;
coinex

گلکسی S10 و A50 آپدیت های امنیتی منظم دریافت خواهند کرد

آپدیت های امنیتی برای کاربران گوشی‌های گلکسی سری S10 و همچنین گوشی A50 از این پس به جای هر ماه، هر سه ماه یکبار ارسال خواهد شد.

هدف اصلی از انتشار آپدیت های امنیتی برای سیستم‌عامل اندروید، بهبود امنیت و همچنین رفع باگ‌های این سیستم‌عامل است. شرکت سامسونگ که از چند وقت پیش تصمیم به کاهش آپدیت‌های امنیتی برای گوشی‌های گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس گرفته، حال به تازگی، گوشی میان‌رده گلکسی A50 را نیز به این لیست اضافه کرده است.

ارسال آپدیت های امنیتی برای گوشی‌های گلکسی S10 و A50 هر سه ماه یکبار

مجموعه گلکسی S10 در مارس 2019 (اسفند 1397) منتشر شد و نسخه سیستم عامل اندروید 12 در کنار رابط کاربری One UI 4.1، آخرین به‌روزرسانی سیستم‌عامل در این گوشی‌ها خواهد بود. این گوشی‌ها تا یک تا دو سال آینده، همچنان آپدیت‌ پچ‌های امنیتی را دریافت خواهند کرد. هرچند که آپدیت‌ها مثل سابق، به‌صورت ماهانه منتشر نمی‌شوند و در عوض، در بازه‌های سه ماهه در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

گلکسی S10 و A50 آپدیت های امنیتی منظم دریافت خواهند کرد

علاوه بر گوشی گلکسی اس 10، سامسونگ گلکسی A50 نیز از این پس آپدیت‌های امنیتی خود را هر سه ماه یکبار دریافت خواهند کرد. هر دو سری گوشی‌های هوشمند S10 و A50 تنها برای مدتی کوتاهی به‌روزرسانی‌های جدید را به صورت سه ماهه دریافت می‌کنند. این روند تا زمانی ادامه پیدا خواهد کرد که این دو گوشی نیز مانند سری گلکسی S9 و مدل‌های قدیمی از رده خارج شوند و به پایان عمر خود برسند. یعنی به‌طور کل از دریافت به‌روزرسانی‌های جدید محروم شوند.

همچنین باید بگوییم که متاسفانه کاربران گلکسی A50 نمی‌توانند گوشی خود را به سیستم عامل اندروید 12 و نسخه‌های جدید‌تر، مجهز کنند. درواقع اندروید 11 آخرین نسخه دریافتی برای این گوشی است. کاربران گلکسی S10 نیز وضیعت مشابهی داشته و تا زمانی‌که گوشی خود را به نسخه جدیدتر ارتقا ندهند، می‌توانند نهایتا رابط کاربری گوشی خود را تا One UI 4.1 به‌روز‌رسانی کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آپدیت امنیتی گلکسی S10 و A50 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر