;
coinex

پخش زنده لیورپول بنفیکا 16 فروردین 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده لیورپول بنفیکا 16 فروردین 1401 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده لیورپول بنفیکا را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال لیگ قهرمانان اروپا از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده لیورپول بنفیکا امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال لیورپول بنفیکا به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی لیورپول بنفیکا را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه لیورپول بنفیکا را تماشا کنید.

پخش زنده لیورپول بنفیکا 16 فروردین 1401

لیورپول شرایط بسیار خوبی سپری می‌کند و بخت اول پیروزی در این مسابقه محسوب می‌شود. آنها در 6 بازی اخیر به 5 پیروزی رسیده‌اند و مدت‌هاست در لیگ برتر طعم باخت را نچشیده‌اند.

آنها اکنون در رده دوم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارند و تصمیم گرفته‌اند با گذشتن از منچسترسیتی به صدر جدول این رقابت برسند و بتوانند دوباره طعم قهرمانی را بچشند. لیورپول که قهرمان جام اتحادیه انگلیس شده، به نیمه نهایی جام حذفی نیز رسیده است و در این فصل تصمیم دارد برای کسب 4 جام ممکن تلاش کند. از طرف دیگر، بنفیکا شرایط ایده‌آلی ندارد ولی از عملکرد پر افت و خیز اول فاصله گرفته است.

پخش زنده لیورپول بنفیکا 16 فروردین 1401

آنها در 6 بازی اخیر 4 برد ، یک شکست و یک تساوی را به ثبت رسانده‌اند و در حال حاضر برای رده سومی در لیگ پرتغال تلاش می‌کنند. آنها در جام اتحادیه نیز نایب قهرمان شدند تا دستشان در این فصل از جام کوتاه بماند. تنها امیدواری آنها لیگ قهرمانان اروپا است که می‌خواهند با شکست لیورپول شگفتی بیافرینند و با رسیدن به مراحل پایانی پول خوبی به جیب بزنند.

ساعت بازی لیورپول بنفیکا کی است؟

ساعت بازی دو تیم بنفیکا و لیورپول نیز 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده لیورپول بنفیکا

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

پخش زنده لیورپول بنفیکا 16 فروردین 1401 از شبکه ورزش

پخش زنده لیورپول بنفیکا 16 فروردین 1401 از Liverpool Feed

پخش زنده لیورپول بنفیکا 16 فروردین 1401 از CBS

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر