;
coinex

انتخابات انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی 22 اردیبهشت انجام می‌شود

انتخابات انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی در نوبت دوم مجمع عادی انجمن و در روز 22 اردیبهشت انجام می‌شود. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

انجمن صنفی کسب و کار های اینترنتی در وبسایت رسمی خود تاریخ انتخابات خود را مشخص کردند. انجمن کسب و کارهای اینترنتی سعی کرده‌اند تا با ایجاد بستری مناسب فعالیت را برای کسب و کارهای مجازی و فعالین اکوسیستم هموار کنند. به گفته وبسایت رسمی انجمن آنها سعی می‌کند تا مناسبات رشد کسب و کارهای نو‌پا و یا همان استارتاپ‌‌ها را فراهم کنند. انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی، حمایت از استارتاپ‌ها را راهی برای توسعه اقتصادی کشور و ایجاد اشتغال برای آیندگان می‌داند.

انتخابات انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی

روابط عمومی انجمن کسب و کارهای اینترنتی به طور رسمی از برگزاری انتخابات خود در روز 22 اردیبهشت خبر داد. در ادامه متنی که در وبسایت رسمی انجمن در خصوص فراخوان انتخابات ارائه شده است را می‌خوانید:

به گزارش روابط عمومی، انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه‌های اینترنتی (کسب‌و‌کارهای اینترنتی) شهر تهران، از همه اعضای این انجمن دعوت می‌کند در جلسه مجمع عادی نوبت دوم که در ساعت ۱۰ روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۲ در محل سالن همایش‌های مدیریت صنعتی حضور به‌هم رسانند. حضور اعضا با همراه داشتن گواهی عضویت و کارت ملی عضو (مطابق با نام درج شده در گواهی عضویت) امکان‌پذیر است.

انتخابات انجمن صنفی کسب و کار های اینترنتی

دستور جلسه مجمع نوبت دوم:

۱-ارائه گزارش عملکرد هیئت‌مدیره، خزانه‌دار، بازرس
۲-برگزاری انتخابات هیئت‌مدیره و بازرسان

اعضای انجمن صنفی کسب‌و‌کارهای اینترنتی برای استماع گزارش عملکرد و حضور در انتخابات، می‌توانند به آدرس زیر مراجعه کنند.

آدرس:

به خیابان شیخ بهایی جنوبی، شهرک والفجر، خیابان ایرانشناسی، خیابان نهم، پلاک 6 سالن همایش‌های مدیریت صنعتی

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد انتخابات انجمن صنفی کسب و کار های اینترنتی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر