;
coinex

قابلیت انجمن در واتساپ (Communities) چیست و چگونه آن را فعال کنیم؟

قابلیت انجمن (Communities) در واتساپ از ویژگی‌های آپدیت جدید این پلتفرم بوده که کاربر می‌تواند از طریق این گزینه، به تمام گروه‌هایی که در آن‌ عضو است، دسترسی آسان‌تر داشته باشد. کاربران این پلتفرم می‌توانند با استفاده از این قابلیت Communities، مجموعه‌ای از گروه‌های خود را که محتوای مشابه دارند، در یکجا جمع‌آوری کنند و به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

جزئیات قابلیت انجمن (Communities) در واتساپ

ادمین‌های انجمن، قادر هستند به تمام گروه‌های مرتبط خود، پیامی مشترک ارسال کنند. این بدان معنی است که ادمین‌ها می‌توانند مدیریت گروه‌های خود را تنها از طریق یک گفتگوی واحد، بر عهده بگیرند. همچنین این قابلیت، از رمزگذاری دو طرفه در تمام گفتگوها، پشتیبانی می‌کند.

قابلیت انجمن

گفتنیست که در قابلیت انجمن در واتساپ، کاربر نمی‌تواند به غیر از آن‌هایی که در آن عضو است، از طریق جست و جو، وارد انجمن‌های جدیدی شود. همچنین به منظور جلوگیری از منتشر شدن اخبار نادرست و اطلاعات جلعی توسط ادمین‌ها، محدودیت‌هایی برای ارسال پیام‌ها در نظر گرفته شده است. درواقع به واسطه این محدودیت، فوروارد همزمان پیام در گروه‌های انجمن، از پنج گروه به یک گروه کاهش داده شده است.

از دیگر اقدامات مفید این پلتفرم، منع فعالیت ادمین و اعضای انجمن، در صورت مشاهده توهین، نفرت‌پراکنی و هر گونه رفتار غیر قانونی است. می‌توان گفت که این قانون تا حد بسیار زیادی در ارتباط مناسب و دور از بی احترامی اعضای گروه‌ها با یکدیگر، موثر است.

واتساپ پس از ارائه ویژگی‌های بهبود یافته برای پیام‌های صوتی و همچنین افزودن قابلیت انجمن به صورت زبانه‌ای جداگانه به این پلتفرم، قصد دارد که در هفته در پیش‌رو ویژگی‌هایی از جمله واکنش به صورت ایموجی (مشابه قابلیت ری‌اکشن استوری در اینستاگرام) به پیام‌های فرستاده شده و همچنین امکان پاک کردن پیام‌های یک گروه توسط ادمین‌ها را اضافه کند. افزایش ظرفیت افراد تا 32 نفر در تماس‌های صوتی و برداشتن محدودیت برای ارسال فایل و اشتراک‌‌گذاری فایل‌ها از 100 مگابایت به 2 گیگابایت، از دیگر قابلیت‌های آپدیت جدید واتساپ است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره قابلیت انجمن واتساپ چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر