;
coinex

شیائومی MIUI 13.5 را با این ویژگی‌ها توسعه می‌دهد

رابط کاربری MIUI 13 از سه ماه پیش بر روی دستگاه‌های شیائومی قابل استفاده است و اکنون شاهد معرفی آپدیت رابط کاربری شیائومی MIUI 13.5 هستیم. با این خبر همراه ما باشید.

ظاهراً شرکت شیائومی با معرفی آپدیت رابط کاربری جدید، قصد دارد تا ایرادات نسخه قبل را رفع کند و نسخه جدید را ارتقاء دهد تا برای معرفی نسخه جدید خود، یعنی MIUI 14 فرصت بیشتری داشته باشد. به نظر می‌رسد شیائومی هنوز قصد معرفی مستقیم نسخه جدید (MIUI 14) را ندارد و احتمالا این نسخه با کمی تأخیر معرفی خواهد شد.

شیائومی MIUI 13.5

طبق تصویر منتشر شده از لوگو رابط کاربری MIUI 13.5 در وب‌سایت Xiaomiui، مشخص می‎‌شود که لوگو این رابط از قبل آماده بوده و همچنان تلاش بر روی توسعه آن ادامه دارد. طبق مقایسه‌ای که این نشریه با لوگوی قبل انجام داده است، تغییراتی در رنگ و ظاهر عدد 3 مشاهده می‌شود. همه این موارد نشان می‌دهد که شرکت شیائومی درحال حاضر، قصد رونمایی از نسخه MIUI 14 را ندارد و در حال توسعه رابط کاربری MIUI 13.5 است.

شیائومی MIUI 13.5

به گفته خود شیائومی، گوشی‌هایی از این شرکت می‌توانند از رابط کاربری MIUI 13.5 استفاده کنند که دارای اندروید 12 به بالا هستند.

رابط کاربری جدید شیائومی

توسعه‌دهندگان در نسخه جدید رابط کاربری شیائومی، بر روی سادگی و استفاده از دستگاه با یک دست، متمرکز شده‌اند. استفاده از قابلیت رابط کاربری در نسخه قبلی به صورت مخفی و در قسمت گوشه بالا سمت راست نمایشگر بود ولی در نسخه جدید جهت استفاده راحت از آن، در مرکز صفحه نمایش ظاهر می‌شود تا کاربر بدون لمس بالای صفحه نمایش بتواند آن‌ها را کنترل کند.

مواردی از جمله فونت‌های درون رابط دوربین، منوی نرخ تازه‌سازی، نمایش برنامه‌ها به صورت پنجره شناور نیز در نسخه جدید دوباره طراحی خواهند شد. شرکت شیائومی قصد تغییرات جدی را ندارد و تنها بر روی تغییرات ظاهری، بهینه‌سازی و کارایی ساده تمرکز کرده است.

در این میان تا چند هفته آینده شاهد رونمایی نسخه جدید اندروید 13 در کنفرانس سالانه Google I/O خواهیم بود که گوشی‌های هوشمند شیائومی نیز این نسخه از اندروید را دریافت خواهند کرد.

درحالی که فعلا با نسخه پایدار جدید اندروید 13 فاصله داریم اما برای گوشی‌های هوشمند گوگل پیکسل در دسترس هستند و سایر سازندگان هم باید دستگاه‌های خود را به این نسخه جدید سازگار نمایند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد شیائومی MIUI 13.5 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (16 نظر)

    سلام افتضاحه قبلا هم پابجی میآورد و کالاف الان آپدیت کردم 13.4اصلا نمیاره خیلی بد شده مصرف باطری هم خوب نیست

    پاسخ

    پوکو ایکس تری پرو دارم از موقعی که آپدیت میو ای سیزده رو بروز کردم *** شد گوشی کمی تو بازی لگ دارم مصرف باتریش شده 25 ساعت اونم تو شارژ کامل

    پاسخ

    گوشی من ردمی نوت 8شیامی هست اندروید 12شاملش میشه یا نه؟

    بروزرسانیMIUl13 واسش میاد یا نه لطفا جواب بدین ممنون

    پاسخ

    سلام گوشیم قبل اپدیت خیلی خوب بود بازی ark هم بالا میاورد از وقتی اپدیت می ای 13 کردم گوشی کند شده دیگه بازی ark هم بالا نمیاره اگه راهی برای بالا اوردنش هست بگید ممنون میشم چون دانگرید هم دردسر داره

    پاسخ

    مال من که شارژدهیش ارتقا یافته قبلا سه گیم میزدم میشد ۵۶ الان بازم اونقدر بازی کنم میشه ۸۵ گوشیمم poco x3 proهس

    پاسخ

    امنیت و کارارایی رابط کاربری و سرعت و لگ و باگ یه خورده کم شده تو اپ یت جدید اما یه خورده مصرف باطری بالا هست و اینکه تو بازی گیم توربو اطلاعات غلط میده از فریم ریت و سی پی یو و جی پی یو یعنی اصلا درست کار نمیکنه گیم توربو من قطعش کردم.امیدوارم تو اپدیت جدید بهتر بشه و اینکه لک و باگ به کلی برن و .یجت ها و کنترل سنتر به گلوبال هم اضافه بشه نه که فقط برا چین اضافه بشه این مشگلو همه دارن که برا ویجت یا کنترل سنتر جدید باید سه تا برنامه نصب کنن.این گوشها همگی باید به یه شکل اپدیت بشن نه که فرقی داشته باشن این هنده این چین این اروپاست این جهانی .اصلا این خیلی تو ذوق میزنه تو خیلی از برندها هم اینجوریه

    پاسخ

    سلام گوشی من poco f3 هرکاری کردم به miui13 بروزرسانی نشد همش میگه تایید نشد اللن از هرکی میپرسم میگن باید فست بوت بروزرسانی کنی حالا ارزش انجام اینکارو داره ؟؟؟ گوشی اسیب نمیبینه ؟؟؟؟

    پاسخ

    من از وقتی آپدیت کردم مشکل وای فای پیدا کردم مصرف باطری هم رفته بالا

    پاسخ

    داداش اگه از مودم ایرانسل استفاده میکنی برو قسمت تنظیمات شبکه پهنای باند،از رو حالت خودکار برش دار بذار رو کانال 11درست میشه 💯👍

    پاسخ

    راستش من آپدیت کردم ب اندروید ۱۲ گوشی مصرف باتریش کم شده و سریع تر شده.من راضیم .امیدوارم نسخه جدید بهتر از قبل باشه و راضی کننده. تشکر

    پاسخ

    Miui13 افتضاح ترین آپدیت بود قبل از آپدیت گوشیم تا ۶۶ ساعت بدون شارژ دوام می اورد اما بعد از آپدیت رسید به ۳۳ ساعت کلا مصرف باتری ۲ برابر بیشتر شده

    پاسخ

    😭😭😭😭😭😭😭برای من گلوبال 13نمیاد 😭😭😭😭😭😭

    پاسخ

    بهتر داداش.خیلی افتضاحه.مصرف باتری به شدت زیاد.لگ زیاد.کند شدن پردازش.

    پاسخ

    سلام گوشی من poco f3 هرکاری کردم به miui13 بروزرسانی نشد همش میگه تایید نشد اللن از هرکی میپرسم میگن باید فست بوت بروزرسانی کنی حالا ارزش انجام اینکارو داره ؟؟؟ گوشی اسیب نمیبینه ؟؟؟؟

    پاسخ

    با اپدیت های مزخرفی مثه همین miui 13 که داد من هیچ امیدی به درست بشو شدن رابط کاربریه شیاومی ندارم

    پاسخ