;
coinex

نماینده مجلس مخالفان صیانت را تفاله‌های آمریکا لقب داد

بار دیگر به مخالفان صیانت توهین شد؛ این بار از سوی نماینده دامغان. پیش از این نیز نمایندگان موافق طرح صیانت به مخالفان طرح توهین کرده بودند.

نمایندگان موافق طرح صیانت بارها با الفاظی که شاید مناسب ادبیات سیاسی اندیشیده نباشد، به مخالفان طرح صیانت توهین کرده‌اند. نکته‌ای که جلب توجه می‌کند این است که به وضوح می‌توانیم ببینیم که تعداد مخالفان طرح صیانت در برابر موافقان این طرح بسیار بیشتر است. به غیر از مخالفان زیادی که این طرح در بین مردم، اعم از کارشناسان و صاحبین کسب و کارهای مجازی دارد، می‌توانیم تعداد بسیاری از نمایندگان مجلس را هم ببینیم که با طرح صیانت مخالفت می‌کنند. در این صورت هر توهینی که از سوی موافقان صیانت به مخالفان صیانت روانه می‌شود، توهینی است که به قشر بزرگی از جامعه روانه می‌شود.

مخالفان صیانت تفاله‌های آمریکا هستند

علی اکبر علیزاده، نماینده دامغان در مجلس شورای اسلامی، ضمن انتقاد از مدیریت رئیس مجلس از چگونگی مدیریت طرح صیانت، مخالفان صیانت را تفاله‌های آمریکا خطاب کرد. او در تذکری شفاهی که در صحن علنی مجلس اتراد کرد گفت:

رهبر انقلاب در اولین دیدارشان با نمایندگان مجلس در خرداد 1399، مجلس یازدهم را با عنوان انقلابی یاد کردند و از نمایندگان، مطالبه قانون‌مند کردن فضای مجازی افسارگسیخته و رها شده را به عنوان یک اولویت مهم مطرح کردند.

نماینده دامغان در ادامه حواشی، طرح صیانت را به جنگ صفین شباهت داد و گفت:

مجلس شورای اسلامی پس از دوسال در حالی که در نبرد شبه صفین به کنار خیمه معاویه در فضای مجازی افسارگسیخته رسیده بود، با حیله‌های عمروعاص‌های لیبرال، این تفاله‌های امریکا از بیرون و با کوشش‌های اشعث‌ها از درون، قرآن‌های دروغ، تهمت و افترا را در مورد طرح قانون‌مند کردن فضای مجازی بر سر نیزه کردند و این طرح بسیار مهم را که اصلی‌ترین عامل تهاجم دشمنان به ارزش‌های مردم و ایران اسلامی است را کنار زدند.
نماینده دامغان مخالفا طرح صیانت را تفاله‌های آمریکا خواند
نماینده دامغان در ادامه سخن‌هایش، انتقال طرح صیانت به شورای عالی فضای مجازی با تصمیم رئیس مجلس را زیر سوال برد:
این نماینده مجلس همچنین خطاب به رییس مجلس گفت: «آقای قالیباف مدیریت شما درباره دفاع از این طرح مورد سوال دلسوزان این ملت است؛ تا دیر نشده جلوی فاجعه را بگیرید. مردم می‌گویند مجلس انقلابی جا خالی داد تا هزینه‌های اجتماعی آن را نپردازد و به دلیل تعارض منافع از میدان گریخت. قصه انداختن توپ به زمین بی صاحب شورای عالی فضای مجازی از همین موارد است.

موافقان صیانت علیه مخالفان صیانت

همان‌طور که می‌دانیم این اولین بار نیست که به مخالفان طرح صیانت با چنینی تعابیری توهین می‌شود. پیش از این نیز مهرداد ویس کرمی رئیس کمسیون مشترک در طی توییت خود مخالفان طرح صیانت را سگ‌های قلاده بلند غرب‌گرا نامید. اظهار نظری که منجر به عذر‌خواهی و توضیح او در خصوص این توهین شد.

نماینده مجلس مخالفان صیانت را تفاله‌های آمریکا لقب داد

یکی دیگر از اعضای کمسیون مشترک نیز در مهرماه سال 1400 مخالفان این طرح را افرادی خواند که در پازل دشمن بازی کرده و افراد آزادی هستند که فساد و فحشا ایجاد می‌کنند.

نماینده دامغان نیز در ادامه صحبت‌هایش در خصوص طرح صیانت، فضای مجازی را آتشی سوزاننده تعبیر کرد و گفت:

خداوند بر درجات شهید حاج همت بی افزاید؛ کسی از او سوال کرد چه طور در شب عملیات چگونه خط دشمن را پیدا کنیم که پاسخ داد، ببینید آتش دشمن در کجا بیشتر است، همان جا خط مقدم است. آیا آتشی سوزانده‌تر و بزرگ‌تر از فضای مجازی اشغال شده توسط دشمن که قتل‌گاه جوانان و نوجوانان شده، وجود دارد؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد توهین موافقان طرح صیانت به مخالفان صیانت چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    بیشتر قتلگاه سیاست مداران شده، وگرنه جوان ها که دارن زندگی شون رو میکنن، اون کسی که نگران دروغ هاش و دزدی هاش رو بشه کیه؟ جوانان یا سیاست مداران آفتاب پرست؟

    پاسخ