;
coinex

متاورس پاویا (Pavia) ؛ بررسی نخستین پروژه متاورسی کاردانو و نحوه خرید زمین

متاورس پاویا (Pavia) یکی از جدیدترین پروژه‌هایی است که اخیراً روی بلاک‌چین کاردانو ساخته شده است. برای بررسی این متاورس، ما را تا پایان همراهی کنید.

متاورس پاویا (Pavia) را می‌توان یکی از چالش‌برانگیزترین بازی‌هایی به شمار آورد که اخیراً راه‌اندازی شده است. در این بازی، شما می‌توانید قابلیت‌هایی را تماشا کرده و از آن‌ها بهره‌مند شوید. این پروژه که روی بلاک‌چین کاردانو ایجاد شده است، یکی از مهم‌ترین بازی‌هایی بود که برای به چالش کشیدن سایر بازی‌های بلاک‌چین پا به میدان گذاشت.

بعدازاین که نام فیس‌بوک به متا تغییر کرد، بسیاری از شرکت‌ها و افراد معمولی به متاورس اعتماد کرده و به سمت آن روی بیاورند. همین موضوع باعث شد که افراد بیشتری وسوسه شوند تا روی این پروژه، بیشتر از قبل سرمایه‌گذاری کنند. درنتیجه، تعداد کاربران متاورس روز‌به‌روز افزایش یافت و شمار بسیاری زیادی از افراد و حتی شرکت‌ها، وجوه خود را در این دنیای بزرگ، سرمایه‌گذاری کردند. متاورس پاویا هم یکی از مشهورترین و جدیدترین بازی‌هایی بوده که اخیراً راه‌اندازی شده است.

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که برای سرمایه‌گذاری در متاورس پاویا وسوسه شده‌اید، احتمالاً خواندن این مقاله می‌تواند کمک شایانی به شما کند. همان طور که گفتیم، افراد زیادی در سراسر جهان به سمت این سرمایه‌گذاری روی آورده‌اند. به همین دلیل هم ما تصمیم گرفتیم که در این نوشتار از تکراتو، به بررسی این بازی محبوب و باکیفیت بپردازیم. این نوشتار می‌تواند به شما کمک کند که بهتر از قبل با پلتفرم پاویا آشنا شوید. پس تنها چند دقیقه وقت گذاشته و این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید.

متاورس پاویا (Pavia)

همان طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، متاورس پاویا (Pavia) روی بلاک‌چین کاردانو راه‌اندازی شده و به همین دلیل هم می‌توان آن را برگ برنده کاردانو به شمار آورد. البته توجه داشته باشید که این برنامه، اولین تولید کاردانو هم محسوب می‌شود. در این پلتفرم، شما می‌توانید زمین‌های مجازی را خریداری کرده و با قیمت مناسبی به فروش برسانید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این برنامه بیشتر برای به چالش کشیدن بازی‌هایی مانند سندباکس و دیسنترالند روی کار آمده است.

متاورس پاویا (Pavia)

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که ممکن است در ابتدا برای شما عزیزان پیش بیاید، این است که متاورس چیست و چگونه وارد Metaverse شویم؟ برای پاسخ به این سؤال، شما می‌توانید نوشتار مربوط به آن را مطالعه کنید. همان طور که گفتیم، در بازی پاویا شما این امکان را دارید که زمین‌های مجازی را خریدوفروش کنید. به همین منظور، خوب است بدانید که زمین مجازی چیست و سرمایه‌گذاری در متاورس چگونه است. این مسئله می‌تواند به شما کمک بسزایی در بازگشت سرمایه شما داشته باشد.

علاوه بر پاویا، بازی‌های دیگری هم در متاورس وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها، هم بازی کرده و هم به کسب درآمد بپردازید. به همین دلیل هم ما لیست بهترین بازی‌های متاورس برای کسب درآمد را برای شما عزیزان فراهم کرده‌ایم تا بهترین بازی‌های محبوب این فضا را بشناسید.

همان طور که پیش‌ازاین هم گفتیم، متاورس پاویا (Pavia) شباهت بسیاری به بازی‌هایی مثل سندباکس و دیسنترالند دارد. به بیانی دیگر، این برنامه بیشتر برای به چالش کشیدن این بازی‌ها به وجود آمده است.

به همین دلیل هم بهتر است در ابتدا نگاهی به آموزش بازی سندباکس (SandBox) و بازی دیسنترالند (Decentraland) بیندازید و نحوه کار با آن را بدانید. همچنین نحوه خرید زمین در سندباکس، قیمت و نحوه خرید زمین در دسنترالند (Decentraland) هم می‌تواند در این امر به شما کمک کند.

متاورس پاویا (Pavia)

متاورس

همان طور که می‌دانید، متاورس و بازی‌های مربوط به آن، در طول یک سال گذشته از محبوبیت بالایی برخوردار بوده‌اند. البته ایده دنیای مجازی، یعنی دنیایی که در آن مردم بتوانند با یکدیگر تعامل داشته باشند، ایده چندان جدیدی نیست و مردم از مدت‌ها قبل، از این فضاها استفاده می‌کردند. بااین‌حال، داشتن مالکیت مجازی چیزی است که اخیراً در دنیای مجازی رایج شده و یک مسئله کاملاً جدید است.

بازیکنان بازی‌های متاورس این امکان را دارند که نقشه‌های مجازی این زمین‌های مجازی را داشته باشند و همین موضوع به آن‌ها کمک می‌کند که بتوانند هر چیزی را که می‌خواهند، در زمین‌های خود ایجاد کنند. این در حالی است که برخی از کاربران هم در زمین‌های خود، بازی‌های تعاملی انجام داده و با استفاده از آن، به کسب درآمد می‌پردازند. برخی دیگر هم قطعه‌های زمین خود را برای ایجاد یک فروشگاه یا مغازه، راه‌اندازی کرده و به‌صورت واقعی در آن‌ها تجارت می‌کنند.

همان طور که متوجه شدید، در متاورس پاویا (Pavia) شما این امکان را دارید که از راه‌های متفاوت، به کسب درآمد بپردازید. ویژگی‌های جذاب پلتفرم‎های این‌چنینی، موجب شده بسیاری از برندها و شخصیت‌های معروف به سمت متاورس روس بیاورند و در آن سرمایه‌گذاری‌های زیادی کرده‌اند. برای مثال، این موضوع برای فیس‌بوک که به نام متا تغییر کرد، تا حد زیادی صادق است. پروژه‌های بسیاری در متاورس در حال استفاده هستند که مهم‌ترین مشهورترین آن‌ها، دیسنترالند و سندباکس به شمار می‌روند.

متاورس پاویا (Pavia)

در این بخش، ما تصمیم گرفتیم که یک متاورس دیگر که بر روی بلاک‌چین کاردانو ایجاد شده است را بررسی کنیم. خوب است بدانید که پروژه متاورسی پاویا اخیراً توانست به‌عنوان بهترین بازی دنیای مجازی شناخته شود. همچنین این پلتفرم، جوایز زیادی در این حوزه کسب کرد و به همین دلیل هم قیمت زمین در این برنامه، روزبه‌روز افزایش یافت. در ادامه، اطلاعات بیشتری درباره نحوه خرید زمین در متاورس Pavia را بررسی می‌کنیم.

پاویا (Pavia) چیست؟

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که درباره خرید زمین در متاورس Pavia ممکن است برای شما پیش بیاید، این است که متاورس پاویا چیست؟ برای پاسخ به این سؤال، باید این‌گونه بگوییم که پاویا یک بازی متاورسی است که بر روی بلاک‌چین کاردانو ساخته شده است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید نام این پروژه، از روی شهری در ایتالیا، به نام شکل گرفت که آن شهر، محل زادگاه جرولامو کاردانو است. لازم به ذکر است که جرولامو کاردانو، بنیان‌گذار اصلی ارز دیجیتال کاردانو بوده است.

البته پروژه متاورس پاویا (Pavia) در مراحل ابتدایی ایجاد است و هنوز هم متاورس نسخه آزمایشی آن را ارائه نکرده است. خوب است بدانید که این پروژه دارای هنرهای سه‌بعدی است. همچنین در این پروژه، نزدیک به 100000 زمین مجازی وجود دارد که در سه مرحله به فروش رسیده‌اند. بااین‌حال، مالکان زمین مجازی در متاورس پاویا می‌تواند با استفاده از نقشه این پروژه، جای زمین‌های خود را مشاهده کنند. بااین‌حال، آن‌ها نمی‌توانند در این بازی، هر محتوا یا ساختمانی را در زمین‌های خود ایجاد کنند.

متاورس پاویا (Pavia)

یکی از مهم‌ترین اهداف پاویا، این است که کاربران و سرمایه‌گذاران بتوانند با یکدیگر تعامل داشته باشند. بدین ترتیب، آن‌ها می‌توانند سایر برنامه‌ها و پلتفرم‌های متاورس را کشف کرده و با کاربران آن‌ها نیز تعامل داشته باشند. این موضوع، یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت این پلتفرم است.

تیم سازنده پاویا

اکنون وقت آن رسیده که با تیم سازنده پاویا نیز آشنا شوید. پروژه پاویا (Pavia) توسط یک نهاد حقوقی ثبت‌شده در سیشل به نام Pavia Corp ایجاد شده است و توسط همان نهاد هم مدیریت می‌شود. این نهاد، یک تیم غیرمتمرکز جهانی است که به‌جز ایالات متحده، توسط سایر نهادها اداره می‌شود. این پروژه ادعا می‌کند که برای شروع کار، از سرمایه هیچ سرمایه‌گذاری استفاده نکرده است.

نکته جالب توجه درباره تیم سازنده این متاورس محبوب، این است که هویت واقعی اعضای تیم آن هنوز رسماً فاش نشده است. این در حالی است که این پروژه، لیستی از اعضای تیم خود دارد. در ادامه، نام برخی از اعضای اصلی تیم متاورس پاویا را مشاهده می‌کنیم.

طبق اطلاعات ما، مدیرعاملان پروژه متاورس پاویا (Pavia) مورگان دیدید و پل مانوئل هستند. البته مورگان تقریباً ناشناس به کار خود ادامه می‌دهد و به‌عنوان یک سرمایه‌گذار شناخته می‌شود که بیشتر از پنج سال در دنیای بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال فعالیت دارد. به همین دلیل هم پیشینه حقوقی خوبی در بریتانیا دارد.

متاورس پاویا (Pavia)

درحالی‌که مورگان به تمرکززدایی، حفظ حریم خصوصی کاربران و ناشناس بودن اصرار دارد، به‌تازگی به کاربران این اجازه را داده است که هویت او را در وب‌سایت خود مشاهده کنند. البته خوب است بدانید که این وب‌سایت، به وب‌سایت افسران دیوان عالی بریتانیا متصل بوده و به همین دلیل هم مورگان را در میان 50 افسر اجرایی در دادگاه عالی به شمار می‌آورند.

از سوی دیگر، پل مانوئل، مسئولیت اجرایی ارشد را در متاورس پاویا بر عهده دارد. او یک مدیر اجرایی بسیار باتجربه، متخصص و ماهر در زمینه کسب‌وکار است که بیشتر از هفت سال در بازی‌های دیجیتالی و فناوری تجربه دارد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و برنامه‌های پل، ایجاد و راه‌اندازی برنامه‌های مبتنی بر پروژه وب 3.0 است که بسیار مردم را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

اکوسیستم متاورس Pavia

برای این‌که بهتر پروژه متاورسی پاویا را درک کنید، بهتر است که اطلاعاتی درباره اکوسیستم آن کسب کنید. همان طور که گفتیم، پروژه پاویا هنوز در مراحل ابتدایی خود است. به همین دلیل هم روز‌به‌روز در حال اضافه شدن، ارتقا و توسعه یافتن است. ما در بخش زیر، تمام قسمت‌های مهم متاورس پاویا (Pavia) را برای شما شرح می‌دهیم. این موضوع به شما کمک می‌کند که بهتر از آن استفاده کنید.

متاورس پاویا (Pavia)

زمین مجازی در پاویا

مهم‌ترین چیزی که باید از آن اطلاع داشته باشید، درباره زمین مجازی در متاورس پاویا به نظر می‌رسد. این زمین‌ها یکی از اولین و اساسی‌ترین قسمت‌های متاورس پاویاست. همان طور که پیش‌ازاین هم گفتیم، پاویا نزدیک به 100000 قطعه زمین دارد که در سه مرحله مختلف به فروش رسیده‌اند. لازم به ذکر است که این زمین‌ها در بلاک‌چین کاردانو، به‌عنوان NFT ضرب شده و به فروش رسیده‌اند. هر یک از زمین‌های این برنامه، ویژگی‌ها و مختصات مخصوص به خود را دارد و شما با استفاده از نقشه می‌توانید موقعیت آن را ببینید.

دو مراحل ابتدایی فروش زمین در این برنامه، در ماه‌های اکتبر و نوامبر سال 2021 اتفاق افتاد. در این دو مرحله، به ترتیب 29000 و 31000 زمین به فروش رسید. بعد از این‌که تیم پاویا با استقبال بی‌نظیر مردم و کاربران روبرو شدند، تصمیم به برگزاری مرحله سوم فروش زمین گرفتند و در این فاز، نزدیک به 40000 زمین را در فوریه 2022 فروختند. تمام این زمین‌ها با موفقیت ضرب شده و به فروش رسیدند.

در این بازی هم مانند سندباکس، قطعات زمین به‌صورت States گروه‌بندی می‌شوند. البته این در صورتی است که حداقل 9 زمین در این گروه وجود داشته باشد. زمین مجازی در متاورس پاویا به شکل مستطیل یا مربع نمایش داده می‌شود. در ادامه، اطلاعات بیشتری درباره زمین‌های موجود در متاورس پاویا (Pavia) را مشاهده می‌کنید.

متاورس پاویا (Pavia)

چگونه زمین مجازی در متاورس پاویا را خریداری کنیم؟

بعد از این‌که اطلاعاتی درباره زمین‌های موجود در پاویا کسب کردید، شاید برای شما سؤال پیش بیاید که چگونه می‌توان زمین‌های این برنامه را خریداری کرد؟ در حال حاضر، حداقل قیمت زمین‌های موجود در پاویا، نزدیک به 400 ADA در نظر گرفته می‌شود. برای خرید زمین در متاورس Pavia شما می‌توانید از طریق برنامه‌ها و وب‌سایت‌هایی مانند cnft.io، jpg.store و tokhun.io اقدام کنید. به یاد داشته باشید که همیشه قبل از خرید، باید تأییدیه موجود در وب‌سایت رسمی را تأیید نمایید.

نقشه راه متاورس پاویا

همان طور که پیش‌ازاین هم گفتیم، شما می‌توانید با استفاده از نقشه راه این برنامه، زمین‌های خریداری‌شده خود را مشاهده کنید. این نقشه درواقع نمایش تصویری پاویا در نظر گرفته می‌شود. بازیکنان و کاربران این امکان را دارند که برای دیدن زمین‌های خود در پاویا، به این نقشه مراجعه کنند. به کمک این نقشه، سرمایه‌گذاران می‌توانند بهترین تصمیم را برای خرید زمینی خاص با قیمت به‌خصوصی را بگیرند.

علاوه بر این، در این ویژگی و نقشه شما می‌توانید گزینه‌ای برای ارسال پیام را مشاهده کنید. با استفاده از این گزینه، کاربران می‌توانند برای خرید زمین سایر افراد به آن‌ها پیام بدهند. این گزینه هم در همان نقشه متاورس پاویا (Pavia) وجود دارد.

متاورس پاویا (Pavia)

اگر به وب‌سایت این پروژه نگاه کنید، شش مدل نقشه را در آن مشاهده می‌کنید. این نقشه‌ها به‌صورت زمین، شن، دریا، دریای عمیق، کوهستان و جنگل هستند. زمین‌هایی که خریدوفروش می‌شوند، تنها در بخش «زمین» قرار دارد و پنج بخش دیگر، جزو زمین‌های عمومی به شمار می‌روند. البته درحالی‌که هیچ منبع رسمی وجود ندارد، برخی گمانه‌زنی‌ها می‌گویند که این زمین‌های عمومی برای این است که بعداً در آن‌ها خریدوفروش و یا ساخت‌وساز انجام دهند.

دارایی‌های موجود در پاویا به همراه واقعیت مجازی

تقریباً مانند هر پروژه دیگر، در پروژه متاورسی پاویا هم اضافه کردن تجربیات در بالای صفحه از اهمیت بالایی برخوردار است. غالباً کاربران این تجربه‌ها را اضافه می‌کنند و می‌توانند به‌صورت سه‌بعدی و اماکنی مانند فروشگاه‌های مجازی، بازی، باغ‌وحش، ساختمان و سایر موارد این‌چنینی باشند. این اقلام، می‌تواند هر چیزی باشد و همه چیز تنها به کاربران بستگی دارد.

در وب‌سایت رسمی پاویا، به این اقلام، دارایی‌های موجود در پاویا گفته می‌شود. با استفاده از این دارایی‌ها، شما می‌توانید میزان زیادی درآمد کسب کنید. تیم سازنده این پروژه قصد دارد که در آینده نزدیک، دسترسی همه کاربران و سرمایه‌گذاران اولیه و واقعیت مجازی این ساختمان‌ها را فراهم کنند.

در حال حاضر، کاربران این امکان را دارند که مدل‌های سه‌بعدی خود را با استفاده از نرم‌افزارهای متفاوتی ایجاد کنند. تا زمانی که سازندگان این دارایی‌ها دستورالعمل رسمی موجود در کانال پاویا را دنبال کنند، می‌توانند از این دارایی‌ها هم استفاده کنند.

متاورس پاویا (Pavia)

به نظر می‌رسد که یکی از مهم‌ترین اهداف بلندمدت پروژه متاورس پاویا (Pavia) این است که بتواند بر روی تجربه واقعیت مجازی تمرکز کند. همان طور که می‌دانید، این موضوع یکی از مهم‌ترین مسائل موجود در متاورس برای هر پلتفرمی است. نهاد Pavia Corp قصد دارد که تمام هزینه‌های مربوط به ساخت تجربه واقعیت مجازی را در این برنامه تقبل کند.

مارکت پلیس قرارداد هوشمند پاویا (Pavia)

علاوه بر موارد ذکرشده، خوب است بدانید که پروژه پاویا قصد دارد یک بازار مستقل برای خود ایجاد کند تا دارایی‌های خود را در آن قرار دهد. با استفاده از این مارکت پلیس، خریدوفروش زمین مجازی در این برنامه بسیار آسان می‌شود. البته به کمک تیم سازنده این پروژه، این بازار درحال‌توسعه است و هدف آن هم ایجاد بازاری منحصراً برای پاویاست. این امر کار خرید زمین در متاورس Pavia را آسان کرده و درنتیجه، هزینه تراکنش‌ها هم تا حد زیادی کاهش می‌یابد.

آواتارها

یکی دیگر از موضوعات مهمی که درباره پاویا باید بدانید، وجود آواتار در آن است. همان طور که می‌دانید، این آواتارها به‌ظاهر کاربران در دنیای متاورس اشاره دارد. با استفاده از این آواتارها، کاربران می‌توانند در با ظاهری زیبا در چندین برنامه و بازی ظاهر شوند. این بدان معنی است که استفاده از آواتارها تنها برای متاورس پاویا نیست و شما می‌توانید در سایر بازی‌ها هم آن‌ها را بکار ببرید.

متاورس پاویا (Pavia)

در حال حاضر، ویژگی آواتارها در دسترس کاربران قرار دارد و می‌توانند از آن‎ها بهره ببرند. نکته جالب‌توجه درباره آواتارهای موجود در متاورس پاویا (Pavia) این است که شما می‌توانید عکسی از چهره خود ارائه دارد و درنهایت، آواتار شخصی‌سازی‌شده شما را تحویل می‌دهند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید در حال حاضر، شما می‌توانید حتی لباس آواتارهای خود را انتخاب کنید. این ویژگی یکی دیگر از دلایل محبوبیت متاورس پاویا به شمار می‌رود.

حیوانات دیجیتالی پاویا

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم پاویا، وجود حیوانات دیجیتالی در آن است. البته جزئیات زیادی در این حوزه در دسترس نیست. تنها به نظر می‌رسد که در این برنامه، موجوداتی با نام Pavs وجود دارند که کاربران می‌توانند آن‌ها خریداری و اهلی کنند. علاوه بر این، اتفاقات بعدی هم ناشناخته است و فقط به نظر می‌رسد که ممکن است چیزی شبیه به متاورس پوکمن باشد.

توکن پاویا

توکن پاویا که توکن بومی پاویا شناخته می‌شود، طرفداران زیادی دارد. برای استفاده بهتر از این توکن، باید بدانید که چگونه می‌توان از این توکن در برنامه پاویا استفاده کرد. کارشناسان می‌گویند که بسیار احتمال دارد که بعد از راه‌اندازی کامل پاویا، این توکن می‌تواند به‌عنوان رمزارز اصلی این بازی شناخته می‌شود. علاوه بر این، شما می‌توانید برای کسب درآمد، از این ارز دیجیتال استفاده کنید.

متاورس پاویا (Pavia)

سخن نهایی

متاورس پاویا (Pavia) یکی از جذاب‌ترین و جدیدترین پروژه‌های موجود در برنامه و متاورس است که طرفداران زیادی دارد. در این برنامه، قابلیت‌های زیادی وجود دارند که شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کرده و درآمد خوبی کسب نمایید. ما در این نوشتار از تکراتو، به بررسی کامل این متاورس و همچنین خرید زمین در متاورس Pavia پرداختیم. این اطلاعات می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد. پس بادقت آن‌ها را مطالعه و بهترین شکل از آن‌ها استفاده کنید. توجه داشته باشید که متاورس آینده بسیار خوبی در جهان دارد.

سوالات متداول

متاورس پاویا (Pavia) چیست؟

متاورس پاویا (Pavia) را می‌توان یکی از چالش‌برانگیزترین بازی‌هایی به شمار آورد که اخیراً روی بلاک‌چین کاردانو راه‌اندازی شده است.

پروژه پاویا توسط چه کسانی ساخته شده است؟

پروژه پاویا (Pavia) توسط یک نهاد حقوقی ثبت‌شده در سیشل به نام Pavia Corp ایجاد شده است و توسط همان نهاد هم مدیریت می‌شود. البته هویت واقعی اعضای تیم آن هنوز رسماً فاش نشده است

بیشتر بخوانید:

منبع: coinbureau

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر