;
coinex

ساعت پخش سریال خانه به دوش از شبکه تماشا [+ساعت پخش تکرار]

سریال خانه به دوش یک‌بار دیگر در ایام ماه مبارک رمضان و این‌بار از شبکه تماشا پخش خواهد شد. برای اطلاع از ساعت پخش سریال خانه به دوش از شبکه تماشا با تکراتو همراه باشید.

براساس آخرین اخبار سینما و تلویزیون، سریال «خانه به دوش» محصول سال 1383 ساخته رضا عطاران از شبکه تلویزیونی تماشا پخش خواهد شد. با توجه به اینکه در سال‌های اخیر، سریال‌های طنز خانواده محور کمتری برای ایام ماه مبارک رمضان تولید می‌شود، شبکه تماشا هم سریال قدیمی و محبوب خانه به دوش را در برنامه پخش خود قرار داده است.

ساعت پخش سریال خانه به دوش از شبکه تماشا

سریال خانه به دوش هر شب ساعت 23 از شبکه تماشا پخش می‌شود. اما این شبکه،‌ برنامه‌های دیگری را هم در دست اجرا دارد. سید محسن رفیعی مدیر تامین برنامه شبکه تماشا در مصاحبه ای اعلام کرد:

این شبکه در ماه مبارک رمضان قصد دارد نگاهی ویژه به تولیدات کشور های اسلامی داشته باشد. برهمین اساس سریال هایی که محصول کشور‌های اسلامی است در باکس ویژه‌ای و در اولویت قرار می‌گیرند. همچنین پخش یک سریال جدید کره‌ای و یک سریال طنز نوستالژی از برنامه‌های این شبکه در ایام ماه مبارک رمضان است.

ساعت پخش سریال خانه به دوش از شبکه تماشا
ماه رمضان 1401 با سریال محبوب خانه به دوش در شبکه تماشا

ساعت پخش تکرار خانه به دوش از شبکه تماشا

ساعت پخش تکرار خانه به دوش از شبکه تماشا نیز ساعت 5 و 11 صبح است. تاکنون سه قسمت از این سریال پخش شده که تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.  همچنین مدیر تامین برنامه شبکه تماشا در ادامه گفت در ساعت 17 برنامه ماه تماشایی روی آنتن می‌رود که موضوع برنامه مرور خاطرات رمضان‌های گذشته است. بخش نماهنگ و نظرسنجی برنامه «هم آهنگ» هم جوایز روزانه‌ای را تقدیم می‌کند.

مدیر تامین برنامه شبکه تماشا در ادامه به باکس ساعت 18 با عنوان جهان اسلام اشاره کرد. باکس ساعت 19 برای سریال های شرقی درنظر گرفته شده است که در حال حاضر سریال «امپراتور دریا» روی آنتن است.

پس از پایان سریال امپراتور دریا عنوان جدیدی با نام «تماشاگر» (Watcher) پخش خواهد شد. این سریال جدید، اختصاصی شبکه تماشا است. دست‌اندرکاران و امور دوبلاژ این سریال با مدیریت مهسا عرفانی و با گویندگی علی همت مومیوند، فاطمه نیرومند، اکبر میرزا هاشمی، سعید شیخ زاده و منوچهر زنده دل انجام شده است. این سریال روایتگر بخش ویژه‌ی پلیس است که در تلاش برای کشف فساد داخلی در نیروهای پلیس هستند.

در ساعت 20 نیز سریال بانوی عمارت پخش خواهد شد. همچنین ساعت 21 نیز به سریال «جراحت» اختصاص یافته است.

در ساعت 22 نیز سریال پرطرفدار اسپانیایی « سرقت پول» (Money Heist) پخش می‌شود و تا انتهای ماه رمضان ادامه خواهد داشت. در ساعت 23، سریال درخواستی و ویژه‌ی طنز خانه به دوش مختص ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد. در ساعت 24 نیز سریال «خوشنام» از این شبکه پخش می‌شود. این سریال از شبکه 1 روی آنتن می‌رود و شبکه تماشا هر شب در ساعت 24 تکرار آن را پخش می‌کند.

برنامه‌های شبکه خانگی در بهار 1401


بیشتر بخوانید:

نظرشما درباره ساعت پخش سریال خانه به دوش از شبکه تماشا چیست؟ در قسمت نظرات بنویسید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر