;
coinex

واتساپ گزینه جدیدی به Last Seen اضافه کرد

اخیرا گزینه جدید Last seen در واتساپ اضافه شده است تا کاربران بتوانند آخرین بازدید خود را فقط برای افراد خاصی نمایش دهند. قبل از ارائه این نسخه، آخرین بازدید واتساپ به سه صورت نمایش برای «همه»، «هیچکس» و «مخاطبان» بود.

در نسخه جدید واتساپ بتا 22.9.0.70، با وارد شدن به صفحه Privacy (حریم شخصی) چهار گزینه برای بخش «آخرین بازدید» وجود دارد که گزینه «My Contacts Except» ویژگی جدید است.  با این خبر همراه ما باشید تا در مورد گزینه جدید ارائه شده توسط واتساپ بیشتر بدانیم.

گزینه جدید Last seen در واتساپ

واتساپ همواره در تلاش برای بهتر کردن امکانات و ویژگی‌های اپلیکیشن خود است. اما اینکه چقدر موفق عمل می‌کند و این که چقدر کاربران از امکانات آن راضی هستند، جای سوال دارد. به تازگی این شبکه اجتماعی، ویژگی‌های جذاب مثل ارسال فایل تا 2 گیگابایت را برای کاربران خود فعال کرده است. اکنون نیز برای بخش «آخرین بازدید» گزینه دیگری ایجاد شد. Last Seen به معنی ساعت و تایم آخرین ورود شما به واتساپ و چک کردن این شبکه اجتماعی است.

گزینه جدید Last seen در واتساپ

در این ویژگی جدید، بخش بازدید آنلاین (Last Seen) به چهار قسمت مختلف: «همه»، «هیچکس» ، «مخاطبان» و «مخاطبان به جز … » تقسیم شده است. گزینه جدید «…My Contacts Except» به این معنی خواهد بود که شما می‌توانید وضعیت آنلاین خود را برای همه مخاطبان به جز افراد خاصی که نمی‌خواهید وضعیت آنلاین بودن شما را چک کنند، نمایش دهید. در حقیقت یک لیست شخصی ایجاد می‌کنید تا مانع مشاهده آخرین وضعیت بازدید شما از واتساپ توسط مخاطبان خاص باشید. این گزینه از نظر خیلی از کاربران، بسیار جذاب است که مشابه آن در تلگرام سال‌ها قبل ایجاد شده بود.

هدف این پلتفرم از افزودن ویژگی نمایش ندادن Last Seen به افراد خاص، ارائه کنترل دقیق‌تر برای حفظ حریم شخصی کاربران (نمایش عکس پروفایل و نمایش بازدید آنلاین) است.

گزینه جدید واتس‌اپ هنوز با نسخه پایدار عرضه نشده و فعلا در مرحله آزمایش نسخه بتا روی پلتفرم‌های آیفون و اندروید فعال شده است. این ویژگی به زودی برای تمامی گوشی‌های هوشمند فعال خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد گزینه جدید Last seen در واتساپ چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر