;
coinex

گوگل اپلیکیشن Switch to Android را برای iOS منتشر کرد

انتقال داده از آیفون به اندروید و یا برعکس، کار سختی به شمار می‌آید، زیرا این نسخه‌ها اجازه به اشتراک‌گذاری فایل به یکدیگر را نمی‌دهند. گوگل با ارائه اپلیکیشن Switch to Android این مشکل را برطرف کرد.

شرکت گوگل، اپلیکیشن Switch to Android را برای راحتی کاربران آیفون منتشر کرد. این اپلیکیشن برای آیفون طراحی شده است تا کاربران آیفون بتوانند به راحتی به نسخه اندروید مهاجرت کنند. سازنده این برنامه، ادعا دارد که به واسطه برنامه Switch to Android، کاربران iOS به راحتی می‌توانند اطلاعات مهم را به صورت بی‎سیم به گوشی‌هایی با سیستم عامل اندروید انتقال دهند. با این خبر همراه ما باشید.

اپلیکیشن Switch to Android

معمولا انتقال فایل از یک گوشی آیفون به اندروید کار راحتی نیست. برای انجام این کار، ابتدا اطلاعات به گوگل درایو منتقل شده و پس از آن به صورت دستی در آیفون ذخیره می‌شود. اندروید 12 نیز با ایجاد امکان کپی فایل این کار را کمی راحت‌تر کرده است ولی بدون کابل لایتنینگ این کار عملی نخواهد شد.

اپلیکیشن Switch to Android

با کمک اپلیکیشن جدید گوگل با نام Switch to Android این کار به راحتی و با چند مرحله ساده انجام می‌گیرد و مشکل کاربران آیفون را موقع انتقال فایل به نسخه اندروید برطرف می‌کند. این اپلیکیشن به صورت بی‌سیم عمل خواهد کرد.

گوگل پیش از توسعه برنامه Switch to Android ، در سال 2015 برنامه‌ای به نام  «Move to iOS»را برای کاربرانی که از نسخه اندروید استفاده می‌کردند، توسعه داده بود. با کمک برنامه Move to iOS کاربران اندرویدی، به راحتی می‌توانسنتد اطلاعات مهم را با نسخه آیفون به اشتراک بگذارند.

دانلود اپلیکیشن Switch to Android

در توضیحات اپلیکیشن جدید در اپ استور نوشته شده است:

«اپلیکیشن Switch to Android از گوگل به شما کمک می‌کند تا به سرعت و با امنیت مهم‌ترین داده‌های خود (عکس‌ها، ویدیوها، مخاطبین و رویدادهای تقویم) را به یک دستگاه اندرویدی کاملا جدید و بدون نیاز به کابل منتقل کنید.»

دانلود اپلیکیشن Switch to Android

اپلیکیشن Switch to Android طبق گزارش 9to5Google در لیست اپلیکیشن‎‌ها وجود ندارد و به عنوان یک برنامه فهرست نشده، منتشر شده است. کاربران فقط با دسترسی به لینک مربوطه، می‌توانند آن را دانلود و نصب کنند.

با کلیک بر روی لینک زیر می‌توانید این اپلیکیشن را دانلود کنید:

دانلود و نصب برنامه جدید گوگل، یک تجربه بسیار ساده و کاربردی برای کاربران آیفون خواهد بود. زمان دقیق انتشار گسترده این برنامه هنوز مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد اپلیکیشن Switch to Android چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر