;
coinex

مایکروسافت Surface Laptop Go 2 به زودی با این مشخصات معرفی می‌شود

مایکروسافت در حال توسعه نسخه بعدی خط تولید محبوب Surface Laptop Go است که احتمالاً این لپ‌تاپ با نام Surface Laptop Go 2 ، با پردازنده به‌روز شده و رنگ‌بندی جدید عرضه خواهد شد. 

به گفته منابع معتبر، این دستگاه با اسم رمز «زوما» در نیمه اول سال جاری عرضه خواهد شد. با توجه به طراحی منحصر‌به‌فرد، فرم کوچک و همچنین قیمت مقرون‌به‌صرفه و مناسب، این لپ‌تاپ می‌تواند بهترین گزینه‌ی موجود در بین لپ‌تاپ‌های سرفیس برای دانش‌آموزان باشد.

حال می‌خواهیم در این مقاله به طراحی و ویژگی‌های کامل Surface Laptop Go 2 بپردازیم. پس در ادامه با تکراتو همراه باشید.

طراحی و ویژگی‌های Surface Laptop Go 2

با توجه به گزارشاتی که از این لپ‌تاپ منتشر شده، به نظر می‌رسد سرفیس Laptop Go 2 از لحاظ طراحی، همانند نسخه‌های قبلی خود است و تغییرات قابل‌توجهی در طراحی آن اعمال نشده؛ این بدان معناست که صفحه نمایش 12.4 اینچی، پورت ها، ضخامت، شاسی و مواد دیگر، مشابه نسل اول این لپ‌تاپ هستند.

Surface Laptop Go 2
همچنین مایکروسافت رنگ جدیدی را برای Laptop Go 2 با عنوان «Sage»، در کنار رنگ‌های پلاتینیوم، آبی‌یخی و در آخر رنگ ماسه سنگی، به لیست رنگ‌بندی اضافه کرده است. گفتنیست که یکی از اصلی‌ترین انتقادات کاربران از Surface Laptop Go 1، عدم نور پس‌زمینه کافی است؛ پس امیدواریم که مایکروسافت به این موضوع رسیدگی کند و مواردی مانند نور پس‌زمینه و همچنین صفحه‌کلید را در Surface Laptop Go 2 ارتقا دهد.

دسترسی به Surface Laptop Go 2

Surface Laptop Go 2 هنوز به طور رسمی معرفی نشده است. درواقع ما اطلاعات دقیقی از تاریخ عرضه این لپ‌تاپ در دسترس نداریم. اما با توجه به منابع، می‌توان حدس زد که سرفیس لپ‌تاپ Go 2 در نیمه اول سال میلادی احتمالاً در ماه ژوئن (خرداد ماه)، عرضه خواهد شد. البته این درصورتی است که در این بین برنامه‌ها تغییر نکند. درمورد تازیخ عرضه نیز باید بگوییم، منطقی است که Laptop Go 2 در بهار عرضه شود؛ چراکه مایکروسافت معمولا آپدیت‌های خود را در این زمان عرضه می‌کند.

از لحاظ در دسترس بودن در بازار نیز، باتوجه به کمبود قطعات، ممکن است این لپ‌تاپ هم مانند اولین لپ‌تاپ Surface Go، با کمی تاخیر به برخی از بازارها برسد.

قیمت و مشخصات Surface Laptop Go 2

با توجه به منابع منشر شده به نظر می‌رسد که قیمت این لپ‌تاپ برای مدل پایه، از 549 دلار شروع شود. انتظار می‌رود که قیمت برای پیکربندی‌های بالاتر نیز ثابت بماند. همچنین این دستگاه، دارای تراشه نسل یازدهم اینتل Core i5 است نسبت به پردازنده نسل دهم در اولین سرفیس لپ‌تاپ Go بالاتر خواهد بود. انتظار می‌رود که قیمت مدل پایه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، مشابه لپ‌تاپ فعلی موجود در بازار باشد.

شایعات منتشر شده از این دستگاه، نسخه‌ی 128 گیگابایت رم را نسخه‌ی پایه می‌دانند؛ اما مشخص نیست که این نسخه مختص به مدل‌های تجاری باشد یا عمومی. با این اوصاف، در نظر می‌گیریم که نسخه پایه این لپ‌تاپ مثل مدل‌ قبلی، از حافظه 64 گیگابایتی برخوردار شود. انتظار می‌رود که Laptop Go 2 مانند نسل اول، دارای 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی در مدل پایه مصرف کننده باشد.

در اینجا لیستی تهیه کردیم که مرتبط به مدل‌های اولین نسخه Surface Laptop Go است؛ اما احتمالا شباهت زیادی با مدل‌های Surface Laptop Go 2 دارد.

CPU RAM Storage Fingerprint Price
Core i5 4GB 64GB (eMMC) No $549
Core i5 8GB 128GB (SSD) Yes $699
Core i5 8GB 256GB (SSD) Yes $899

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره Surface Laptop Go 2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر