;
coinex

پخش زنده منچستر سیتی اتلتیکو مادرید 16 فروردین 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده منچستر سیتی اتلتیکو مادرید 16 فروردین 1401 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده منچستر سیتی اتلتیکو مادرید را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال لیگ قهرمانان اروپا از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده منچستر سیتی اتلتیکو مادرید امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال منچستر سیتی اتلتیکو مادرید به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی منچستر سیتی اتلتیکو مادرید را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه منچستر سیتی اتلتیکو مادرید را تماشا کنید.

پخش زنده منچستر سیتی اتلتیکو مادرید 16 فروردین 1401

مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، امشب (سه‌شنبه) با برگزاری دو بازی همزمان از ساعت 23:30 به وقت تهران آغاز می‌شود که در مهمترین بازی منچسترسیتی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس و پیشتاز کورس قهرمانی فصل جاری این رقابت‌ها میزبان اتلتیکومادرید قهرمان فصل گذشته لالیگا خواهد بود.

منچسترسیتی در حالی به این مرحله از رقابت‌ها راه پیدا کرد که در مرحله یک هشتم نهایی حریف پرتغالی‌‌اش اسپورتینگ لیسبون را با نتیجه 5 بر صفر در هم کوبید. در سمت دیگر میدان، اتلتیکومادرید از آزمون سخت‌تر گذر کرد و حریف انگلیسی نامدار خود منچستریونایتد را در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 2 بر یک مغلوب کرد تا در جمع هشت تیم برتر قرار بگیرد.

پخش زنده منچستر سیتی اتلتیکو مادرید 16 فروردین 1401

بازی این دو تیم که اولین رویارویی‌شان در یک تورنمنت اروپایی است، صحنه‌ای برای نمایش دو سبک متضاد از فوتبال است. در یک سوی میدان تیم میزبان با هدایت پپ گواردیولا شیفته بازی مالکانه و یکپارچه هجومی است و در سوی دیگر اتلتیکومادرید با سبک تدافعی دیه‌گو سیمئونه مترصد استفاده از ضدحملات خواهد بود تا پس از یونایتد، دیگر تیم شهر منچستر را هم از گردونه رقابت‌ها حذف کند.

ساعت بازی منچستر سیتی اتلتیکو مادرید کی است؟

ساعت بازی دو تیم اتلتیکو مادرید و منچستر سیتی نیز 23:30 به وقت ایران است. پخش زنده این بازی جذاب را می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به طور زنده دنبال کنید.

پخش زنده منچستر سیتی اتلتیکو مادرید

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید!

پخش زنده منچستر سیتی اتلتیکو مادرید 16 فروردین 1401 از شبکه ۳

پخش زنده منچستر سیتی اتلتیکو مادرید 16 فروردین 1401 از Match TV

پخش زنده منچستر سیتی اتلتیکو مادرید 16 فروردین 1401 از beIN Arabic

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر