;
coinex

قابلیت اضافه شدن تب به فایل اکسپلورر ویندوز 11 می‌آید

فایل اکسپلورر ویندوز 11 به زودی به قابلیت اضافه شدن تب مجهز می‌شود. مایکروسافت در کنفرانس روز گذشته، این ویژگی کاربردی را معرفی کرد و نیز اعلام کرد که طراحی جدیدی برای دسترسی سریع به فایل‌های دلخواه در صفحه اصلی فایل اکسپلورر منتشر می‌شود.

مایکروسافت ماه گذشته، بنا بر درخواست کاربران، اقدام به افزودن سربرگ‌ها به فایل اکسپلورر نسخه آزمایشی ویندوز 11 کرده بود. حال از این قابلیت، در رویداد خود به طور رسمی رونمایی کرد. در ادامه این مطلب با تکراتو همراه باشید.

قابلیت اضافه شدن تب به فایل اکسپلورر ویندوز 11

در طراحی جدید فایل اکسپلورر ویندوز 11 ، سربرگ‌هایی که قابلیت جابه‌جایی دارند، برای انتقال چندین پوشه در یک پنجره واحد در نظر گرفته شده است. این ویژگی که شامل پشتیبانی از تب‌های داخلی فایل اکسپلورر نیز می‌‌شود، از ابتدا برای نسخه آزمایشی ویندوز 10، با نام Sets، منتشر شد. اما متاسفانه به کار بردن این پروژه برای ویندوز 10 توسط مایکروسافت به دلایل نامشخص، لغو شد. اما درنهایت این قابلیت با ویندوز 11 رونمایی شد.

فایل اکسپلورر ویندوز 11

همچنین مایکروسافت، یک صفحه اصلی را با عنوان دسترسی سریع، به فایل اکسپلورر ویندوز 11 اضافه کرده است. این صفحه به کاربر این امکان را می‌دهد که به پوشه‌های خود و اسناد اخیر به راحتی دسترسی پیدا کند. از دیگر قابلیت‌های این ویندوز می‌توان به افزودن فایل به موارد دلخواه اشاره کرد. در واقع شما می‌توانید با کلیک راست روی فایل انتخابی خود، پس از اضافه کردن فایل به موارد دلخواه، آن را به صورت پین شده در بالای File Explorer مشاهده کنید. حتی شما می‌توانید فایل‌های خود را با مخاطبین برنامه‌هایی از جمله Teams ،Outlook و OneDrive به اشتراک بگذارید.

در حال حاضر اطلاعات دقیق از تاریخ انتشار آپدیت فایل اکسپلورر ویندوز 11 و دیگر ویژگی‌های جدید این سیستم عامل در دسترس نیست. اما به محض منتشر شدن این به‌روزرسانی جدید و نصب آن، File Explorer بهبود یافته را بر روی سیستم عامل خود داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فایل اکسپلورر ویندوز 11 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر