;
coinex

نظرسنجی ایلان ماسک از فالوورهای خود برای دکمه ویرایش توییتر

نظرسنجی ایلان ماسک یک بار دیگر خبرساز شد. ثروتمندترین مرد جهان در یک توییت دیگر از فالورهای خود پرسید که چه نظری درباره اضافه شدن دکمه ویرایش به توییتر دارند. ایلان ماسک اخیرا 2.89 میلیارد دلار پرداخت کرده و 9.2 درصد از سهام توییتر را خریداری کرده است.

نظرسنجی ایلان ماسک در ارتباط با اضافه شدن دکمه ویرایش به توییتر بود که در 20 ساعت ابتدای انتشار توییت، تقریبا 1 میلیون 518 هزار نفر در آن شرکت کردند. او از فالوورهای خود نظر خواست که آیا دکمه ویرایش به توییتر اضافه شود یا خیر. تقریبا 74.6 درصد از شرکت‌کننده‌ها پاسخ مثبت و 25.4 درصد پاسخ منفی داده‌اند.

نظرسنجی ایلان ماسک ؛ آیا دکمه ویرایش می‌خواهید؟

پاراک آگراوال،‌ مدیرعامل توییتر هم نسبت به توییت ایلان ماسک واکنش نشان داد و توییت زد: «این نظرسنجی عواقب مهمی خواهد داشت. لطفا با دقت رای دهید.»

 نظرسنجی ایلان ماسک
نظر سنجی ایلان ماسک

اول آوریل بود که اکانت توییتر با انتشار یک توییت از برنامه‌ریزی پلتفرم برای اضافه کردن دکمه ویرایش خبر داد. پس از آن مشخص شد که این توییت درواقع دروغ آوریل بوده و این خبر صحت ندارد.

ایلان ماسک که یکی از کاربران پروپاقرص و منتقدان اصلی این پلتفرم است، اخیرا به جمع هیئت مدیره توییتر اضافه شده و پیش‌بینی می‌شود که در آینده، تغییرات مهمی در این پلتفرم اجتماعی ایجاد شود.

سهم ایلان ماسک از توییتر، چهار برابر جک دورسی، یکی از بنیانگذاران توییتر است و احتمالا در تصمیم‌گیری‌های آینده، نقش مهمی خواهد داشت. دورسی گفته بود این شرکت در مورد اضافه کردن دکمه ویرایش بررسی‌های متعددی داشته و افزود اگر توییتر این دکمه ویرایش را اعمال کند، کاربران قادر به اصلاح توییت‌های قدیمی خود نیستند. دکمه ویرایش احتمالا یک پنجره زمانی 5 تا 30 ثانیه‌ای را بعد از ارسال در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا کاربران بتوانند در آن مدت زمان توییت خود را ویرایش کنند.

در سال‌های اخیر، حواشی‌ زیادی در مورد دکمه ویرایش توییتر بود و نمی‌توان گفت که نتیجه نظرسنجی ایلان ماسک باعث اضافه شدن دکمه ویرایش شود.

نظر شما درباره مشخصات دوربین آیفون 14 پرو مکس چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر