;
coinex

قابلیت Community تب جدیدی در واتساپ خواهد بود

پلتفرم واتساپ پس از ارائه ویژگی‌های بهبودیافته پیام‌صوتی برای تمام کاربران، حال بر روی قابلیت Community که به صورت یک تب اختصاصی است، کار می‌کند. قابلیت Community برای اولین بار در ماه گذشته، معرفی شد. این قابلیت به‌زودی به صورت یک زبانه جدا به واتساپ اضافه می‌شود؛ اما اکنون قصد داریم به جزئیات ویژگی‌های این قابلیت که به تازگی منتشر شده است، بپردازیم.

قابلیت Community در پلتفرم واتساپ

به گزارش WABetainfo، واتساپ به‌زودی قابلیت Community را به صورت تب اختصاصی در قسمت سمت چپ صفحه چت، درست در جایگاه میانبر دوربین، قرار خواهد داد. همچنین تمام گوشی‌های اندروید و iOS می‌توانند این ویژگی جدید را بر روی واتساپ‌های خود دریافت کنند. با توجه به اسکرین‌شات‌های به اشتراک گذاشته شده توسط WABetainfo، این تب اختصاصی به کاربران امکان تشکیل گروه جدید را می‌دهد. همچنین دسترسی به گروه‌هایی که در آن عضویت دارد را آسان می‌سازد. شاید در اینجا برایتان سوال پیش بیاید که فرق قابلیت Community با گروه‌های واتساپ چیست؟

قابلیت Community

در پاسخ باید بگوییم که هنوز مشخص نیست که این قابلیت چه ویژگی‌هایی را ارائه می‌دهد که آن را با گروه‌های واتساپی متمایز می‌کند؛ اما می‌دانیم مدتی هست که WhatsApp روی توسعه این ویژگی کار می‌کند. به طور خلاصه، تعریف Community را می‌توان این‌گونه بیان کرد که درواقع این قابلیت، گروه‌هایی که ایجاد کردید یا در آن عضو شدید را در تبی اختصاصی گرد هم می‌آورد که باعث دسترسی آسان‌تر به این گروه‌ها می‌شود.

در حال حاضر این قابلیت توسط هیچ یک از آپدیت‌های واتساپ ارائه نشده است؛ اما به احتمال زیاد ابتدا به واتساپ بتا اضافه شود. گفتنیست که واتساپ پس از افزودن این ویژگی، قصد دارد محدودیت ارسال فایل که در حال حاضر 100 مگابایت است را افزایش دهد. درواقع به این معنی است که کاربران می‌توانند در نسخه جدید واتساپ، فایل‌هایی با حجم 2 گیگابایت را برای دیگران ارسال کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد این ویژگی جدید که به صورت تبی جداگانه به واتساپ اضافه شده است، چیست؟ نظرات خود را با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر