;
coinex

اولین تیزر فیلم لامینور داریوش مهرجویی با حضور محمدرضا شجریان را تماشا کنید

نخستین تیزر فیلم لامینور داریوش مهرجویی پس از تایید پروانه نمایش این فیلم، منتشر شد. فیلم لامینور به زودی در عید فطر اکران خواهد شد.

داریوش مهرجویی بالاخره پس از 8 سال دوری از حرفه فیلم‌سازی، با بیست و هفتمین فیلم بلند سینمایی خود به نام لامینور، به دنیای سینما و تلویزیون برگشت. فیلم لامینور قرار بود که در نوروز 1401 اکران شود، اما به دلیل تاخیر در صدور پروانه‌نمایش آن، این فیلم در پایان ماه رمضان، در روز عید فطر روی پرده خواهد رفت. حال نخستین تیزر فیلم لامینور داریوش مهرجویی منتشر شده است که در ادامه این مطلب می‌خواهیم به تماشای آن بپردازیم. پس با تکراتو همراه باشید.

جزئیات بیش‌تر در مورد تیزر فیلم لامینور داریوش مهرجویی

درواقع لامینور حکم بازگشت داریوش مهرجویی را به سینما پس از هشت سال دوری دارد و انتظار می‌رود این اثر به یکی از بهترین فیلم های ایرانی 1401 تبدیل شود. این کارگردان برجسته به عنوان کاشف بازیگرانی همچون خسرو شکیبایی و لیلا حاتمی یاد می‌شود.

از کار‌های معروف داریوش مهرجویی می‌توان به فیلم‌هایی مانند «گاو»، «هامون»، «اجاره‌نشین‌ها»، «سارا»، «لیلا»، «پری» و «سنتوری» اشاره کرد. گفتنیست که مهرجویی فیلمنامه لامینور را با همکاری همسرش وحیده محمدی فر نوشته است.

دانلود بازخوانی آهنگ شجریان با صدای بیلی آیلیش توسط هوش مصنوعی [+فایل صوتی]

در تیزر فیلم لامینور که اخیرا منتشر شده، آواهای بزرگان موسیقی ایران از جمله محمدرضا شجریان، کیهان کلهر و پرویز مشکاتیان به گوش می‌رسد. در ادامه نخستین تیزر فیلم لامینور را با هم می‌بینیم:

بازیگرانی همچون علی نصیریان، پردیس احمدیه، سیامک انصاری، بینا فرهی، علی مصفا، مهرداد صدیقیان، بهناز جعفری، کاوه آفاق، امرالله صابری، دیبا زاهدی، رضا داود نژاد و فریماه فرجامی در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند. همچنین رضا درمیشیان با سابقه ساخت فیلم‌هایی مانند «لانتوری»، «یواشکی» و «عصبانی نیستم!» تهیه کنندگی آخرین اثر داریوش مهرجویی را بر عهده گرفته است.

به نظر می‌رسد که این فیلم پس از 4 تا 6 ماه پس از اکران عمومی در سینماها یعنی در مرداد ماه در شبکه نمایش‌خانگی بخش شود.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

تظر شما درباره این فیلم داریوش مهرجویی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر