;
coinex

گزارش: ارزش واقعی اتریوم 2 برابر مقدار کنونی است

داده‌های بلومبرگ نشان می‌دهند که ارزش واقعی اتریوم بیشتر از قیمت فعلی است. بر اساس این گزارش، قیمت واقعی اتریوم 6128 دلار خواهد بود؛ در واقع قیمت واقعی اتریوم، 180 درصد باید بیشتر از قیمت امروزی شود.

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط بلومبرگ و مدل جریان وجه نقد، دانستیم که ارزش واقعی اتریوم خیلی بیشتر از ارزش فعلی آن است. برای شبکه اتریوم، یک به روزرسانی کلی و بزرگ در راه است. در این به روزرسانی، اتریوم از الگوریتم اثبات کار (PoW) خارج خواهد شد (این الگوریتم امروزه منسوخ شده است) و به الگوریتم اثبات سهام (PoS) تغییر پیدا می‌کند. با این خبر همراه ما باشید تا با جزییات ارزش واقعی اتریوم آشنا شویم.

بررسی ارزش واقعی اتریوم و اهمیت به روزرسانی این ارز

با مشخص شدن ارزش واقعی اتریوم و تفاوت 180 درصدی با قیمت فعلی، تارگت این ارز، رسیدن به 6128 دلار خواهد بود. اهمیت به روزرسانی اتریوم از الگوریتم PoW به PoS بسیار زیاد است؛ زیرا باعث تغییر ارزش‌گذاری این پروژه خواهد شد. با به روزرسانی جدید، ارزش اتریوم به جای میزان استخراج این ارز، بر اساس میزان سودهی تعیین می‎‌شود. کارمزد پرداخت شده برای ارز اتریوم، درآمد این شرکت به شمار می‌آید.

بررسی ارزش واقعی اتریوم

روند رو به رشد اتریوم

اتریوم اولین و گسترده‌ترین شبکه در پروژه‌های DeFi و NFT به شمار می‎‌آید. با رشد روز افزون صنایع DeFi و NFT، کارمزد شبکه اتریوم به میزان 9.8 میلیارد دلار در سال 2021 رسید که از درآمد سال 2020، 16 برابر بیشتر است. در مقایسه با تمام شبکه‌های دیگر، اتریم بالاترین ارزش کل قفل شده (TVL) 123 میلیارد دلاری را در قراردادهای هوشمند به خود اختصاص داده است.

اتریوم در سال 2020، کارمزدهای خود را افزایش خواهد داد و هدف آن رسیدن به تارگت 12 میلیارد دلاری است تا بتواند رکورد درآمد خود در سال 2021 را نیز بشکند.

بر اساس داده‌های ارائه شده توسط بلومبرگ، ارزش و قیمت واقعی اتریوم 6128 دلار باقی خواهد ماند. بر اتریوم سه مدل جریان وجوه نقدی به ترتیب 6128، 5539 و 9328 دلار دارد که میانگین آن‌ها مبلغ 6998 دلار خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ارزش واقعی اتریوم چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر