;
coinex

مشخصات تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 فاش شد

تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 به عنوان تراشه میان‌رده کوالکام که دارای هسته‌های کورتکس A710 و A510 است، به زودی عرضه خواهد شد.

طبق گزارشات اخیر، به نظر می‌رسد که کوالکام قصد دارد در اوایل خراداد امسال، نسخه ارتقا یافته تراشه پرچم‌دار اسنپدراگون 8 نسل 1 را طبق برنا‌مه‌های نام‌گذاری جدید شرکت با نام اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس معرفی کند.

همچنین اطلاعات جدیدی نیز توسط افشاگری به نام Digital Chat Station در پلتفرم Weibo به بیرون درز پیدا کرده است که نشان می‌دهد تراشه میان‌رده کوالکام با نام احتمالی اسنپدراگون 7 نسل 1 در راه است. حال می‌خواهیم در این مطلب به جزئیات بیش‌تری از این تراشه بپردازیم. پس در ادامه با تکراتو همراه باشید.

مشخصات تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1

اطلاعات افشا شده نشان می‌دهند که اسنپدراگون 7 نسل 1 مجهز به چهار هسته Cortex-A710 با فرکانس 2.36 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A510 با فرکانس 1.80 گیگاهرتز است که هر 8 هسته نام برده شده، با الگوبرداری از معماری آرم v9 تولید شده‌اند.

تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1

این تراشه 4 نانومتری، دارای پردازنده گرافیکی Adreno 662 است که احتمالا از مدل 642L، در اسنپدراگون 778G و +778G قدرتمندتر خواهد بود. در بخش دیگری از این اطلاعات منتشر شده، به نظر می‌رسد که این تراشه به زودی در گوشی‌های سامسونگ، مورد استفاده قرار گیرد.

گفته می‌شود در ساخت اسنپدراگون 7 نسل 1 نیز از همان تکنولوژی ساخت TSMC در ساخت تراشه‌های اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس استفاده خواهد شد.

در آخر باید بگوییم که به احتمال زیاد گوشی Motorola Edge 30 Ultra (با اسم رمز Frontier)، اولین گوشی مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس خواهد بود و ممکن است گوشی‌های هوشمن تاشو Galaxy Z Flip 4 و Galaxy Z Fold 4 سامسونگ و نسل آینده گوشی گیمینگ لنوو لیجن نیز از این تراشه استفاده کنند. اما سری Redmi Note 12 از تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 بهره می‌برند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر