;
coinex

صرافی سوشی سواپ (Sushiswap) ؛ ثبت نام، آموزش کار و نحوه خرید و فروش

صرافی سوشی سواپ (Sushiswap) یکی از مشهورترین صرافی‌های موجود در بازار است. ما در این نوشتار از تکراتو، نحوه کار با این صرافی را به شما آموزش می‌دهیم. با ما همراه باشید.

صرافی سوشی سواپ (Sushiswap) در لیست بهترین و محبوب‌ترین صرافی‌ها به شمار می‌رود که طرفداران بسیاری دارد. اگر شما هم به‌تازگی وارد بازار رمزارزها شده و به دنبال یک صرافی خوب و معتبر هستید، می‌توانید از سوشی سواپ استفاده کنید. ما در این نوشتار از تکراتو، تلاش کردیم تا تمام اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. گس بادقت به این مطالب توجه و از آن‌ها به بهترین شکل استفاده کنید.

همان طور که می‌دانید، اخیراً ارزهای دیجیتال شهرت و محبوبیت زیادی در میان مردم دارند. از سوی دیگر، شاید برای شما جالب باشد که بدانید یکی از مهم‌ترین اهداف این ارزها، این بود که بتوانند تمرکز را در سیستم‌ها مالی از بین برده یا کاهش دهند. صرافی‌های ارز دیجیتال تا حدودی توانسته‌اند این هدف را برآورده سازند. البته صرافی‌هایی که این کار را انجام می‌دهند، باید به‌‌صورت غیرمتمرکز کار کنند تا بتوانند تمرکز را در این حوزه از بین ببرند.

شما با استفاده از این صرافی‌ها، روش‌ها و متدهای کاملاً جدیدی را برای مبادله و معامله ارزهای دیجیتال مشاهده می‌کنید. یکی از صرافی‌هایی که توانسته به‌خوبی در این حوزه فعالیت داشته باشد، صرافی محبوب سوشی سواپ است که طرفداران زیادی دارد. این صرافی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند بهترین و قابل‌اعتمادترین محیط‌ها را برای کاربران و سرمایه‌گذاران ایجاد کند. اگر شما هم در این دسته از افراد قرار می‌گیرید، می‌توانید به این صرافی اعتماد کرده و کار با آن را آغاز کنید.

صرافی سوشی سواپ (Sushiswap)

همان طور که گفتیم، صرافی سوشی سواپ (Sushiswap) به‌صورت غیرمتمرکز کار می‌کند و در لیست بهترین برنامه‌ها قرار می‌گیرد. افراد بسیاری از سراسر جهان ترجیح می‌دهند که برای مبادله ارزهای دیجیتال خود، از این صرافی معتبر استفاده کنند. شاید شما تنها نام این صرافی را شنیده باشید و نحوه کار با آن را ندانید. به همین دلیل هم ما در این نوشتار، نحوه ثبت نام صرافی SushiSwap را کاملاً توضیح می‌دهیم.

صرافی سوشی سواپ (Sushiswap)

علاوه بر صرافی سوشی سواپ که طرفداران زیادی دارد، شما می‌توانید از سایر صرافی‌ها هم استفاده کنید. در این زمینه، صرافی ال بانک را می‌توان یکی از بهترین صرافی‌های معتبر به شمار آورد. ما نحوه ثبت‌نام و خریدوفروش ارز دیجیتال در این صرافی را برای شما توضیح داده‌ایم. اگر به‌تازگی در این بازار قدم گذاشته‌اید، می‌توانید نگاهی به لیست بهترین صرافی ارز دیجیتال ایران بیندازید.

به‎جز ال بانک و سوشی سواپ، صرافی یونی سواپ هم شهرت بسیار زیادی در میان سرمایه‌گذاران دارد. به همین علت هم ممکن است برخی از افراد به دنبال اطلاع از آموزش کار با صرافی یونی سواپ (UniSwap) باشند. همچنین ما آموزش کار با صرافی ارز دیجیتال ExMarkets و آموزش کار با صرافی dYdX را برای شما عزیزان فراهم کرده‌ایم.

صرافی سوشی سواپ چیست؟

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که ممکن است در ابتدا برای شما پیش بیاید، این است که صرافی سوشی سواپ (Sushiswap) چیست و چگونه کار می‌کند؟ در ادامه، ما برای شما مفهوم آن و آموزش کار با صرافی SushiSwap را شرح می‌دهیم. همان طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، این صرافی به‌صورت غیرمتمرکز (DEX) است که در سال راه‌اندازی دیفای (DeFi)، یعنی در سال 2020 ایجاد شد. اگر نمی‌دانید صرافی غیرمتمرکز چیست (DEX) و بهترین اکسچنج غیرمتمرکز کدام است، می‌‌توانید سری به مقاله مربوط به آن بزنید.

صرافی سوشی سواپ (Sushiswap)

لازم به ذکر است که این صرافی مبتنی بر بلاک‌چین اتریوم بوده و مهم‌ترین هدف آن، ایجاد برنامه‌ای کامل‌تر از یونی سواپ است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید صرافی یونی سواپ حتی از سوشی سواپ هم محبوب‌تر است. بدین ترتیب، صرافی سوشی سواپ در تلاش است تا بتواند تمام نواقص و مشکلات یونی سواپ را از بین برده و آن را به یک صرافی کامل و بی‌نقص تبدیل کند. البته این صرافی از نظر ظاهری و عملکرد، شباهت بسیاری به یونی سواپ دارد.

نکته جالب‌توجه درباره سوشی سواپ این است که این صرافی به کسانی که از آن استفاده می‌کنند و ارزهای دیجیتال خود را در سوشی سواپ معامله و سپرده‌گذاری می‌کنند، مقدار قابل‌توجهی پاداش می‌دهد. این پاداش به‌صورت Sushi است که به سرمایه‌گذاران این صرافی، یک توکن ERC-20 هدیه می‌دهد. شما می‌توانید برای کنترل پروتکل‌ها از آن استفاده کنید.

اگرچه صرافی سوشی سواپ (Sushiswap) تاریخ بحث‌برانگیزی دارد، اما به‌شدت مورد استقبال مردم قرار گرفته است. ازآنجاکه این صرافی ویژگی‌های مفید زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، افراد زیادی به استفاده از آن تمایل دارند. شما می‌توانید این صرافی را به‌راحتی در دسترس داشته باشید و از آن بهترین استفاده را ببرید.

میزان حجم معاملاتی صرافی SushiSwap

نکته مهمی که درباره نحوه ترید در سوشی سواپ باید بدانید، میزان حجم معاملات آن است. باتوجه‌به تحقیقات انجام‌شده، این صرافی در تاریخ 19 فوریه 2021 میزان معاملات 282.8 میلیون دلار داشته است. از سوی دیگر، این میزان حجم معاملات در چند ماه بعد، یعنی تاریخ 2 دسامبر 2021 به حدود 356 میلیون دلار رسید.

صرافی سوشی سواپ (Sushiswap)

این موضوع نشان می‌دهد که صرافی سوشی توانسته اعتماد بخش قابل‌توجهی از افراد را به سمت خود جلب کند. به همین دلیل هم شما می‌توانید با آسودگی خاطر به این صرافی اعتماد کرده و با استفاده از آن، معاملات خود را انجام دهید.

اطلاعات کلی درباره صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX)

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که درباره آموزش کار با اپلیکیشن سوشی سواپ باید بدانید، اطلاعات کلی و مهمی درباره صرافی‌های غیرمتمرکز است. همان طور که می‌دانید، سوشی سواپ یک صرافی غیرمتمرکز است و شما باید اطلاعات کامل آن‌ها را بدانید. در این بخش، ما برخی از مهم‌ترین اطلاعات درباره این صرافی‌ها و همچنین صرافی سوشی سواپ (Sushiswap) را برای شما شرح می‌دهیم.

همان طور که می‌دانید، اخیراً صرافی‌های غیرمتمرکز تا حد زیادی موردتوجه مردم قرار گرفته‌اند. این موضوع، دلایل متنوعی دارد که در اینجا به برخی از آن‌ها می‌پردازیم. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های صرافی‌های غیرمتمرکز این است که شما نیازی به شخص ثالث برای ذخیره وجوه خود ندارید. در عوض، شما به‌راحتی و در همه مواقع، می‌توانید کنترل سرمایه خود را در دست داشته باشید. در این حین، شما می‌توانید سکه‌های خود را مستقیماً با کسی که قصد خرید یا فروش ارزهای شما را دارید، در ارتباط باشید.

علاوه بر این، از شما نمی‌خواهند که اطلاعات خود را وارد کنید؛ درنتیجه، شما نیازی ندارید که تمام اطلاعات شخصی خود را وارد کنید. بدین ترتیب، شما می‌توانید در این صرافی یک حساب کاربری ایجاد کنید و بلافاصله بعد از آن هم خریدوفروش خود را آغاز کنید. بعد از آن هم سرورهای حساب کاربری شما در سراسر جهان پخش خواهد شد که این امر موجب می‌شود شما امنیت بیشتری داشته باشید. درنتیجه، شما می‌توانید با آسودگی خاطر به معامله بپردازید.

صرافی سوشی سواپ (Sushiswap)

به‌جز موارد ذکرشده، صرافی‌های غیرمتمرکز امنیت بالایی دارند و در برابر اغلب هکرها مصون هستند. این امر موجب می‌شود که سرمایه شما کاملاً ایمن خواهد بود. بااین‌حال، صرافی‌های DEX معمولاً نقدینگی کمتری نسبت به سایر همتایان خود دارند.

ظاهر صرافی سوشی سواپ

اکنون وقت آن رسیده که نگاهی به‌ظاهر صرافی سوشی سواپ (Sushiswap) بیندازیم. همان طور که می‌دانید، هر پلتفرم ظاهر مخصوص به خود را دارد. به‌طورکلی، نمای ظاهری هر برنامه بخشی از وب‌سایت آن است که شما می‌توانید عناصر زیادی را در آن مشاهده کنید. برای اطلاع از آموزش کار با اپلیکیشن سوشی سواپ خوب است بدانید که شما می‌توانید نمودارهای قیمت یک ارز دیجیتال خاص را در صفحه مشاهده کنید.

به‌علاوه، شما این امکان را دارید که قیمت فعلی آن ارز دیجیتال و بالا و پایین شدن آن را به‌راحتی ببینید. معمولاً در این بخش، کادرهای مخصوصی هم برای خریداری یا فروش ارزهای دیجیتال وجود دارد که شما می‌توانید با درنظرگرفتن ارز موردنظر، سفارش خود را ثبت کنید. در آموزش کار با اپلیکیشن سوشی سواپ گفته می‌شود که شما این امکان را دارید که تاریخچه سفارش‌‌های خود را نیز تماشا کنید. این بدان معنی است که تراکنش‌های قبلی مربوط به رمزارز انتخابی شما هم قابل‌رؤیت است.

پس تا به اینجا متوجه شدید که همه چیز در یک صفحه از دسکتاپ روبروی شما قرار دارد. البته ممکن است دررابطه‌با هر رمزارز، تغییراتی را نیز مشاهده کنید که بسیار ناچیز هستند. به‌طورکلی، برای اطلاع از نحوه ترید در سوشی سواپ باید بدانید که این صرافی بسیار ساده است و هرکسی می‌تواند به‌راحتی از آن استفاده کند.

صرافی سوشی سواپ (Sushiswap)

کارمزد معاملات SushiSwap

کارمزد یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که قبل از انتخاب صرافی باید به آن توجه کنید. صرافی سوشی سواپ (Sushiswap) هم کارمزد معقولی از سرمایه‌گذاران دریافت می‌کند که باید از آن اطلاع داشته باشید. وقتی صحبت از صرافی‌های متمرکز می‌شود، بسیاری از آن‌ها مقدار توجهی کارمزد از گیرندگان و یا سازندگان ارزهای دیجیتال دریافت می‌کنند. خوب است بدانید که این صرافی‌ها میزان کارمزد ثابتی را دریافت می‌کنند. این بدان معنی است که میزان کارمزد دریافتی از گیرنده و سازنده به یک میزان است.

از سوی دیگر، ممکن است در آموزش کار با صرافی SushiSwap خوب است بدانید که بسیاری از صرافی‌های غیرمتمرکز اصلاً کارمزدی برای معاملات دریافت نمی‌کنند. این موضوع یکی از مهم‎ترین دلایلی است که افراد زیادی به سمت صرافی‌های غیرمتمرکز روی آورده‌اند. طبق اطلاعات معتبری که ما درباره نحوه ثبت نام صرافی SushiSwap کسب کرده‌ایم، این پلتفرم هم در لیست صرافی‌های غیرمتمرکز قرار گرفته و هیچ کارمزدی برای انجام معاملات دریافت نمی‌کند.

