;
coinex

نخستین تریلر فیلم Thor: Love and Thunder را ببینید

اولین تریلر فیلم Thor: Love and Thunder به کارگردانی تایکا وایتیتی پس از مدت‌ها انتظار طرفداران این فیلم، بالاخره منتشر شد.

گفته می‌شود که این فیلم با نقش‌آفرینی بازیگران/صداپیشگانی همچون کریس همسورث، ناتالی پورتمن، کریستین بیل، تسا تامپسون، راسل کرو، جیمی الکساندر، تایکا وایتیتی، کریس پرت، وین دیزل، کارن گیلان، بردلی کوپر، پام کلمنتیئف، دیو باتیستا و همچنین جف گلدبلوم در تاریخ 8 جولای 2022 (17 تیر ماه 1401) اکران خواهد شد.

اما تا قبل از اکران رسمی، نخستین تریلر از این فیلم جذاب منتشر شده است که در ادامه‌ی این مطلب می‌توانید تریلر فیلم Thor: Love and Thunder را به کارگردانی تایکا وایتیتی تماشا کنید. پس با تکراتو همراه باشید.

تریلر فیلم Thor: Love and Thunder

در این تریلر «کریس همسورث» که بار دیگر در نقش ثور نقش‌آفرینی می‌کند، با گفتن جمله‌ی «این دست‌ها زمانی برای مبارزه استفاده می‌شدند. حالا ابزارهای بی‌خاصیتی برای صلح هستند. باید دقیقا بفهمم چه کسی هستم» به فرم اصلی خود بر می‌گردد و پس از آن ماجراجویی جدیدی را همراه با نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) آغاز می‌کند. همچنین در طول پخش تریلر فیلم Thor: Love and Thunder آهنگ معروف Sweet Child o’ Mine با اجرای گروه راک «گانز ان روزز» (Guns N’ Roses) شنیده می‌شود. گفتنیست که همراه با منتشر شدن تریلر این فیلم اولین پوستر آن نیز منتشر شده است.

تریلر فیلم Thor: Love and Thunder

«کریستین بیل» با اجرای نقش گور، قصاب خدایان فرصت حضور در دنیای سینمایی مارول را برای نخستین بار پیدا می‌کند. همان‌طور که اشاره کردیم، به احتمال زیاد این فیلم به کارگردانی «تایکا وایتیتی»‌، در اوایل تابستان امسال، در 17 تیر ماه اکران خواهد شد.

در آخر باید بگوییم که اخیرا تریلر جدیدی از فیلم فوق‌العاده دکتر استرنج یعنی Doctor Strange in the Multiverse of Madness منتشر شده است که «بندیکت کامبربچ» در آن به خوبی ایفای نقش می‌کند. از قرار معلوم این فیلم پرطرفدار هم تا قبل از Love and Thunder در تاریخ 2 می (12 اردیبهشت) اکران می‌شود.

تریلر تریلر فیلم Thor: Love and Thunder

تریلر فیلم Thor 4 را در پست اینستاگرامی زیر تماشا کنید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد فیلم Love and Thunder چیست؟ لطفا نظرات خود را با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر