;
coinex

میم کوین شبیه به دوج کوین کلاهبرداری از آب درآمد

طبق اعلام پک شیلد شرکت امنیتی بلاکچین، DogeMother، که یک میم کوین شبیه به دوج کوین است، یک کلاهبرداری اعلام شد. برای اطلاع از جزییات این خبر در ادامه با تکراتو همراه شوید.

طبق داده‌های ارائه شده توسط شرکت امنیتی بلاکچین پک شیلد، DogeMother، یکی از شاخه‌های بیشمار Dogecoin، در واقع یک کلاهبرداری است. قیمت این ارز دیجیتال مبتنی بر زنجیره بی ان بی، 91 درصد سقوط کرده است. PeckShield از سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال خواست که طعمه این حقه بازی نشوند.

کانال تلگرام این میم کوین اکنون در دسترس نیست

نکته جالب اینجاست که DogeMother توسط توسعه دهندگانش به عنوان «مهربانترین» سکه جدید مطرح شد که «غیرقابل کلاه برداری» بود. مجموع عرضه آن 1 میلیون توکن است.

میم کوین شبیه به دوج کوین
سقوط 91 درصدی ارزش این میم کوین

توسعه دهندگان ادعا کردند که همه تصمیمات توسط جامعه گرفته می‌شود و به مردم قول داده شده بود که برای خرید توکن پاداش تضمینی دریافت کنند. با این‌حال، این پروژه دارای نشانه‌های کلاهبرداری زیادی بود. در وب‌سایت رسمی این پروژه، به‌طور گمراه‌کننده ادعا شده بود که فرد می‌تواند با سود حاصل از سرمایه‌گذاری، یک لامبورگینی برای مادرش خریداری کند، قولی که معمولاً توسط کلاهبرداران داده می‌شود.

کانال تلگرامی توکن، پس از این رسوایی دیگر در دسترس نیست.

مطالب مرتبط:

کلاهبرداری‌های Honeypot معمولاً کاربران را به خرید یک ارز دیجیتال خاص با وعده‌های بزرگ و فقط برای جلوگیری از فروش آنها وادار می‌کنند. در این نوع کلاهبرداری، برداشت‌های آن‌ها در یک قرارداد گیر می‌کند زیرا فقط کاربرانی که در لیست سفید هستند مجاز به برداشت وجه هستند. بیشتر این توکن‌ها معمولاً در زنجیره BNB ظاهر می‌شوند که به دلیل هزینه‌های ارزان امکان ایجاد آسان توکن‌های جدید را فراهم می‌کند.

اگرچه جنون memecoin کاملاً از بین رفته است، کلاهبرداران همچنان در تلاش هستند تا با جذب سرمایه‌گذاران جدید با توکن‌های مشکوک که اغلب به کلاهبرداری‌های آشکار ختم می‌شوند، از آن سود ببرند.

PeckShield یک کپی از Floki Inu را مشاهده کرد که یک کلاهبرداری هانی پات بود. کلاهبرداران همچنین بارها سعی کرده‌اند از محبوبیت توکن شیبا اینو برای تبلیغ توکن‌های جعلی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

منبع: U°today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر