;
coinex

آپدیت One UI 4.1 برای گلکسی A71 عرضه شد

پس از عرضه رسمی آپدیت اندروید 12 برای گوشی گلکسی A32، حال آپدیت One UI 4.1 مبتنی بر اندروید 12 برای گلکسی A71 منتشر شد.

طبق برنامه‌ریزی سامسونگ برای منتشر کردن آخرین رابط کاربری ارائه شده، به نظر می‌رسد که گوشی‌های سری A جزو آخرین دستگاه‌هایی هستند که این آپدیت را دریافت می‌کنند. نکته مثبت این است که با به‌روز‌رسانی سیستم عامل اندروید 12، رابط کاربری One UI 4.1 نیز به صورت خودکار ارائه می‌شود و لازم نیست جداگانه منتظر دریافت رابط کاربری جدید باشید. درواقع آپدیت One UI 4.1 و اندروید 12 کاملا مرتبط به هم هستند.

آپدیت One UI 4.1 گلکسی A71

آپدیت One UI 4.1 برای Galaxy A71 4G (با شماره مدل SM-A715F) تنها پس از گذشت چند هفته از دریافت آپدیت اندروید 12 با One UI 4.0 برای این گوشی، عرضه شد. البته گفتنیست که One UI 4.0 تنها مختص به کاربران در هنگ کنگ بود؛ اما آپدیت جدید با شماره ساخت A715FXXU8CVC3 که در حال حاضر در روسیه، لهستان و پاناما عرضه شده است، به زودی در تمام مناطق ارائه خواهد شد.

اسکرین‌شات زیر نشانگر این است که این آپدیت هم‌اکنون برای کاربران روسیه عرضه شده است.

آپدیت One UI 4.1

حدس می‌زنیم که حجم آپدیت One UI 4.1 برای گلکسی A71 حدود 1.5 گیگابایت باشد و پچ یا همان وصله امنیتی به منظور جلوگیری از آسیب‌پذیری‌های مختلف، در ماه جاری میلادی عرضه شود. با این حال با توجه به نداشتن اطلاعات کافی، نمی‌توان به طور قطعی اظهار نظر کرد.

در آخر باید بگوییم که رابط کاربری One UI 4.1 که مبتنی بر اندروید 12 است، ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی را به کاربران Galaxy A71 ارائه خواهد داد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به گزینه‌های سفارشی‌سازی Material You و همچنین ابزارهای سیستمی جدیدی مانند RAM Plus که برای افزایش فضای ذخیره‌سازی، اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

به نظر شما این آپدیت جدید چه ویژگی‌های دیگری را به گوشی گلکسی A71 اضافه خواهد کرد؟ لطفا نظرات خود را با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر