;
coinex

کاربران تکراتو از عدم پاسخ گویی سندباد به درخواست ثبت نام رانندگان می‌گویند [آپدیت: اپلیکیشن ثبت نام منتشر شد]

ثبت نام رانندگان سندباد از دیروز، 17 فروردین آغاز شد و حالا،  کاربران تکراتو از عدم پاسخ گویی سندباد به درخواست ثبت نام رانندگان می‌گویند. برای اطلاع از جزییات این خبر در ادامه با تکراتو همراه شوید.

سامانه حمل و نقل درون شهری سندباد با وعده‌های جذاب پا به عرصه گذاشت. رانندگان اسنپ و تپسی از وعده‌های سندباد بسیار استقبال کرده‌اند و کاربران تکراتو که از میان رانندگان سامانه‌های حمل و نقل اینترنتی درون شهری بودند، از کار برای سندباد و ترک اسنپ و تپسی بسیار گفتند. اما ظاهرا سندباد در آغاز و در شروع ثبت‌نام از رانندگان، نتوانسته در حد تبلیغات و انتظاراتی که برای مردم ایجاد کرده بود ظاهر شود.

عدم پاسخ گویی سندباد

بعد از انتشار اخبار آغاز ثبت‌نام سندباد از رانندگان، حجم فراوانی از دیدگاه‌هایی را دریافت کردیم که از عدم پاسخگویی مناسب سندباد خبر می‌دهند. کلیت شکایت‌ها از عدم پاسخگویی مربوط می‌شود به مناسب نبودن نوع ثبت‌نام و شکست در مراحل ثبت نام.

عدم پاسخ گویی سندباد

سامانه حمل و نقل درون شهری سندباد برای ثبت نام از رانندگان یک روش به ظاهر بسیار ساده را معرفی کرد. سندباد از رانندگان متقاضی کار خواست تا به روش زیر عمل کنند:

ثبت‌نام اولیه:
دارندگان سیم کارت‌های همراه اول، با شماره‌ی ۹۹۹۷۷ بدون پیش‌شماره تماس بگیرند.

راه‌های ارتباطی دیگر، متعاقبا اعلام خواهد شد.

اما بسیاری از کاربران تکراتو از عدم موفقیت در ثبت‌نام خود می‌گویند و به نظر می‌سد روش سندباد برای ثبت‌نام در آغاز کار بسیار ضعیف بوده و عدم رضایت متقاضیان را به همراه داشته است.

چه کسی پاسخگوی وقت و هزینه صرف شده ما برای ثبت‌نام در سندباد است؟

تعداد زیادی از کاربران تکراتو که نظر خود را در دیدگاه‌ها درج کرده‌اند در ثبت نام شکست خورده‌اند. بسیاری از افراد می‌گویند شماره‌ای که با آن برای ثبت‌نام راننده در سندباد تماس برقرار کرده‌اند، در آخر تماس آنها را قطع کرده و ثبت نام به جایی نرسیده است.

یکی از کاربران تکراتو از هدر رفتن وقت و هزینه‌ای می‌گوید که برای ثبت نام صرف کرده‌ است:

الآن 30 دقیقه پشت خط منتظر بودم که برای ثبت نام سندباد نوبتم شود ولی به یک باره  از دهمین نفر نوبتم به صدمین نفر تغییر کرد …. اگر نمی‌توانید ثبت نام کنید بگویید وقت و هزینه‌مان را صرف نکنیم.

کاربر دیگری از تغییر نوبت خود گفت:

دیروز نظرات را می‌خواندم باورم نشد، ولی امروز خودم تماس گرفتم نفر 76 بودم، 21 دقیقه طول کشید تا نوبتم شود و به محض اینکه نوبتم شد، تماس قطع شد.

یکی دیگر از کاربران تکراتو نوع ثبت‌نام سندباد را نشان از عملکرد آینده سندباد خواند:

5 بار با شماره‌ای که سند باد اعلام کرده تماس گرفتم و هر 5 بار بعد از 2 دقیقه که گزینه‌هایی را که اپراتور می‌گفت انجام می‌دادم وقتی بعد از 30 نفر نوبت به من می‌رسید سیستم بعد از زدن بوق ممتد من را قطع می‌کرد هر 5 بار دقیقا این کار را انجام دادند و من از ثبت نام پشیمان شدم واقعا سالی که نکوست از بهارش پیداست.

ثبت‌نام ناموفق در سامانه سندباد

چرا با اپلیکیشن ثبت‌نام نمی‌کنید؟!

سندباد هنوز اپلیکیشن خود را معرفی نکرده و نمی‌دانیم که اپلیکیشن این سامانه چه‌عملکردی دارد. اما در میان نظرات کاربران تکراتو می‌خوانیم که بهتر بود تا ثبت‌نام از طریق اپلیکیشن انجام می‌شد. به نظر می‌رسد روش تلفنی ثبت‌نام سندباد از رانندگان راضی کننده نبوده است و عدم پاسخ گویی سندباد در مراحل ثبت نام از نظر کاربران شروعی ضعیف برای سندباد است.

کاربری در این‌باره می‌گوید:

چرا با اپلیکیشن ثبت نام نمی‌کنید؟ دوستان درست می فرمایند. بعد از چنددقیقه کلا قطع می‌شود. مگر وقت ملت بازیچه شماست؟؟ مگر اسنپ و تپسی تلفنی ثبت نام کردند؟
چطور می‌خواهید با این همه راننده تلفنی ثبت نام کنید؟

بروزرسانی:

اپلیکیشن پیش ثبت نام رانندگان سندباد منتشر شد!

پس از کش و قوس های فراوان پتفلرم حمل و نقل سندباد برای سهولت در ثبت نام رانندگان خود اقدام به انتشار اپلیکیشن پیش ثبت نام کرد. برای دانلود اپلیکیشن اینجا کلیک کنید!

نمایی از اپلیکیشن سندباد
نمایی از اپلیکیشن سندباد

کلام آخر

با توجه به تبلیغات گسترده‌ای که سندباد در رسانه‌ها دارد و همچنین وعده‌های جذابش به رانندگان، انتظار بالایی از سندباد در عملکردش می‌رفت؛ اما عدم پاسخ گویی سندباد در ثبت نام از رانندگان متقاضی کار در این سامانه، آغاز ضعیفی از کار خود ارائه کرده است.

بسیاری از کاربران از آغازی این چنین و عدم پاسخ گویی سندباد ناامید شده‌اند و عملکرد آینده سندباد را ضعیف پیش‌بینی می‌‌کنند. با عملکرد ضعیف سندباد در ثبت نام رانندگان بسیاری از کاربران به وعده‌های آینده سندباد مبنی بر اعطای بیمه تامین اجتماعی نیز شک کرده‌اند.

البته از ابتدا وعده سندباد مبنی بر بیمه کردن راننده‌هایش کمی دور از انتظار کاربران بود. از ابتدا نیز کاربران اعتقاد داشتند که ظاهرا بیمه شدن در ازای انتظار کار بیش از حد رانندگان خواهد بود. باید منتظر عملکرد‌های آینده سندباد بود و دید سندباد تا چه اندازه سر قول‌هایش می‌ماند.

کامنت های خود را در خصوص عملکرد سندباد در پست اینستاگرام زیر با تکراتو در میان بگذارید تا خواسته های شما توسط خبرنگاران ما پیگیری شود:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عدم پاسخ گویی سندباد چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (68 نظر)

    سلام بنده مسافرم ، یعنی ماشین ندارم و قصد ثبت تام هم ندارم ، پیامها را خوندم همه ناراضی بودن ، همین الان تماس گرفتم خودم چک کنم ، مراحل ثبت نام ( دوتا عدد ۱ پشت سر هم ) زدم ، همون لحظه به کارشناس وصل شدم ، خیلی سریع و زود جواب دادن ، گفتم شاید شانسی بود ، قطع کردم چند ثانیه صبر کردم دوباره زدم ، باز کارشناس جواب داد.

    اولا مشکل اینجاست همه آنچنان حجوم آوردن انگار قراره ملت تهدیگش بخورن بهشون نمیرسه حجوم آوردن خوب شلوغ شده و مشکل پیش اومده ( مثل حجوم به صف مرغ و خرید گاری وطنی و…) توی همه چیز اهل تهاجمی رفتار کردن هستیم ، ساعت یک نصفه شب زنگ زدم سریعا جواب دادن. ملت همون روز اول نصف ماشین دارای ایرانی هم‌زمان حمله کردن به شماره سندباد معلومه نمیتونه کشش بده ، نفر صدم و فلان میشید… اونایی اینجوری رفتار میکنند همونهایی هستند توی صف ماشین وایمیسن و هشتگ میزنن نه به خرید خودروی آشغال داخلی…
    داداش من خواهر من از ماست که بر ماست

    پاسخ

    سلام خراسان رضویی نداره

    پاسخ

    سلام دوستان خسته نباشید منم ثبت نام کردم توی سندباد از طریق اپلیکیشن و قرار شد که از طریق پیامک به من اعلام کنند که در چه روزی و در چه ساعتی برم و کارشناس صحبت کنم ولی الان ۴ روز گذشته و هیچ خبری از پیام نیست این بحث بیمه هم منوط به یه سری شرایط که به شما می گند حداقل سه ماه به طور آزمایشی باید کار کنیم بعد از اعتبار سنجی اگر صلاح بدونن شما را بیمه میکنند اون هم من هم با یک سری شرایط که حداقل دستمزد و برای شما در نظر می گیرند دستمزد کارگر در کل هیچ کسی دلش به حال راننده و ماشینش و خانوادش نمیسوزه ما باید خودمون به داد خودمون برسیم

    پاسخ

    دوستان عزیز فکر کرد با تماس میتونید ثبت نام کنید نه عزیزان بعداز اینهمه وقت و هزینه قبض موبایل یه دوستی تلفن رو ورمیداره و میپرسه ماشین چی هست این دوست عزیز داخل ایران زندگی نمیکنه چون اگه زندگی می‌کرد میدونست که تیبا تاکسی نداره بگذریم بعد شمارو معرفی میکنه به یکی از نمایندگی های سندباد و علی بابا در تهران

    پاسخ

    حمید دروغه سر کاریه اگه راست میگن آدرس شرکت وکارگزاری داخل شهر ایجاد گنبد همانند اسنپ در کارگزاری ثبت نام انجام بشه

    پاسخ

    سلام
    1401/01/18 که صبح گوشیمو شارژ کردم و تماس گرفتم بعد ۲۲دقیقه گفت به پاسخگو شماره چند وصل شده اید حتی کسی جواب منو نداد و بعد ۳۰ثانیه گفت از نسبت به پاسخگو راضی هستید
    شماره ۲ ناراضی نیستید شماره ۱
    بعد قطع شد
    دوباره تماس گرفتم همین آشو همین کاسه
    با قسمت شکایت تماس گرفتم نفر اول بودم اما بعد ۳۳دقیقه که کسی جواب نداد خودم قطع کردم
    سندباد یه سامانه که با سپاه و مخابرات دست به یکی هستن و به همین دلیل که فقط با خط همراه اول میشه تماس گرفت
    تو این چندروز شاید بالای چند میلیارد بابت تماس با سندباد به جیب زد مخابرات
    کلا کسی برای کمک پدیا گرفتن به من تو نمیاد مگر این که سودی برای خودش داشته باشه

    پاسخ

    سلام. چرا موقع تعیین نوبت، استان مازندران رو نداره؟

    پاسخ

    سلام.
    من پریشب اینترنتی فرم پر کردم وعکس مدارکم آپلود کردم.بعدبرای دیروزساعت۱۱ونیم برام دیدار وثبت نام حضوری گذاشت.رفتم و خیلی سریعم کارم راه افتاد.
    گفتن۱هفته تا۱۰روزدیگه بطور کامل استارت زدمیشه والان فقط راننده ثبت نام میکنن.
    درمورد شرایط بیمه هم پرسیدم که گفتن باید یا ماهانه۱۰میلیون درامد داشه باشم یا۱۹۰ساعت ماهانه.کارکنم.که روزی ۶ساعت ونیم میشه.واز زمانی که اپلیکیشن باز هست و بمحض اوکی کردن سفر کارکزد محسوب میشه ومسافت رسیدن به مسافر و تا رسیدن به مقصد جزو ساعت کارمحسوب میشه.
    درباره قیمت ها هم پرسیدم گفتن بهتر از اسنپ و تپ سی هستش.
    من شیراز رفتم.
    اینم آدرس دفترش:
    بلوار فرهنگ شهر..نبش کوچه۳۶رجائی.ساختمان طبیعتB.طبقه ۴ دفتر سندباد

    پاسخ

    این همه پیام از بالا تا پایین همه مثل هم ،لطفا اونایی که رفتن و موفق به ثبت نام شدن پیام بزارن چه شرایطی رو بهشون گفتم که اگر کسی خواست بره تصمیم بگیره بره و اگر کسی هم نخواست بره این همه زمان نزاره از تجربه دیگران استفاده کنند این طوری به هم کمک کنید لطفا ،از بالا تا پایین همه نوشتند تماس گرفتیم ۱۰ ساعت زمان برد بعد تماس قطع شد ،خوب آدمهای عاقل دیگه تماس نگیرید بدبختی میدونی کجاست هر کسی میخواد خودش تجریه کنه ،چون اعتمادی به هم نداریم وقتی یه نفر تماس گرفته الاف شده خوب بقیه درس بگیرن و هزینه مفتی ندن .لطفا تجربیات درست رو انتقال بدید تا آدم بتونه درست تصمیم بگیره توی این دوره زمونه کسی خدمت مفت نمیده تا پدرت در نیاد کسی تف کف دستت نمی ندازه ،ما مردم تا اینجوری باشیم همین آش و همین کاسه ،جیب یکسری آدما پر میشه باقی هم اندر خم یک کوچه.

    پاسخ

    کاری که از اولش با کلاهبرداری و باج دادن به مخابرات شروع بشه معلومه تهش چیه ۳۰ دقیقه انتظار و کم شدن از حساب شارژت اخرش قطع میشه بابا ملت میفهمند چرا فکر میکنید همه اینقدر نمیفهمند

    پاسخ

    همش دروغه لعنت به ای مملکت که اینجوری ملت سرکارمیزارن.۴۰دقیقه پشت خط بودم دوباراز۸۰رسیدم به نفراول اخرم قطع شد

    پاسخ

    سلام تو این برنامه ثبت نام رانندگان بعضی از شهرها اصلا نیستند.

    پاسخ

    سلام.لطفا مدیران سندباد لطف کنندودرزاهدان شهرمانیزفعالیتش را شروع کندخداپدرومادرشمارابیامرزداگربیمه کنندمارا

    پاسخ

    با سلام
    این شماره ای که میدن جهت تماس شماره هایی هست که واسه یه شرکتهای هست و با شماره های عادی فرق داره و سند باد هم با اون شرکتها حتما قرارداد داره و یه درصدی از این مبلغ تماس به خود سند برمیگرده

    پاسخ

    سال نیکو از بهارش پیداست . گردن همان گردن خواهد بود فقط پس گردنی زن عوض خواهد شد

    پاسخ

    سلام
    من همه حرفای دوستان رو خوندم ولی خـدایی من یکی دوبار تماس گرفتم به دقیقه ۱تا ۱.۵ که میرسید قطع میشدـ
    ولی بار اخر که تماس گرفتم جواب دادن و شاید باورتون نشه پیش ثبت نام هم انجام دادم و قرار شد روز دوشنبه برم برا تحویل مدارک…البته بازم میگم خیلی شانسی شد

    پاسخ

    سلام باید اپلیکیشن بفرستید و ثبت نام میدانی راه بندازید تمام رانندهای اسنپ ناراضی هستن با بیمه کردن راننده وخانواده وارائه بسته به تورم جامعه همه رانندگان سرازیر سندباد می‌شوند جدی چرا عمل نمی‌کنید روی این اسنپ وتاپسی رو کم کنید بخدا مظلوم تر از راننده در جامعه نداریم

    پاسخ

    عزیزان این تبلیغ سندباد ترفندی هست برای سرکیسه کردن کسانیکه مایل به ثبت نام در آنجا هستند.
    و افرادی سودجو از نقطه ضعف رانندگان عزیز استفاده کرده که بیمه میکند و خدمات دیگر ارایه میدهد.در صورتیکه هر نفر یک تماس با شماره های داده شده بگیرد برای آنها کسب درامد آسان هست. چون شماره هایی هستند که مخابرات بحالت فروش و اجاره میدهد و هر کس به ان شماره ها تماس بگیرند درصدی به مخابرات و مابقی سود طرف میشود.
    پس خواهشا تماس نگیرید و حتی لینگ دانلود اپلیکیشن رو نزنید که یک برنامه ی دیگر دانلود میشود.

    پاسخ

    این شرکت‌ها کدومشون به نفع من و شما بوده اینا همش دون پاشیدنه آنوقت سپاه چطور به اینها اجازه میده که بیان رقیب اسنپ و تپسی بشن اینا خود همون اسنپ و تپسی هستن منتها با اسم جدید سند باد واقعا کی دلشون برای من و شما سوخته الان بیمه تامین اجتماعی کدومش به درد میخوره داروها آزمایشگاهها عکسبرداریها اسکنها ام آر آی همه آزاد حساب میشه گول این شرکت‌ها رو نخورید من این نوشته رو نوشتم یه روز میاین و این پیام منو میخونید متوجه میشید اینا هم مثل همون قبلی‌ها هستن فقط اسمشون عوض شده ….ادامه دارد

    پاسخ

    سلام. اپلیکشن سند باد را نصب کردم. مراحل ثبت نام. فقط مرحله اول را نیمه کاره انجام میدهد و قطع میشود. لطفاً رسیدگی کنید. ویا وقت مردم را نگیرید. ضرر نزنید. استفاده نمیخوایم

    پاسخ

    سلام وقتتون بخیر من از طریق اپلیکیشن ثبت نام کردم ولی ازمن سند میخواد من سند ندارم چیکار کنم ثبت نام تلفنی که اصلاً جواب نمیدن ،مگه اسنپ وتپسی تلفنی ثبت نام میکنن

    پاسخ

    دوستان عزیز چرا به این موضوع توجه ندارید که این تماسها جزء تماسهای ارزش افزوده محسوب شده و هزینه زیادی را رو دست تماس گیرنده میزاره و شاید منابع درآمدی باشه بابت هزینه هنگفت تبلیغات تلویزیونی این شرکت و موارد دیگر

    پاسخ

    نمیشه مثل بقیه شرکت ها نفر بزارید رانندها بیان ثبت نام کنن

    پاسخ

    سلام
    اقایون زنگ نزید شخصا نفر 8ح بودم 40 دقیقه شدم نفر اول قطع شد درامد زایی جدیده

    پاسخ

    باسلام .دوستان میفرمایند کلی پشت خط منتطرشدیم
    نفر نمیدونم ۹۹ یا چندم بودیم بنده تماس گرفتم اصلا هم اینطور نبود فقط آهنگ انتظار بود بعداز۲۱دقیقه جواب دادن وشماره موبایل ازمن گرفتن وثبت نام کردن دوستان الکی جو ندین کمی حوصله به خرج بدین حتما ثبت نام خواهید شدسندباد هم امیدبخدا هر روز بهتر میشه.آرزوی موفقیت برای رانندگان عزیز ومجموعه سندباد.به امیدروزهای بهتر. یاحق

    پاسخ

    بابا توروخدا یه کاری بکنید راحت بتونیم ثبت نام کنیم الان زنگ زدم به سند باد ،نفر ۹۱بودم
    چیه این آخه ؟؟؟

    پاسخ

    دروغه فقط شارژ مردم رو تموم میکنن ۲۸ دقیقه شارژ منو گرفتن تا نوبتم شد قطع شد

    پاسخ

    باسلام…
    من دو روز پشت سر تماس گرفتم ولی کسی جوابگو نشد….

    پاسخ

    سلام عزیزان بعد چند روز که خوب پول تماسهامون رو جمع کرد میره خونش اینم کلاه برداریه مثل همه چیزهای دیگه تو این مملکت. متاسفانه صدا سیما هم داره واسه این کلاه بردارها تبلیغ میکنه خیلی راحت
    انگار نه انگار

    پاسخ

    ازقدیم گفتن سالی که نکوست ازبهارش پیداست. سند باد ظاهرا فقط یه تبلیغ ه اینا همش وعده دروغ دیکه تو این مملکت داریم زندگی می‌کنیم. کدوم حرف راست بود که سندباد دومیش باشه

    پاسخ

    من تماس گرفتم دوبار از صد شروع کرد شمارش و بعد از 45 دقیقه نوبتم شد و ثبت نام کردم

    پاسخ

    جزب باد نبودن خیلی خوبه سند بادهم میخواد دون بپاشه اگه کارها و وعده هاش بصرفه مطمئنا اسنپ این کارو کرده بود و اگه شدنی باشه خوبه اسنپ هم انجام بده در این صورت ریزش راننده و مسافر نخواهد داشت

    پاسخ