;
coinex

بهترین گوشی های ارزان میان رده گیمینگ 2022 ؛ برای بازی کردن کدام گوشی را بخریم؟

با توجه به قیمت بالای موبایل، برخی افراد به دنبال گوشی گیمینگ ارزان هستند. از این رو ما این مطلب را به بهترین گوشی های ارزان میان رده گیمینگ 2022 اختصاص داده‌ایم.

امروزه اغلب جوانان و نوجوانان در گوشی‌های خود از بازی‌هایی استفاده می‌کنند که در مواقع بیکاری آن‌ها را سرگرم کند. اگر شما هم جزء این افراد هستید، بهتر است از گوشی‌هایی استفاده کنید که برای این کار ساخته شده‌اند.

گوشی‌های تلفن همراه قابلیت‌های زیادی دارند و شما می‌توانید برای کارهای مختلف، از آن‌ها استفاده کنید. اما به طور کلی، گوشی‌های گیمینگ می‌بایست از برخی جهات بهتر از گوشی‌های معمولی باشند تا هنگام بازی، با لگ مواجه نشوید.

در عین حال، نکته بسیار مهم دیگری که درباره خرید گوشی برای بازی باید بدانید، اطلاع از قیمت آن است. بهتر است قبل از خرید گوشی، بودجه خود را تعیین و بهترین تلفن همراه متناسب با پول خود را خریداری کنید. به همین دلیل هم ما در این مطلب از تکراتو، برخی از بهترین گوشی‌های ارزان‌قیمت که شما می‌توانید برای بازی کردن از آن‌ها استفاده کنید را لیست کرده‌ایم. با استفاده از این اطلاعات، شما این امکان را دارید که بهترین انتخاب را داشته باشید. پس تا انتهای این مطلب را مطالعه کرده و از آن به بهترین شکل استفاده نمایید.

بهترین گوشی های ارزان میان رده گیمینگ 2022

لازم به ذکر است که دستگاه‌ها زیادی در لیست بهترین گوشی های ارزان میان رده گیمینگ 2022 قرار می‌گیرند که شما می‌توانید هر یک از آن‌ها را انتخاب کنید. این امر موجب می‌شود که دست شما برای انتخاب گوشی همراه، بسیار باز باشد و بتوانید بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین مورد را برای خود انتخاب کنید. ما در این لیست، سعی کردیم کامل‌ترین، رایج‌ترین و محبوب‌ترین گوشی‌ها را بر اساس استفاده کاربران برای شما فراهم کنیم.

بهترین گوشی های ارزان میان رده گیمینگ 2022

همان طور که می‎دانید، اخیرا گوشی‌های گیمینگ طرفداران ببسیاری پیدا کرده‌اند. به همین ترتیب، بازار هم پر از این نمونه گوشی‌هاست. شما می‌توانید نگاهی به لیست بهترین گوشی‌های گیمینگ شیائومی بیندازید و با آن‌ها آشنا شوید. بهترین گوشی‌های پوکو شیائومی هم طرفداران زیادی دارد که شما می‌توانید از آن‌ها بهره ببرید.

اگر می‌خواهید با این گوشی‌های همراه بازی کنید، می‌توانید نگاهی به لیست بهترین گوشی‌های گیمینگ 2022 بیندازید و جدیدترین گوشی‌های این فهرست را بشناسید. علاوه بر این، راهنمای خرید بهترین گوشی‌های گیمینگ تا 7 میلیون تومان می‌تواند به شما کمک بسزایی کند.

به‌جز گوشی‌های شیائومی، تلفن‌های شرکت سامسونگ هم از طرفداران زیادی برخوردار است. به همین منظور، شما می‌توانید لیست بهترین گوشی‌های گیمینگ سامسونگ را مشاهده و از آن اطلاعات استفاده کنید.

گوشی‌های بسیاری در بازار وجود دارند که شما می‌توانید متناسب با شرایط و معیارهای خود، بهترین نمونه را انتخاب کنید. فرقی ندارد که شما گوشی سامسونگ بخواهید یا شیائومی، شما این امکان را دارید که هر گوشی با بهترین قیمت را در بازار پیدا کرده و خریداری کنید. طبق اطلاعات و تحقیقات ما، بهترین گوشی های ارزان میان رده گیمینگ 2022 شامل تلفن‌های همراه اندرویدی بسیار خوبی می‌شود که ویژگی‌های خوب بسیاری دارند. به همین دلیل هم کاربران آن‌ها رضایت کاملی از آن‌ها داشته‌اند.

بهترین گوشی های ارزان میان رده گیمینگ 2022

اگر شما هم به دنبال یک گوشی برای بازی کردن هستید، باید به تمام ویژگی‌های آن توجه کرده و بهترین نمونه را خریداری کنید. البته شما باید به قیمت آن هم توجه کرده و دستگاهی را انتخاب کنید که متناسب با بودجه شما باشد. به همین ترتیب، ما سعی کردیم در این نوشتار به بررسی بهترین، باکیفیت‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی‌هایی که شما برای بازی می‌توانید انتخاب کنید را شرح داده‌ایم. اگر می‌خواهید بازی‌هایی مانند فورت نایت و این‌چنین بازی‌ها را روی گوشی خود نصب کنید، این لیست می‌تواند کمک کند.

بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی‌ها برای گیمرها

همان طور که می‌دانید، اخیراً برندهای متفاوتی در تولید و توسعه گوشی‌ها موبایل در بازار نقش داشته‌اند. بااین‌حال، گوشی‌هایی از برندهای معروفی مانند سامسونگ و شیائومی همواره در تلاش هستند تا بتوانند بهترین گوشی های اقتصادی گیمینگ را برای بازیکنان تولید و به بازار عرضه کنند. بدین ترتیب، شما می‌توانید این گوشی‌ها را به‌راحتی در بازار پیدا کرده و از آن‌ها بهره ببرید.

در بازار گوشی‌های موبایل مشخص است که فناوری آن‌ها روزبه‌روز در حال رشد و پیشرفت است. بااین‌وجود، این پیشرفت به طور مداوم در حال افزایش است و اغلب شرکت‌ها شهرت بسیاری در میان گیمرها و سایر کاربران گوشی‌های موبایل پیدا کرده‌اند. این موضوع برای بهترین گوشی های ارزان میان رده گیمینگ 2022 نیز صدق می‌کند.

بهترین گوشی های ارزان میان رده گیمینگ 2022

علاوه بر این، اندازه صفحه‌نمایش گوشی‌ها هم به طور مداوم بزرگ‌تر می‌شود و همین دلیل هم باعث شده که استفاده از صنعت بازی برای کاربران بسیار راحت‌تر باشد. زیرا آن‌ها می‌توانند بازی‌های ویدئویی را با کیفیت بهتری مشاهده کنند. این امر باعث شده که کیفیت بازی‌ها و نحوه بازی کردن گیمرها نیز رشد قابل‌توجهی داشته باشد.

به بیانی دیگر، شما می‌توانید دستگاه تلفن خود را به هر مکانی که تمایل داشته باشید منتقل کنید. این موضوع، کار را برای گیمرها بسیار راحت‌تر کرده است و آن‌ها می‌توانند در هر مکان و زمانی که تمایل داشتند، به بازی کردن بپردازند. بدین ترتیب، شما می‌توانید با بالاترین سرعت اینترنت 5G، گرافیک فوق‌العاده پیشرفته این دستگاه‌ها و دسترسی آنلاین به بازی‌ها، یک بازی فوق‌العاده جذاب و مهیج داشته باشید. این امر به شما کمک می‌کند که رضایت شما نیز از این بازی‌ها بیشتر از قبل شود.

همان طور که می‌دانید، اخیراً بازی‌های ویدئویی که به‌صورت آنلاین انجام می‌شوند، نیاز به خریدهایی دارند و کاربران باید در ابتدا یا اواسط بازی، هزینه‌هایی برای برنده شدن کند. اگر شما گوشی‌هایی با قیمتی مقرون‌به‌صرفه انتخاب و خریداری کنید، می‌توانید پول خود را پس‌انداز کرده و بعداً از آن‌ها برای خرید اقلام درون بازی استفاده کنید. این امر به شما کمک می‌کند که اقلامی که تمایل دارید در بازی فتح کنید را به‌راحتی خرج کنید.

بهترین گوشی های ارزان میان رده گیمینگ 2022

همان طور که گفتیم، در این لیست که بهترین گوشی های ارزان میان رده گیمینگ 2022 را نام می‌بریم، سعی می‌کنیم دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای را برای شما عزیزان معرفی کنیم. البته در نظر داشته باشید که تعریف واژه مقرون‌به‌صرفه از فردی به فرد دیگر باهم متفاوت است. گیمرهایی که به دنبال گوشی‌های همراه با قیمت تقریبی 300 دلار یا کمتر از آن هستند، بهتر است به سراغ برندهایی مانند موتورولا، سامسونگ، شیائومی و سایر موارد این‌چنینی بروند.

اکنون وقت آن رسیده که برخی از بهترین گوشی های میان رده گیمینگ 2022 را بهتر بشناسید. در این لیست، ما سعی کردیم تمام اطلاعاتی که شما برای شناخت یک گوشی باید بدانید را ذکر کنیم. پس بادقت به ادامه این نوشتار توجه کرده و بهترین نمونه را برای خود انتخاب کنید. هر یک از این گوشی‌ها، قابلیت‌های گسترد‌ه‌ای برای گیمینگ دارند و شما می‌توانید بهترین بازی را با استفاده از آن‌ها تجربه کنید.

سامسونگ گلکسی A51؛ 358 دلار

بهترین گوشی های ارزان میان رده گیمینگ 2022
ارزان‌ترین گوشی‌های گیمینگ

اگر شما به دنبال بهترین گوشی گیمینگ ارزان قیمت 2022 هستید، می‌توانید از گوشی سامسونگ گلکسی A51 استفاده کنید. این گوشی یکی از ایدئال‌ترین گوشی‌هایی است که شما می‌توانید با پرداخت هزینه کم، از قابلیت‌های گسترده آن بهره ببرید.

این گوشی همراه قابلیت‌های وسیعی دارد. برای مثال، حافظه داخلی آن 128 گیگابایت بوده و قابلیت ارتقا نیز دارد. همچنین این گوشی با رم 6 گیگابایت به بازار عرضه می‌شود. افراد بسیاری اعتقاد دارند که این دستگاه را می‌توان بهترین گوشی های ارزان میان رده گیمینگ 2022 دانست.

یکی از قابلیت‌های جذاب این گوشی که نشان می‌دهد برای بازی ایجاد شده، گزینه Game Booster است. اگر شما این گزینه را فعال کنید، می‌توانید سرعت بازی‌های خود را تا حد زیادی افزایش دهید. این گوشی با صفحه‌نمایش 6.5 اینچی، بازی‌ها را به‌صورت Full HD و با رزولوشن 2400×1080 به نمایش می‌گذارد.

همچنین لازم به ذکر است که این تلفن همراه مجهز به محافظ صفحه‌نمایش استوک بوده و نسبت تصاویر آن هم 20:9 است. علاوه بر این، سیستم‌عامل آن اندروید 10 بوده و با تجربه کاربری One UI 2 از برند سامسونگ، برای بازی‌ها بسیار خوب عمل می‌کند. بدین ترتیب، شما می‌توانید از این دستگاه برای سرگرمی برای اجرای بازی‌هایی مانند تیراندازی و بازی‌های ترسناک استفاده کنید.

برای مطالعه بیشتر:

مقایسه شیائومی پوکو X3 پرو با گلکسی A51 سامسونگ

موتورولا One 5G Ace؛ 299 دلار

بهترین گوشی های ارزان میان رده گیمینگ 2022

یکی دیگر از دستگاه‌های مشهوری که در میان بهترین گوشی های میان رده گیمینگ 2022 قرار دارد، گوشی فوق‎‌العاده موتورولا One 5G Ace است. شما با استفاده از این گوشی همراه، دیگر نگران بازی‌های خود نخواهید بود و بازی‌ها را با بهترین کیفیت و بالاترین سرعت انجام خواهید داد.

گوشی هوشمند موتورولا سرعت 5G داشته و باتری آن هم دوروزه است. این باتری با ظرفیت فوق‌العاده 5000 میلی‌آمپر، دوام شگفت‌انگیزی دارد و شما می‌توانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید. به همین دلیل هم اکثر گیمرها به این دستگاه واکنش مثبت نشان داده و آن را در لیست بهترین گوشی های ارزان میان رده گیمینگ 2022 قرار داده‌اند.

نمایشگر این تلفن همراه یک LCD با صفحه‌نمایش 6.7 اینچی است. این صفحه‎‌نمایش جامد 90 هرتزی ممکن است یک نمایشگر همه‌چیزتمام نباشد؛ اما برای آن دسته از افرادی که به دنبال یک گوشی مقرون‌به‌صرفه برای بازی کردن هستند، بسیار عالی عمل می‌کند.

همان طور که تاکنون متوجه شدید، گوشی هوشمند موتورولا One 5G Ace یکی از بهترین دستگاه‌هایی است که شما می‌توانید برای بازی کردن از آن استفاده کنید. به بیانی دیگر، می‌توان آن را در لیست بهترین گوشی های اقتصادی گیمینگ به شمار آورد.

نکته دیگری که درباره این گوشی باید بدانید، پردازنده قوی آن است. پردازنده این گوشی همراه در سطح متوسطی قرار دارد و 750 گیگابایت و 5G بوده است. علاوه بر موارد ذکرشده، خوب است بدانید که این گوش با مجموعه بازی‌های Snapdragon Elite کاملاً سازگار است و به همین دلیل هم محبوبیت زیادی در میان گیمرها کسب کرده است. این امر موجب می‌شود که شما بتوانید آن را برای سایر بازی‌ها هم ارتقا داده و از آن بیشترین لذت را ببرید.

ریلمی XT؛ 289.99 دلار

بهترین گوشی های ارزان میان رده گیمینگ 2022

اگر به دنبال بهترین گوشی گیمینگ ارزان قیمت 2022 هستید، به ادامه این نوشتار توجه بفرمایید. یکی از گوشی‌های بسیار پرطرفدار برای بازی کردن، گوشی ریلمی XT است که قابلیت‌ها زیادی را برای گیمینگ در اختیار شما قرار می‌دهد.

این دستگاه که در لیست بهترین گوشی های ارزان میان رده گیمینگ 2022 واقع شده است، قابلیت شارژ فوق‌العاده سریعی را دارد و به همین دلیل هم اغلب گیمرها از آن رضایت دارند. علاوه بر این، حافظه داخلی این گوشی 128 گیگابایت و رم آن هم 8 گیگابایت است. با استفاده از دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی که در بخش پشتی آن قرار دارد و دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی، شما می‌توانید هم بازی کرده و هم از عکاسی لذت ببرید.

این گوشی همراه با صفحه‌نمایش 6.4 اینچی و به همراه اسنپدراگون 712، خود را از سایر هم‌رده‌های خود متمایز می‌کند. باتوجه‌به قابلیت‌هایی که ذکر کردیم، شما می‌توانید از بازی‌هایی مانند پابجی و فورت نایت نهایت لذت را ببرید. همچنین شما می‌توانید از بازی‌های دیگری هم استفاده کرده و آن‌ها را بدون هیچ تأخیری روی گوشی همراه خود نصب کرده و اجرا کنید. نکته مثبت دیگری که گوشی ریلمی XT دارد، این است که در حین بازی کردن زیاد، اصلا داغ نمی‌شود.

شیائومی پوکو ایکس تری NFC؛ 279.50 دلار

بهترین گوشی های ارزان میان رده گیمینگ 2022

علاوه بر گوشی‌هایی که تابه‌حال ذکر کردیم، گوشی‌های برند شیائومی نیز محبوبیت زیادی در میان گیمرها و سایر افراد دارند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید برند شیائومی توانسته به‌خوبی بازار گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه را در دست بگیرد. به همین دلیل هم اکثر گیمرها ترجیح می‌دهند که از گوشی‌های این برند استفاده کنند و آن‌ها را در شمار بهترین گوشی های ارزان میان رده گیمینگ 2022 قرار داده‌اند.

یکی از بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی در سال 2022 که طرفداران زیادی دارد، شیائومی پوکو X3 NFC است. این تلفن همراه با پردازنده عالی اسنپدراگون 732 گیگابایتی خود، بازی را برای گیمرها لذت‌بخش‌تر می‌کند. علاوه بر این، در این گوشی شما می‌توانید به طور هم‌زمان چندین بازی را اجرا کرده و به‌راحتی از آن‌ها استفاده کنید.

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این گوشی، باتری فوق‌العاده آن با ظرفیت 5160 میلی‌آمپر است. از سوی دیگر، با قابلیت شارژ سریع 33 واتی و صفحه‌نمایش 6.67 اینچی خود، بهترین‌ها را برای شما به ارمغان می‌آورد. این دستگاه تلفن بسیار سریع و بادوام بوده و به طور خاص برای گیمرها و بازی‌های جدید طراحی شده است.

علاوه بر این، سیستم‌عامل آن هم از اندروید 10 پشتیبانی می‌کند. به کمک دوربین چهارگانه و سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، شما می‌توانید هم بازی کرده و هم به‌راحتی عکاسی و فیلم‌برداری کنید. باتوجه‌به مواردی که ذکر کردیم، شما می‌توانید بهترین گیم‌پلی و قابل‌اعتمادترین بازی را تجربه کنید.

شیائومی ردمی نوت 8 پرو؛ 259.99 دلار

بهترین گوشی های ارزان میان رده گیمینگ 2022

یکی دیگر از بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی در سال 2022 که قابلیت‌های زیادی را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد، گوشی شیائومی ردمی نوت 8 پرو است. این گوشی با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای که دارد، خرید را برای اکثر افراد راحت کرده و تقریباً اغلب افراد می‌توانند آن را خریداری کنند. علاوه بر قیمت، ردمی نوت 8 پرو ویژگی‌های زیادی نیز دارد که در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. در ادامه، به بررسی این قابلیت‌ها اشاره می‌کنیم.

ازآنجاکه این دستگاه در میان بهترین گوشی های ارزان میان رده گیمینگ 2022 قرار دارد، کمی پایین‌تر از شیائومی Poco X3 NFC واقع شده است. باتری این گوشی ظرفیت 4500 میلی‌آمپری بوده و به همراه پردازنده عالی اسنپدراگون 675، بازی را برای کاربران راحت می‌کند و باتوجه‌به قیمت پایینی که دارد، برای گیمرها یک انتخاب عالی به شمار می‌آید.

این دستگاه با ظرفیت 128 گیگابایتی عرضه می‌شود که می‌توان آن را تا 256 گیگابایت هم ارتقا داد. این امر موجب می‌شود که شما بتوانید بازی‌های زیادی را روی آن اجرا کنید. به بیانی دیگر، شما می‌توانید فایل‌های حجیم و بازی‌های سنگین را نیز روی این گوشی جذاب نصب کنید.

به‌جز صفحه‌نمایش 6.5 اینچی، این گوشی به همراه سایر گزینه‌های توسعه‌یافته‌ای مانند MediaTek Helio GT9 و همچنین محفظه بخار خنک مایع در بازار عرضه می‌شود. ازاین‌رو، شما می‌توانید ساعت‌ها با این گوشی بازی کرده و نگران داغ شدن آن هم نباشید. باتوجه‌ به توضیحاتی که ارائه دادیم، این دستگاه را می‌توان یکی از بهترین گوشی های میان رده گیمینگ 2022 به شمار آورد؛ بنابراین، شما می‌توانید بازی‌های جذابی مانند بتل‌رویال و امثال آن را روی آن اجرا کرده و لذت ببرید.

موتورولا G9 Power 2021 XT2091؛ 249 دلار

بهترین گوشی های ارزان میان رده گیمینگ 2022

تا به اینجا ما سعی کردیم بهترین و باکیفیت‌ترین گوشی‌ها را به شما معرفی کنیم. اگر هنوز هم به دنبال بهترین گوشی های ارزان میان رده گیمینگ 2022 هستید، ما را تا ادامه لیست همراهی بفرمایید. گوشی همراه موتورولا G9 Power 2021 XT2091 یکی از بهترین نمونه‌های موجود در بازار است که با قیمتی کاملاً مقرون‌به‌صرفه در بازار عرضه می‌شود.

در بالای این لیست، ما گوشی موتورولا One 5G Ace را معرفی کردیم که قیمت آن بیشتر از این گوشی بود. اگر برخی از گیمرها توانایی خرید آن مورد را ندارند، بهترین گزینه بعدی برای این برند، بدون شک گوشی جذاب موتورولا G9 Power 2021 XT2091 است. این گوشی با باتری بی‌نظیر 6000 میلی‌آمپری و شارژ سریع، به شما این امکان را می‌دهد که با یک‌بار شارژ، تا 60 ساعت از آن استفاده و بازی کنید. باتوجه‌به این ویژگی جذاب، گیمرها می‌توانند تا ساعت‌ها بدون وقفه به بازی کردن ادامه دهند.

علاوه بر این مشخصات، این گوشی دوربین سه‌گانه 64 مگاپیکسلی و سیستم شارژ سریع دارد که در عرض چند دقیقه، گوشی را کاملاً شارژ می‌کند. با استفاده از کارت حافظه microSD آن، می‌تواند فضای ذخیره‌سازی را تا 512 گیگابایت افزایش دهد. سیستم‌عامل اندروید 10 و صفحه‌نمایش 6.8 اینچی آن به همراه پردازنده اسنپدراگون 662، به بهترین گوشی گیمینگ ارزان قیمت 2022 تبدیل شده است.

برای مطالعه بیشتر:

با بهترین گوشی های 2022 آشنا شوید

شیائومی ردمی نوت 9 پرو؛ 249 دلار

بهترین گوشی های ارزان میان رده گیمینگ 2022

یکی دیگر از بهترین گوشی های گیمینگ شیائومی در سال 2022 که بعد از دو مورد دیگر در لیست بالا حضور دارد، گوشی شیائومی ردمی نوت 9 پرو است. شما می‌توانید این گوشی را با قیمتی کاملاً مقرون‌به‌صرفه از بازار تهیه کنید. اگر توانایی خرید دو مدل شیائومی فوق‌الذکر را ندارید، یکی از بهترین گوشی های ارزان میان رده گیمینگ 2022 خرید شیائومی ردمی نوت 9 پرو است.

برخی می‌گویند که ردمی نوت 9 پرو حتی از ردمی نوت 8 پرو هم بهتر است. این گوشی ارتقا یافته، پردازنده بسیار خوبی دارد و از 675، به 720 ارتقا یافته است. برای این‌که عملکرد آن هنگام بازی افزایش پیدا کند، از یک جفت هسته Kyro 465 Gold و شش عدد هسته Kyro 465 Silver در آن بکار رفته است.

به لطف باتری فوق‌العاده 5020 میلی‌آمپری و صفحه‌نمایش 6.7 اینچی به همراه کیفیت Full HD  به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 618، این دستگاه به یکی از بهترین گوشی های میان رده گیمینگ 2022 تبدیل شده است. با استفاده از این گوشی، شما می‌توانید بازی‌ها را بسیار روان‌تر و راحت‌تر اجرا کنید. چه در حین اجرای بازی‌های ساده و چه هنگام استفاده از بازی‌های پیچیده، شما می‌توانید از قابلیت‌های گسترده شیائومی ردمی نوت 9 پرو بهره ببرید.

تی‌سی‌ال 10L Unlocked Android Smartphone؛ 179.99 دلار

بهترین گوشی های ارزان میان رده گیمینگ 2022

گوشی جذاب تی‌سی‌ال 10L Unlocked Android Smartphone با قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای که دارد، یکی از بهترین گوشی های میان رده گیمینگ 2022 به شمار می‌رود. همان طور که در این لیست هم مشخص است، این گوشی را می‌توان مقرون‌به‌صرفه‌ترین و درعین‌حال، باکیفیت‌ترین گوشی برای گیمرها به شمار آورد. این گوشی با قیمت کمتر از 200 دلار، خرید را برای هرکسی ممکن کرده است و گیمرها می‌توانند از ویژگی‌های کارآمد آن بهره ببرند.

به لطف سیستم‌عامل اندروید 11 و صفحه‌نمایش 6.53 اینچی Full HD و پردازنده عالی، این دستگاه یکی از بهترین گوشی های ارزان میان رده گیمینگ 2022 است که بهترین تجربه‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. درحالی‌که باتری آن 4000 میلی‌آمپر است، کمی پایین‌تر از سایر نمونه‌های موجود در لیست قرار دارد که باتوجه‌به قیمت پایین آن، کاملاً منطقی است.

شما می‌توانید از رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی آن بهره کافی را ببرید. همچنین شما می‌توانید با استفاده از کارت حافظه، این میزان حافظه را تا 256 گیگابایت افزایش دهید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید گوشی‌های آیفون این قابلیت را ندارند. در مقایسه با سایر گوشی‌های گران‌قیمت، این گوشی عملکرد بسیار خوبی دارد. گیمرهایی که به دنبال یک گوشی با کیفیت بالا و قیمت پایین هستند، این مورد می‌تواند انتخاب فوق‌العاده‌ای باشد.

بهترین گوشی های ارزان میان رده گیمینگ 2022

سخن نهایی

بهترین گوشی های ارزان میان رده گیمینگ 2022 شامل موارد زیادی می‌شود که شما می‌توانید از هر یک از آن‌ها استفاده کنید. ما در این نوشتار، به بررسی برخی از بهترین گوشی های اقتصادی گیمینگ پرداختیم. همان طور که مشاهده کردید، این گوشی‌ها قابلیت‌های بسیاری دارند که به شما کمک می‌کنند تا تجربه متفاوتی از بازی داشته باشید.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

منبع: screenrant

نظر شما درباره بهترین گوشی های ارزان میان رده گیمینگ 2022 چیست؟ شما تجربه استفاده از کدام گوشی‌ها را داشته‌اید؟ به نظر شما چه گوشی‌های دیگری می‌توانند در این لیست قرار بگیرند؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر