;
coinex

پخش زنده فوتبال داخلی و خارجی ؛ بهترین سایت و اپلیکیشن کدام است؟

پخش زنده فوتبال از موضوعات محبوب است که قصد داریم بهترین سایت برای آن را به شما معرفی کنیم. پس اگر شما هم به‌دنبال بهترین اپلیکیشن پخش زنده فوتبال هستید، با تکراتو همراه باشید.

پخش زنده فوتبال، یکی از موضوعات محبوبی است که افراد به‌دنبال پلتفرم‌ها و سایت‌های مخصوص آن هستند. به همین دلیل هم ما قصد داریم امروز بهترین سایت پخش زنده فوتبال خارجی و همچنین داخلی را به شما عزیزان بگوییم.

ورزش فوتبال در طول تاریخ یکی از محبوب‌ترین ورزش‌ها در سرتاسر جهان بوده و همچنان هم محبوب‌ترین و پرطرفدارترین ورزش به‌حساب می‌آید. هیچ‌کسی هم نمی‌تواند منکر این موضوع شود و اگر شما هم حالا در حال خواندن این مقاله هستید، پس قطعا به این ورزش علاقه‌مند هستید و حالا می‌خواهید بهترین اپلیکیشن پخش زنده فوتبال را بشناسید. این صنعت، میلیاردها دلار می‌ارزد و طرفداران یا بازیکنان فوتبال را می‌توان حتی در کوچک‌ترین نقاط این سیاره هم پیدا کرد. تقاضا برای تیم‌های فوتبال جدید نیز هر روز بیشتر می‌شود و این بازی و صنعت، هرروز بیش از پیش گسترش پیدا می‌کند.

پس اگر شما هم از طرفداران فوتبال هستید و می‌خواهید بهترین سایت پخش زنده فوتبال خارجی را پیدا کنید تا از هرکجا به تماشای بازی‌ها دسترسی داشته باشید، با مقاله امروز همراه باشید.

پخش زنده فوتبال

در صنعت فوتبال، همیشه چیز مهمی در حال رخ دادن است. هر هفته مسابقات جدیدی در این عرصه اتفاق می‌افتد که طرفداران مخصوص خود را دارد. از آن طرف قضیه، رقابت‌های برتری هم همچون لیگ برتر انگلستان، لیگ قهرمانان و دیگر لیگ‌های قهرمانی برتر اروپایی نیز در این عرصه وجود دارد که قطعا با آن‌ها آشنایی دارید.

پخش زنده فوتبال

اپلیکیشن‌هایی که در ادامه این مقاله به شما معرفی می‌کنیم، به شما کمک می‌کنند که از طریق دستگاه موبایل خود به تمام بازی‌های محبوب خود دسترسی داشته باشید. در ضمن برای دسترسی نیز به هیچ چیز جز گوشی همراه خود نیاز ندارید و به‌راحتی تمام بازی‌ها را از طریق موبایل خود دنبال می‌کنید.

این اپلیکیشن‌ها در طی چند سال اخیر به بهترین سایت پخش زنده فوتبال خارجی و داخلی تبدیل شده‌اند. واقعا وقتی می‌توانید تمام کانال‌ها را از طریق گوشی هوشمند خود تماشا کنید، چرا باید همچنان به تلویزیون خود اکتفا کنید؟

همچنین از آنجایی که می‌توانید برای تماشای بازی‌ها از تلفن هوشمند خود استفاده کنید، چرا امکانات بیشتری را به این تجربه اضافه نکنید؟ امروزه بسیاری از اپلیکیشن‌های مربوطه، نه‌تنها پخش فوتبال را به شما ارائه می‌دهند، بلکه اطلاعات بیشتری را درباره مسابقات، امتیازات، چت زنده، امکان پیش‌بینی نتیجه بازی و ویژگی‌های بسیار بیشتری را هم به شما هدیه می‌دهند.

ما اطمینان داریم که هرکسی می‌تواند اپ مورد علاقه خود را از لیست اپلیکیشن‌های این مقاله پیدا کند. پس بیشتر از این شما را منتظر نمی‌گذاریم.

برنامه Live Football TV

این برنامه، موبایل شما را به پلتفرم طرفدار فوتبالی چندگزینه‌ای تبدیل خواهد کرد. این اپلیکیشن از پخش‌های مسابقات فوتبال رسمی تلویزیون از سرتاسر جهان، هم داخل و هم خارج برخوردار است. شما می‌توانید از برنامه زمانی مسابقات هم به‌همراه لیست پخش چند پلتفرمی، برخوردار باشید.

پخش زنده فوتبال

همچنین برنامهLive Football TV App  از آخرین خبرهای فوتبال جهان هم شما را آگاه می‌سازد که شامل آمار و ارقام بازی‌ها و رویدادها، امتیازات زنده، اخبار و تحلیل‌ها می‌شود. به بیان دیگر، می‌توان گفت که توسعه‌دهندگان تمام عملکرد‌ها و قابلیت‌های ضروری برای طرفداران فوتبال را در این پلتفرم گنجانده‌اند.

به همین دلیل هم این پلتفرم، بهترین اپلیکیشن پخش زنده فوتبال شناخته می‌شود. با این اپلیکیشن، شما می‌توانید از آخرین به‌روزرسانی‌ها آگاه باشید و در ضمن در صورت تمایل، هشداری درباره بازی تیم‌های محبوب خود نیز دریافت کنید تا از بازی‌ها جا نمانید!

اپلیکیشن Live Football TV، اپ تلفن هوشمند سایت LiveSoccerTV.com است. این سایت، منبعی معتبر در جهان ورزش به‌حساب می‌آید. این اپلیکیشن از گزینه‌ای با نام «تقویم شخصی» هم برخوردار است. شما می‌توانید در این تقویم، رویدادهای فوتبالی مهم را علامت‌گذاری کنید و در زمان مقرر، اعلانی از سوی برنامه برای شما ارسال شود تا آن را به‌موقع ببینید.

این برنامه را از طریق این لینک tunes.apple برای گوشی آیفون و از طریق این لینک play.google برای گوشی اندروید خود دانلود کنید.

برنامه StarTimes – فوتبال و تلویزیون زنده

آیا به‌دنبال برنامه‌ای هستید که کانال‌های تلویزیونی بسیاری را به‌همراه کانال‌های ورزشی در اختیار شما قرار دهد؟ StarTimes همان چیزی است که به آن نیاز دارید. شما با این برنامه، شانس آن را دارید که مسابقات اختصاصی فوتبال را از لیگ‌های مختلفی همچون بوندسلیگا، فیفا، سری آ و هر لیگی که فکر کنید، تماشا نمایید.

به تمام مزایای بالا، امکان تماشای فیلم‌های آنلاین در بیش از 400 کانال را هم اضافه کنید. به‌علاوه، با StarTimes، شما اپلیکیشنی با گزینه‌های متنوع را در دست دارید که در هیچ بخشی محدودیت ندارد! از آنجایی که گستره برنامه‌های موجود در این اپلیکیشن بسیار وسیع است، پس شما می‌توانید هر روز چیز سرگرم‌کننده و جالبی را در آن پیدا کنید.

پخش زنده فوتبال

به همین دلیل هم StarTimes را بهترین سایت پخش زنده فوتبال خارجی و داخلی می‌دانند. همچنین اگر برنامه دارید که مسابقه فوتبال مشخصی را تماشا کنید اما می‌ترسید که زمان آن را از یاد ببرید، گزینه کارآمدی برای شما در این پلتفرم وجود دارد. شما می‌توانید یادآور آن را تنظیم کنید تا در زمان مشخص، این اپلیکیشن برای شما اعلانی ارسال کند.

البته در عین حال، هشدارهای اتوماتیکی هم برای تمامی مسابقات مهم در این پلتفرم وجود دارد تا از هیچ‌کدام از آن‌ها غافل نشوید. پس با این پلتفرم، هرکجا که باشید فرقی ندارد. شما می‌توانید همیشه بر روی این تلویزیون کوچک در گوشی خود حساب کنید! این برنامه را از طریق این لینک tunes.apple برای گوشی آیفون و از طریق این لینک play.google برای گوشی اندروید خود دانلود کنید.

برنامه fuboTV؛ پخش زنده ورزش

این اپلیکیشن، نه‌تنها پخش فوتبال بلکه پخش زنده تمامی انواع ورزش را به شما عزیزان ارائه می‌دهد! پس با آن، یک تیر و چند نشان می‌زنید. با وجود این، اگر بخواهیم از لحاظ پخش فوتبال بررسی کنیم، باز هم fuboTV بهترین اپلیکیشن پخش زنده فوتبال به‌حساب می‌آید.

fuboTV، امکان دسترسی به بیش از 65 کانال زنده را به شما می‌دهد. محبوب‌ترین این کانال‌ها عبارتند از شبکه‌های ورزشی CBS، FOX و بسیاری از شبکه‌های دیگر که در هر زمانی که بخواهید در دسترس شما قرار دارند.

آنچه که این برنامه را از دیگر سایت‌ها و پلتفرم‌ها متمایز می‌کند آن است که fuboTV، شبکه‌های جدید را هم به‌طور منظم به لیست شبکه‌های خود اضافه می‌کند. این اپلیکیشن، تمام رویدادهای مهم دنیای ورزشی و فوتبال را تحت پوشش قرار می‌دهد و نمی‌گذارد که هیچ‌کدام را از دست بدهید.

پخش زنده فوتبال

همچنین این اپ برای پوشش خبرها و برنامه‌های ورزشی از گزینه منطقه نیز برخوردار است و می‌توانید برنامه‌های هر منطقه‌ای را که علاقه دارید، تماشا کنید. دیگر مزیت این برنامه آن است که از 30 ساعت فضای ابری هم برخوردار است. این یعنی در صورت از دست دادن مسابقه موردعلاقه خود، می‌توانید بعدا دوباره آن را ببینید!

شما برای تماشای نسخه ذخیره‌شده آن، سه روز هم فرصت دارید. fuboTV، اپلیکیشن چندکاربردی است و نه‌فقط با آیفون که با آیپد و تلویزیون اپل هم کار می‌کند. البته در حال حاضر، نسخه اندرویدی آن هم برای کاربران وجود دارد. همچنین کیفیت پخش آن نیز بسیار بالاست. این برنامه را از طریق این لینک tunes.apple برای گوشی آیفون و از طریق این لینک play.google برای گوشی اندروید خود دانلود کنید.

اپلیکیشن Football Live TV؛ تلویزیون ورزشی با امتیازات زنده

Football Live TV بهترین اپلیکیشن پخش زنده فوتبال در تمام دنیاست. این اپلیکیشن، تلویزیونی تمام‌عیار به‌شمار می‌رود که می‌توانید با آن، هر کانال فوتبالی را تماشا کرده، پخش زنده انجام دهید و به هر خدمات دیگری برای طرفداران فوتبال دسترسی داشته باشید.

در این اپلیکیشن، گزینه‌هایی همچون امتیازات زنده بازی‌ها، نکات مهم فیلم‌های فوتبالی، نکات شرطبندی و همچنین اخبار روزانه برای شما در دسترس است. شما می‌توانید هر بازی و لیگی را از هرکجای جهان، فرقی ندارد اروپا، بریتانیا، ورزش آمریکا، لیگ اروپا و یا لیگ قهرمانی و ورزش آسیا را تماشا کنید!

پخش زنده فوتبال

تنها کاری هم که باید انجام دهید، آن است که بازی موردنظر خود را انتخاب کنید. سپس Football Live TV تمام اطلاعات مسابقه، زمان و مکان آن را به شما نشان می‌دهد. به‌علاوه، شبکه‌های تلویزیونی بسیاری در این پلتفرم در دسترس شماست که می‌توانید هرکدام را می‌خواهید، تماشا کنید.

گزینه‌های دیگری همچون پیش‌نمایش امتیازات و پیش‌بینی‌ها هم در این پلتفرم در دسترس است. در حین پخش زنده، شما از نکات مربوط به شرطبندی بر روی نتایج بازی‌ها و امتیازات زنده آن‌ها هم بهره‌مند هستید. افزون بر تمام مزایایی که تا به اینجا از این پلتفرم گفتیم، این اپلیکیشن از مجموعه‌ای از ویدیوهای خاطره‌انگیز از بازی‌های به یاد ماندنی نیز برخوردار است.

لینک دانلود برای آیفون: itunes.apple

اپلیکیشن ESPN

بیشتر افراد، ESPN را بهترین اپلیکیشن پخش زنده فوتبال می‌دانند. شما به محض آنکه این پلتفرم را نصب کنید، تعداد زیادی از شبکه‌ها را با انواع مختلف ورزش‌ها در کنار فوتبال مشاهده خواهید کرد. ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که به صفحه اخبار بروید و دسته‌بندی «فوتبال» را از آنجا انتخاب کنید.

بدین ترتیب می‌توانید از آخرین خبرها درباره فوتبال و آگهی‌های پخش بازی‌های آینده، باخبر شوید. به‌علاوه، شما می‌توانید در این پلتفرم هر پخش زنده‌ای را از گذشته تاکنون نیز پیدا کنید. همچنین تمام اطلاعات مربوط به آن بازی‌ها هم در این پلتفرم برای شما قرار دارد.

پخش زنده فوتبال

این اطلاعات شامل تیم‌ها، بازیکنان، امتیازات، زمان و تمام اطلاعات ضروری دیگر می‌شود. تمام این نکات و موضوعات به بهترین و ساده‌ترین روش در این پلتفرم و جدول‌های آن برای شما قرار گرفته است تا به‌راحتی بتوانید آن‌ها را پیدا کنید.

با پلتفرم ESPN، حتی اگر نتوانید بازی زنده را تماشا کنید، همیشه می‌توانید از امتیازات زنده در لحظه باخبر باشید. پس بدین ترتیب، در جریان روند بازی قرار می‌گیرید. این اپلیکیشن فوق‌العاده هم برای اندروید و هم iOS موجود است و می‌توان آن را از طریق این لینک tunes.apple برای گوشی آیفون و از طریق این لینک play.google برای گوشی اندروید خود دانلود کنید.

پلتفرم CBS Sports App

این پلتفرم نیز بهترین اپلیکیشن پخش زنده فوتبال را به شما طرفداران و علاقه‌مندان فوتبال ارائه می‌دهد. مزایای این اپلیکیشن عبارت است از:

  • دریافت اخبار مهم از دنیای ورزش به‌موقع و در هر زمان که بخواهید. در ضمن این اخبار کاملا بر اساس علایق شماست و هیچ نکته اضافه و خسته‌کننده دیگری در آن وجود ندارد.
  • شما می‌توانید مسابقات فوتبال اختصاصی و پخش مسابقات پیش و پس از رویدادهای بزرگ را نیز در CBS تماشا کنید.
  • امکان تماشای بازی فوتبال زنده تیم‌های موردعلاقه خود.
  • دسترسی به برنامه‌های ورزشی همچون فوتبال NCAA، بسکتبال NCAA، تور گلف PGA، تنیس و هزاران برنامه ورزشی محبوب دیگر.
  • نکات شرطبندی روزانه از کارشناسان SportsLine که می‌تواند مهارت شرطبندی درست بر روی نتایج بازی‌ها را به شما یاد بدهد. بدین ترتیب شما می‌توانید تنها با چند کلیک، پول خوبی هم در کنار سرگرمی به‌دست آورید.

پخش زنده فوتبال

نکته مهم دیگر درباره اپلیکیشن CBS Sports آن است که این برنامه کاملا رایگان است! شما می‌توانید به‌صورت کاملا رایگان به تمام خدمات پیشرفته این برنامه دسترسی داشته باشید. با این برنامه، از تمام رویدادهای به‌روز ورزش فوتبال، با خبر باشید. این برنامه را از طریق این لینک apps.apple برای گوشی آیفون و از طریق این لینک play.google برای گوشی اندروید خود دانلود کنید.

پلتفرم LaLigaSportstv

این پلتفرم هم بهترین سایت پخش زنده فوتبال خارجی شناخته می‌شود. مهم‌ترین مزایایی که باید در معرفی LaLigaSportstv به آن‌ها اشاره کنیم، قابلیت‌ها و رابط کاربری آسان این اپلیکیشن است.

وقتی ابتدا این اپلیکیشن را باز می‌کنید، مستقیما به صفحه اصلی آن می‌روید که می‌توانید در آن انتخاب کنید کدام یک از ورزش‌ها را قصد دارید تماشا کنید. در این مورد، تمامی شما قطعا قصد دارید فوتبال ببینید. بنابراین پس از آنکه فوتبال را انتخاب کردید، دیگر می‌توانید همه چیز را به LaLiga بسپارید!

این اپلیکیشن، آخرین و به‌روزترین خبرهای جهان فوتبال را به‌همراه جدول زمان‌بندی پخش زنده و صحنه‌های ویژه‌ای از ویدیوهای بازی‌های قدیمی، به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید شبکه‌های ورزش را دقیقا در خود اپلیکیشن تماشا کنید.

پخش زنده فوتبال

به‌علاوه زمانی که ابتدا LaLigaSportstv را باز می‌کنید، می‌توانید انواع ورزش‌های دیگری را هم که علاقه دارید انتخاب کنید. بدین ترتیب این پلتفرم اخبار تازه آن ورزش‌ها را هم درست مانند فوتبال برای شما نمایش می‌دهد.

پس منتظر چه هستید؟ همین حالا این اپلیکیشن را از طریق این لینک apps.apple برای گوشی‌های آیفون و از طریق این لینک play.google برای گوشی اندروید خود دانلود کنید.

برنامه Sky Sports

Sky Sports یکی دیگر از پلتفرم‌های پخش زنده فوتبال بوده که دو مزیت اصلی را به شما ارائه می‌دهد:‌

  • رایگان است.
  • از پلتفرم‌های بسیاری همچون آیفون، آیپد و همچنین اندروید، پشتیبانی می‌کند.

این برنامه، مجموعه‌ای از کانال‌ها را گرد هم آورده است تا چندین ورزش مختلف را از جمله فوتبال، برای شما پخش کند. این شبکه کامل فوتبال، پخش‌های زنده بازی‌ها را به‌همراه امکانات جالب دیگر به شما عزیزان هدیه می‌کند.

پخش زنده فوتبال

Sky Sports یکی از بهترین پلتفرم‌های رایگان سال 2022 است که می‌توانید با آن از مسابقات NFL، UEFA EURO و دیگر مسابقات فوتبالی مهم، لذت ببرید. این اپلیکیشن همچنین مانند گزینه‌های قبلی، آخرین خبرهای فوتبال، امتیازات زنده و ویدیوهای گل‌های بازی‌های مختلف را هم در اختیار شما قرار می‌دهد.

پلتفرم Ustream

  • رایگان
  • پشتیبانی از: آیفون و آیپد با iOS 0 به بالا و اندروید 6.0 به بالا

این پلتفرم هم یک پلتفرم همه‌کاره است که امکانات بسیاری را در کنار پخش فوتبال به‌صورت زنده به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در اپلیکیشن Ustream، به‌راحتی یک کانال بسازید و در آن، رویدادهای فوتبالی موردنظر خود را زمان‌بندی و مدیریت کنید.

از مزایای دیگر Ustream نیز آن است که خود شما هم می‌توانید در صورت تمایل، پخش زنده فوتبال که در حال تماشای آن هستید، در این پلتفرم به اشتراک بگذارید. حتی می‌توانید ویدیوهای از پیش ضبط‌شده را هم در Ustream بارگزاری کنید تا اگر کسی آن‌ها را ندیده باشد، بتواند از طریق شما به آن‌ها دست پیدا کند.

پخش زنده فوتبال

به‌علاوه، Ustream برخلاف مابقی اپلیکیشن‌های این لیست به شما اجازه می‌دهد که در حین بازی‌های زنده، با یکدیگر چت هم بکنید!

سایت تکراتو؛ بهترین سایت برای تماشای زنده فوتبال!

تا به اینجای مقاله، بهترین سایت‌ها و اپلیکیشن‌ها برای تماشای زنده فوتبال را به شما معرفی کردیم. همچنان برنامه‌های بیشتری هم وجود دارد که می‌توانید درباره آن‌ها بخوانید. اما از میان تمامی این گزینه‌ها، کدام‌یک از مابقی بهتر است و به نوعی بهترین سایت پخش زنده فوتبال خارجی و داخلی شناخته می‌شود؟

در حقیقت سایت تکراتو از تمامی سایت‌ها و اپلیکیشن‌های دیگر چه در لیست امروز ما و چه در لیست‌های خارج از این سایت، بهتر است. این سایت، تمامی بازی‌های داخل و خارج را به راحت‌ترین شکل در دسترس شما طرفداران فوتبالی عزیز قرار می‌دهد و از مزایای بیشتری نسبت به پلتفرم‌های خارجی دیگر برخوردار است.

پخش زنده فوتبال

از مزایای آن می‌توان به پخش به‌موقع و سریع بازی‌ها، کاربرد آسان و استفاده نامحدود در کشور ایران، اشاره کرد. شما می‌توانید همین حالا با کلیک بر روی این قسمت به سایت تکراتو بروید و از تمام بازی‌های زنده فوتبال و اخبار حول آن، باخبر شوید.

جمع‌بندی

پخش زنده فوتبال و اپلیکیشن‌ها و سایت‌های مناسب برای آن، موضوعی بود که در مقاله امروز به‌طور کامل به آن پرداختیم. فوتبال، یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین ورزش‌ها در طول تاریخ بوده  که در تمام زمان‌ها، محبوبیت خود را حفظ کرده و طرفداران بسیاری داشته است.

اما تصور کنید که بازی موردعلاقه شما در حال پخش است و شما هنوز به خانه نرسیده‌اید. در چنین صورتی بازی را از دست می‌دهید و این اصلا اتفاق خوشایندی برای طرفداران این ورزش نیست. اما نگران نباشید! شما با استفاده از اپلیکیشن‌های معرفی‌شده در مقاله امروز، می‌توانید در هرکجا بازی‌های موردعلاقه خود را تماشا کنید.

مطالب بیشتر در تکراتو:

منابع:

نظر شما درباره اپلیکیشن و سایت‌های معرفی شده در زمینه پخش زنده فوتبال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    سلام
    آپارات سرویس جدید آورده به اسم آپارات اسپرت
    یعنی از آپارات جدا شده کلا
    هم اپلیکیشن داره گفتن اندروید tv هم به زودی میده
    از آنتن خیلی سرتره مهم ترینش هم اینه که کلا رایگانه
    aparatsport.com
    اگه خواستید معرفیش کنید

    پاسخ

    سلام
    به نظرم بهترین جایی که برنامه های ورزشی رو زنده پخش میکنه آپارات اسپرته
    aparatsport.com

    پاسخ