کارمزد برداشت ارز از صرافی سوشی سواپ

همان طور که پیش‌ازاین نیز در نحوه خرید از سوشی سواپ گفتیم، این صرافی هیچ کارمزدی برای خریدوفروش و یا برداشت ارزهای دیجیتال دریافت نمی‌کند. در این حوزه، سوشی سواپ هم مانند سایر صرافی‌های غیرمتمرکز عمل می‌کند. البته شما تنها باید هزینه‌های شبکه را پرداخت کنید. منظور ما از هزینه‌های شبکه، هزینه‌هایی است که به استخراج‌کنندگان ارزهای دیجیتال و رمزارزهای موردنظر پرداخت می‌شود. توجه داشته باشید که این هزینه‌ها ربطی به خود صرافی سوشی سواپ (Sushiswap) ندارد.

صرافی سوشی سواپ (Sushiswap)

لازم به ذکر است که هزینه‌هایی که مربوط به شبکه است، روزبه‌روز تغییر می‌کند. این موضوع غالباً به ترافیک شبکه بستگی دارد و هرچه ترافیک بیشتر باشد، هزینه‌های شبکه هم طبعاً افزایش می‌یابد. به‌طورکلی، هنگامی که صحبت از میزان کارمزد برای برداشت ارزهای دیجیتال در صرافی سوشی سواپ می‌شود، شما باید تنها پرداخت هزینه‌های برداشت شبکه را در نظر بگیرید.

روش‌های سپرده‌گذاری در صرافی سوشی سواپ (SushiSwap)

اکنون وقت آن رسیده به بررسی روش‌های سپرده‌گذاری در صرافی سوشی سواپ بپردازید. این موضوع اهمیت زیادی در آموزش کار با صرافی Sushiswap دارد. خوب است بدانید که صرافی سوشی سواپ هم مانند اغلب صرافی‌های غیرمتمرکز، هیچ‌گونه ارز فیات را نمی‌پذیرد. این بدان معنی است که کسانی که قصد سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال را دارند، نمی‌توانند بدون داشتن ذخیره قبلی اقدام به کاری کنند.

شما برای خرید اولین ارز دیجیتال خود، به یک صرافی نیاز دارید که ارز فیات را بپذیرد. اگر نمی‌دانید که چگونه می‌توان این صرافی را پیدا کرد، ما در نحوه ترید در سوشی سواپ به شما کمک می‌کنیم. برای یافتن یک صرافی با ویژگی فوق‌الذکر، تنها کافی است که از Exchange Finder استفاده کنید.

امنیت صرافی SushiSwap

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که درباره ثبت نام در سوشی سواپ باید بدانید، امنیت آن است. همان طور که گفتیم، سرورهای صرافی‌های غیرمتمرکز در سراسر جهان پراکنده می‌شوند و تفاوت عمده‌ای با صرافی‌های متمرکز دارند.

صرافی سوشی سواپ (Sushiswap)

پراکندگی سرورها در صرافی سوشی سواپ (Sushiswap) موجب کاهش خرابی سرور می‌شود و درنتیجه، صرافی را از هرگونه حمله‌ای مصون می‌دارد. دلیل این موضوع این است که اگر شما یکی از سرورها را قطع کنید، تأثیر بسیار کمی بر کل شبکه خواهد گذاشت. بااین‌حال، صرافی‌های متمرکز تا حد زیادی در خطر آسیب قرار دارند.

همچنین هنگامی که شما در صرافی غیرمتمرکز معامله‌ای انجام می‌دهید، خود صرافی هرگز به سرمایه شما دسترسی نخواهد داشت. این بدان معنی است که حتی اگر یک هکر بتواند صرافی را هک کند، هرگز به سرمایه شما دسترسی نخواهد داشت. بااین‌حال، اگر شما در یک صرافی متمرکز معامله کنید، ممکن است در معرض هک شدن و ازدست‌رفتن سرمایه قرار بگیرید.

نکاتی که قبل از خرید از سوشی سواپ باید بدانید

برای اطلاع از نحوه ثبت نام در صرافی SushiSwap خوب است بدانید که سوشی سواپ در تاریخ اوت 2020 راه‌اندازی شد که به‌عنوان یک توکن ارز دیجیتال و همچنین یک صرافی غیرمتمرکز شناخته می‌شود. در این صرافی، هرکسی می‌تواند ارز دیجیتال خود را مبادله کند.

اگرچه مهم‌ترین هدف سوشی سواپ، ایجاد یک محیط سرگرم‌کننده و جذاب است، اما این پلتفرم تاکنون بیشتر از سه میلیارد نقدینگی دارد. علاوه بر این، قیمت ارز دیجیتال آن هم از ماه نوامبر تاکنون بیشتر از 1500 درصد افزایش یافته است. اگر شما هم قصد دارید چیزهایی درباره ثبت نام در سوشی سواپ بدانید، به ادامه این مطلب توجه فرمایید. قبل از این‌که بخواهید از صرافی سوشی سواپ (Sushiswap) خرید کنید، باید نکاتی را بدانید که ما در ادامه به شرح آن‌ها پرداخته‌ایم.

صرافی سوشی سواپ (Sushiswap)

سوشی سواپ یک بازارساز اتوماتیک مشابه یونی سواپ است

نکته مهمی که درباره آموزش کار با صرافی SushiSwap باید بدانید، این است که نوعی صرافی غیرمتمرکز به نام بازارساز خودکار (AMM) است. این صرافی به کاربران امکان خریدوفروش ارزهای دیجیتالی را می‌دهد و بااین‌حال، هیچ بخش مرکزی برای نظارت بر آن وجود ندارد. بدین ترتیب، این صرافی به طور خودکار قیمت‌ها را با استفاده از فرمول‌های ریاضی تعیین و معاملات را به کمک آن‌ها پردازش می‌کند.

همچنین برای اطلاع از نحوه ترید در صرافی سوشی سواپ باید بدانید که این صرافی، نقدینگی بسیار زیادی دارد که وجوه مردم را در آن نگهداری می‌کند. نکته جالب‌توجه درباره آموزش خرید از صرافی SushiSwap خوب است بدانید اولین AMM نیست. علاوه بر این، از کدی که برای ساخت یونی سواپ استفاده شده، برای ایجاد سوشی سواپ هم استفاده کرده‌اند. به همین علت هم شباهت بسیاری به یکدیگر دارند.

همه چیز با «حمله خون‌آشام» آغاز شد

برای شناخت بهتر آموزش کار با اپلیکیشن سوشی سواپ باید بدانید که این صرافی در ابتدای راه‌اندازی خود با مشکلاتی مواجه شد. مشکل هم این بود که کاربرانی وجود داشتند که نقدینگی صرافی را با قرض کردن ارز دیجیتال فراهم می‌کردند. پیش‌ازاین، مردم نمی‌توانستند این کار را با صرافی یونی سواپ انجام دهند. درنتیجه، باید حتماً انگیزه‌ای وجود داشته باشد که به کمک آن، افراد به یک صرافی جدید روی بیاورند.

صرافی سوشی سواپ (Sushiswap)

سازنده صرافی سوشی سواپ (Sushiswap) این انگیزه را با استفاده از توکن‌های Sushi فراهم کرد. این شخص، رویکردی را پیدا کرد که به کمک آن بتواند نسبت به رقیب خود برتری داشته باشد. اگر کاربران بخواهند در سوشی سواپ پاداش دریافت کنند، باید توکن‌های یونی سواپ را واریز کنند. این موضوع با عنوان «حمله خون‌آشام» شهرت دارد. این موضوع تأثیر زیادی بر آموزش خرید از صرافی SishiSwap گذاشته و موجب تخلیه نقدینگی از یونی سواپ و انتقال آن به سوشی سواپ می‌شود.

سوشی سواپ در ابتدا کلاهبرداری کرد اما بعد وجوه را پس داد

نکته مهمی که هرکسی قبل از ثبت نام در سوشی سواپ باید بدانید، این است که این صرافی در ابتدا قصد کلاهبرداری داشت. همان طور که در ابتدا هم گفتیم، این صرافی در ابتدا حاشیه‌های بسیاری داشته است و سازنده آن مرتکب کلاهبرداری شد. این بدان معنی است که سازنده، سرمایه مردم را از آن‌ها گرفت. اطلاع دقیق از آموزش کار با صرافی SushiSwap باید بدانید که سازنده این صراف در تاریخ 5 سپتامبر 2020، بیشتر از 2.5 میلیون توکن را از مردم گرفت. سپس فرد جدیدی 5 میلیون توکن را به مردم بازگرداند.

کاربران می‌توانند ارزهای رمزنگاری شده را مبادله کرده و پاداش بگیرند

یکی دیگر از نکاتی که درباره صرافی سوشی سواپ (Sushiswap) باید بدانید، این است که کاربران می‌توانند ارزهای رمزنگاری شده را مبادله کرده و سپس پاداش بگیرند. برای اطلاع از نحوه ترید در سوشی سواپ باید بدانید که شما می‌توانید ارزهای دیجیتال را باهم مبادله کنید. برای مثال، شما می‌توانید سکه USD را به اتریوم تبدیل نمایید.

صرافی سوشی سواپ (Sushiswap)

همچنین شما می‌توانید برای کسب پاداش، ارزهای دیجیتال را به استخرهای نقدینگی سوشی سواپ واریز نمایید. علاوه بر این، شما این امکان را دارید که با سپرده‌گذاری در سوشی سواپ، به سهام خوبی دست یابید. به‌جز موارد ذکرشده، برای اطلاع از نحوه خرید از سوشی سواپ خوب است بدانید که شما می‌توانید ارزهای دیجیتال را به دیگران قرض داده یا از آن‌ها قرض بگیرید.

برای استفاده از سوشی سواپ نیازی به ایجاد حساب کاربری نیست

موضوع بسیار مهمی که درباره نحوه ثبت نام صرافی SushiSwap باید از آن اطلاع داشته باشید، این است شما برای آغاز کار با آن، هیچ نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارید. اگر دائماً به مبادله ارزهای دیجیتال مشغول هستید، استفاده از سوشی سواپ می‌تواند تجربه متفاوتی برای شما باشد. برای آموزش کار با اپلیکیشن سوشی سواپ خوب است بدانید که شما نیازی ایجاد حساب کاربری یا مراحل تأیید هویت نخواهید داشت.

تنها چیزی که شما برای آغاز کار با صرافی سوشی سواپ (Sushiswap) نیاز دارید، یک کیف پول رمزنگاری شده است. در این برنامه، شما باید صرافی را به کیف ول خود متصل و سپس می‌توانید از آن برای مبادله ارزهای دیجیتال استفاده کنید. این موضوع در نحوه خرید از سوشی سواپ تأثیر زیادی دارد و سرعت آن هم بسیار بیشتر از سایر صرافی‌های متمرکز است.

ارز رمزنگاری سوشی سواپ یک توکن حاکمیتی است

یکی دیگر از موضوعات مهمی که درباره آموزش کار با اپلیکیشن سوشی سواپ باید بدانید، این است که این صرافی به کاربران خود حق رأی درباره آینده صرافی می‌دهد. شما می‌‌توانید پیشنهاد رأی داده و تعیین کنید که چه اتفاقی در آینده برای آن خواهد افتاد.

صرافی سوشی سواپ (Sushiswap)

البته این تنها دلیل راه‌اندازی سوشی سواپ نیست. علاوه بر این، شما می‌توانید توکن‌های خود را در این صرافی قرار داده و میزان مشخصی سود هم دریافت کنید. کارشناسان می‌گویند که اگر محبوبیت سوشی سواپ همچنان افزایش یابد، بسیار احتمال دارد که قیمت آن تا حد زیادی افزایش یابد.

سوشی سواپ در یک بازار رقابتی است

بسیاری از افراد اعتقاد دارند که سوشی سواپ یک پروژه بسیار هیجان‌انگیز است. البته به یاد داشته باشید که این پلتفرم از صرافی‌های متمرکز فاصله زیادی دارد. صرافی‌های غیرمتمرکز بسیاری در سال گذشته راه‌اندازی شدند که توانستند توجه اغلب سرمایه‌گذاران را به سمت خود جلب کنند. صرافی سوشی سواپ (Sushiswap) و سایر این پلتفرم‌ها موفقیت بلندمدت زیادی داشته‌اند.

اگر شما هم قصد دارید آموزش خرید از صرافی SushiSwap را بدانید، می‌توانید از چندین صرافی ارز دیجیتال آن را تهیه کنید. اگر به برنامه‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) علاقه دارید، مطمئن شوید که اطلاعاتی هم درباره سایر رقبای آن کسب می‌کنید.

کلام آخر

صرافی سوشی سواپ (Sushiswap) یکی از پلتفرم‌های محبوب برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال است که هرکسی توانایی استفاده از آن را دارید. ما در این نوشتار، تمام اطلاعاتی که قبل از اطلاع از نحوه ثبت نام صرافی SushiSwap باید بدانید را برای شما شرح دادیم. البته به یاد داشته باشید که خرید این ارز دیجیتال هم مانند سایر توکن‌ها، خطرهای مخصوص به خود را دارد و شما نباید تمام زندگی خود را روی این سرمایه‌گذاری بگذارید. بدین ترتیب، بهتر است که با هزینه‌های معقولی برای آن هزینه کنید.

 

منابع: fool ،cryptowisser

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر