;
coinex

معرفی مجموعه NFT پنگوئن های تپل ؛ کلکسیون Pudge Penguins چیست؟  

پروژه‌های زیادی در حوزه NFT وجود دارد که می‌توانید برای سرمایه‌گذاری آن‌ها را انتخاب کنید. ما در این گفتار به معرفی مجموعه NFT پنگوئن های تپل می‌پردازیم.

معرفی مجموعه NFT پنگوئن های تپل یکی از محبوب‌ترین و زیباترین حوزه‌های ان‌اف‌تی است. همان طور که می‌دانید، بازار NFTها اخیراً بسیار داغ است و افراد بسیاری برای سرمایه‌گذاری در این حوزه وسوسه شده‌اند. اگر شما هم قصد سرمایه‌گذاری در این بازار را دارید، بهتر است ما را تا انتها همراهی کنید. ما در این نوشتار از تکراتو، به بررسی یکی از محبوب‌ترین و بامزه‌ترین پروژه‌های NFT خواهیم پرداخت. این حوزه نه‌تنها برای سرمایه‌گذاری مناسب است، بلکه از نظر سرگرمی نیز اهمیت ویژه‌ای دارد.

پروژه پنگوئن‌های تپل یکی از بهترین، بامزه‌ترین و گران‌قیمت‌ترین پروژه‌های NFT حال حاضر است که طرفداران زیادی دارد. این پروژه بسیار جدید است و اخیراً در بازار رمزارز راه‌اندازی شده است. ازآنجاکه پنگوئن‌های تپل قابلیت‌های زیادی را در اختیار کاربران و سرمایه‌گذاران می‌گذارد، با استقبال بی‌نظیر آن‌ها مواجه شد و افراد زیادی برای سرمایه‌گذاری در این حوزه اقدام کرده‌اند.

حتی ممکن است به نام این پروژه هم جذب شوید و بعد به کسب اطلاعات درباره آن بپردازید. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به این پروژه علاقه دارید، این نوشتار می‌تواند برای شما مفید باشد. ما در این مقاله از تکراتو، پروژه پنگوئن‌های تپل را برای شما عزیزان معرفی می‌کنیم و تمام اطلاعاتی که درباره این NFTها باید بدانید را برای شما شرح خواهیم داد. پس برای کسب اطلاعات بیشتر، چند دقیقه وقت گذاشته و این مطلب را تا انتها مطالعه فرمایید. این اطلاعات به شما کمک می‌کند که سرمایه‌گذاری موفقی داشته باشید.

معرفی مجموعه NFT پنگوئن های تپل

اکنون وقت آن رسیده که به معرفی مجموعه NFT پنگوئن های تپل بپردازیم. پنگوئن‌های تپل، مجموعه‌ای کارتونی است که به‌صورت NFT درآمده و کاربران توانایی خریدوفروش آن‌ها را دارند. این توکن‌ها که به‌صورت غیر قابل تعویض هستند، قابلیت‌های زیادی دارند و به همین دلیل هم توانسته‌اند در همین مدت کوتاه، افراد بسیاری را به سمت خود جذب کنند. با مطالعه این نوشتار، شما درک می‌کنید که این توکن‌ها چه مشخصاتی دارند و نحوه عملکرد آن‌ها چگونه است.

معرفی مجموعه NFT پنگوئن های تپل

اگر می‌خواهید بدانید کالکشن NFT چیست و آموزش ساخت آن چگونه است، می‌توانید نوشتار مربوط به آن را مطالعه فرمایید. بدین ترتیب، شما می‌توایند نحوه ساخت NFT را درک کنید. همچنین اگر تمایل داشته باشید، می‌توانید نگاهی به آموزش ساخت توکن NFT در اوپن سی (OpenSea) و راریبل (Rarible) بیندازید.

علاوه بر این، خوب است بدانید که شما برای خریدوفروش NFTها باید از وب‌سایت‌های معتبری استفاده کنید. برای مثال، یکی از این وب‌سایت‌های معتبر برای این کار، وب‌سایت راریبل است. بدین ترتیب، شما می‌توانید نوشتار مربوط به آموزش کار با سایت Rarible بیندزاید. بسیاری از افراد اعتقاد دارند که رایبل را می‌توان بهترین سایت خریدوفروش NFT دانست.

علاوه بر این، کسب درآمد از NFT هم یکی از موضوعات بسیار مهم در این حوزه است که باید به آن توجه داشته باشید. پس سعی کنید راه‌های پولساز از NFT را بشناسید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید شما این امکان را دارید که NFTها را به‌صورت رایگان کسب کنید. به همین منظور هم سری به NFT رایگان بزنید و راه‌های کسب NFT مجانی را بهتر بشناسید. با ادامه معرفی مجموعه NFT پنگوئن های تپل همراه تکراتو باشید.

مجموعه NFT پنگوئن‌های تپل

همان طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، پنگوئن‌های تپل محبوبیت زیادی در میان کاربران و سرمایه‌گذاران کسب کرده‌اند و به همین دلیل هم در زمان کوتاهی توانسته‌اند به موفقیت دست یابند. لوکا نتر در آخر هفته اعلامیه‌ای در توییتر منتشر کرد که نشان می‌داد قصد دارد پروژه پنگوئن‌های تپل را با قیمتی نزدیک به 750 اتر (ETH) خریداری کند. البته تأییدیه رسمی آن هنوز منتشر نشده است.

معرفی مجموعه NFT پنگوئن های تپل

نکته جالب‌توجه درباره این پروژه این است که زمانی موفقیت زیادی داشت؛ تا این‌که با اخراج یکی از بنیان‌گذاران، درگیر برخی حواشی شد. به همین دلیل هم این پروژه در تلاش است که بتواند دوباره خود را به مسیر گذشته بازگرداند. امیدها برای بازگشت این پروژه نسبتاً زیاد است و گفته می‌شود که این مجموعه NFT می‌تواند به جایگاه از دست رفته خود بازگردد. از سوی دیگر، بازار امروز بسیار شلوغ است و فراز و نشیب‌های زیادی وجود دارد. به همین دلیل هم احیای این توکن نیاز به زمان بیشتری دارد.

طبق گزارشاتی که انجام شد، متوجه شدیم که این کالکشن ان اف تی Pudge Penguins که یک مجموعه کارتونی به شمار می‌آید، ارزشی نزدیک به 13.6 میلیون دلار داشت که قیمت بسیار خوبی به نظر می‌رسید. البته بعدازاین، قیمت‌ها افت پیدا کرد و تا حد زیادی کاهش یافت.

جالب است بدانید اخراج یکی از بنیان‌گذاران به دلیل نارضایتی دارندگان این NFTها از تیم راه‌انداز آن بود. این امر منجر به اخراج بنیان‌گذاران شد که جامعه مجازی برای آن رأی داد. به همین دلیل هم آن‌ها مجبور شدند این پروژه برای فروش اعلام کنند.

درنهایت، برای شما ذکر کردیم که افراد دیگری قصد خرید این پروژه به قیمت 750 اتر را دارند. اکنون این پروژه صاحبان جدیدی دارد که تمام تلاش خود را برای موفقیت آن بکار می‌گیرند. در اول آوریل، این پروژه با همان قیمت مذکور به فرد ناشناسی فروخته شد. رهبر این تیم، شخصی است که ترک تحصیل‌کرده و کارآفرین این تجارت هم شخصی اجتماعی به نام لوکا نتز است.

معرفی مجموعه NFT پنگوئن های تپل

مالک دیگری که دخالت خود برای خرید این پروژه را اعلام کرد، درو کوون، مدیرعامل LDR Ventures است. شاید برای شما جالب باشد که بدانید این مجموعه در توییتر بیشتر از 58900 دنبال‌کننده دارد که این موضوع، نشان از طرفداران ویژه این رمزارز را دارد. علاوه بر این، مالکان اخیر این پروژه، به کاربران و سرمایه‌گذاران آن وعده یک نقشه راه جدید دادند. همچنین صاحبان جدید این پروژه در مصاحبه‌ها هم درباره جاه‌طلبی خود از موفقیت بالای این توکن اطلاعاتی ارائه دادند.

البته همه این مواردی که می‌گوییم، در حد حرف و سخن نیست؛ این بدان معنی است که معرفی مجموعه NFT پنگوئن های تپل در واقعیت هم توانسته به موفقیت‌هایی دست پیدا کند. برای مثال، در هفته گذشته قیمت این رمزارز نزدیک به 170 درصد افزایش یافت که رقم خیره‌کننده‌ای است. همچنین طبق گزارش‌ها معتبر، در تاریخ 5 آوریل فروش این توکن نزدیک به 2.95 میلیون دلار افزایش داشت. این در حالی است که ارزش آن در 7 آوریل به 709.500 دلار کاهش یافت.

احیای پروژه Pudge Penguins

با معرفی و افزایش عرضه روزانه مجموعه NFTهای جدیدی که روزانه افزایش می‌یابد، راحت‌تر می‌توانیم درباره احیای این پروژه صحبت کنیم. لازم به ذکر است که میزان حجم معاملات پلتفرم اوپن سی در 30 روز گذشته، بیشتر از 67 درصد کاهش یافته است. علاوه بر این، هرچه میزان فعالیت‌های تجاری از NFTها کاهش یافت، توکن‌های بیشتری منقضی شدند.

معرفی مجموعه NFT پنگوئن های تپل

لازم به ذکر است که NFTها را می‌توان راهی برای افراد خلاق به شمار آورد که بتوانند ارزها و توکن‌های منحصربه‌فرد خود را ایجاد کنند. همان طور که می‌دانید، این توکن‌ها برای کسب درآمد شما می‌تواند بسیار مفید و تأثیرگذار باشد. بااین‌حال، آن‌ها توانستند به پیشرفت جامعه اقتصادی هم کمک بسزایی کنند. کالکشن ان اف تی Pudge Penguins هم یکی از شناخته‌شده‌ترین توکن‌های موجود در بازار است که پتانسیل رشد بالایی دارد.

میزان قیمت مجموعه NFT پنگوئن‌های تپل

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که درباره معرفی مجموعه NFT پنگوئن های تپل باید بدانید، قیمت آن است. همان طور که می‌دانید، مهم‌ترین مسئله برای هر NFT، هنر آن است. این در حالی بوده که تنش‌ها و حواشی زیادی برای کاهش قیمت مجموعه Pudgy Penguins موجود بوده است. در سپتامبر گذشته، کمترین قیمتی که برای NFTهای این پروژه در دسترس بود، نزدیک به 2.875 اتر (ETH) در نظر گرفته می‌شد. البته قیمت آن‌ها از اواسط دسامبر با کمتر از یک اتر معامله می‌شود.

بااین‌حال، زمانی که جامعه این پروژه شروع به سازماندهی کرد، قیمت کالکشن ان اف تی Pudgy Penguins نیز شروع به افزایش کرد. این تا حدی پیش رفت که صبح روز دوشنبه، قیمت این توکن محبوب به ارزش حداقل 1.88 اتر رسید که روند صعودی آن را نشان می‌دهد.

در همین حین، یکی از مشهورترین کاربران این پروژه در چست وبلاگ خود اعلام کرد که او تخمین می‌زند که سازندگان پنگوئن‌های تپل در حال حاضر توانسته‌اند بیشتر از 1000 اتر (ETH) کسب کنند. این میزان درآمد از طریق فروش حق امتیاز در بازار به دست آمد.

معرفی مجموعه NFT پنگوئن های تپل

روزهای آغازین پنگوئن‌های تپل

با این‌که اطلاعاتی درباره روزهای آغازین پروژه پنگوئن‌های تپل کسب کردید، وقت آن می‌رسد که موارد بیشتری درباره آن بدانید. طبق وب‎سایت رسمی این پروژه، ساخت، صدور و عرضه کل 8888 پنگوئن موجود در آن، در مدت‌زمان 20 دقیقه انجام شد.

موس (Moose) یکی از افرادی است که با اشتیاق فراوان خود برای معرفی مجموعه NFT پنگوئن های تپل به شهرت رسید. همچنین او اطلاعاتی درباره روزهای آغازین این پروژه در اختیار ما قرار داد. در زمانی که قیمت این توکن‌ها ارزان بود، او از خرید آ‌ن‌ها صرف‌نظر کرد. با این‌که دوستان او هم به خرید این پروژه روی آوردند، موس این کار را انجام نداد.

این در حالی است که وی با دیدن محبوبیت و افزایش قیمت توکن‌های این پروژه، تحت‌تأثیر قرار گرفت و در اوایل اوت تصمیم گرفت که وارد این حوزه شود. در آن زمان، قیمت توکن پنگوئن‌های تپل حدود 0.5 اتر بود. او گفت: «من یکی از پنگوئن‌هایی را انتخاب کردم که قیمت آن بالاتر از حد معمول بود و آن را بسیار دوست داشتم؛ تاحدی‌که با آن همراه شدم؛ قبل از این، من هرگز این احساس را نداشته‌ام.»

در همین حین، هنگامی که همکاران و دوستان موس در حال بحث گروهی برای خرید پنگوئن‌ها و برای کسب درآمد بودند، موس به آن‌ها گفت که این بازار در حال ورود به دنیای جدیدی است. این موضوع نشان از شور و شوق زیاد موس برای خرید پنگوئن‌ها بود.

معرفی مجموعه NFT پنگوئن های تپل

البته لازم به ذکر است که او تنها کسی نبود که از خرید این مجموعه جذاب، هیجان‌زده شده بود. مردم بسیار زیادی بودند که جذب زیبایی‌های فوق‌العاده این پنگوئن‌ها شده بودند و تمام این هیجانات، موجب افزایش قیمت و ارزش این پروژه می‌شد. به بیانی دیگر، سازندگان این توکن‌ها پول زیادی به دست می‌آورند. موس اضافه کرد که همه افراد و سرمایه‌گذاران در معرفی مجموعه NFT پنگوئن های تپل مجذوب تیم Labs 309 شدند.

به همین دلیل هم سازندگان این پروژه شروع به ایجاد گروه‌های توییتر کردند و افراد زیادی به سمت آن‌ها جذب شدند. موس در این میان، یکی از افراد سرشناس به شمار می‌رفت که این اجازه را داشت که با شنوندگان و مخاطبان صحبت کند. علاوه بر این، موس اظهار داشت که دوران سختی داشته که به کمک پنگوئن خود توانسته به موفقیت برسد.

نقشه راه پروژه پنگوئن‌های تپل

همان طور که از ظاهر این پروژه مشخص است، در Pudgy Penguins شما می‌توانید پنگوئن‌های بسیار زیبا، بامزه و با طرح‌های متفاوتی مشاهده کنید. شاید برای شما جالب باشد که بدانید افراد بسیار زیادی به دلیل زیبایی این پروژه، جذب آن شده و روی آن سرمایه‌گذاری کردند. لازم به ذکر است که این پروژه در اپلیکیشن دیسکورد گروه‌هایی با دنبال‌کنندگان زیادی دارد. این گروه در تاریخ 26 ژوئیه منتشر شد و شامل موارد متنوعی است.

معرفی مجموعه NFT پنگوئن های تپل

یکی از نکات جالب‌توجه درباره این برنامه، این است که شما می‌توانید ابزاری گوناگونی برای ارزیابی پنگوئن‌ها مشاهده و از آن‌ها به بهترین شکل استفاده کنید. علاوه بر این، در این بخش ایردراپ‌های ماهانه مربوط به صاحبان پنگوئن‌ها و انواع حراج‌ها وجود دارد.

البته بعد از مدتی، یکی از بنیان‌گذاران این پروژه در معرفی مجموعه NFT پنگوئن های تپل اعلام کرد که مام نقشه‌های راه مربوط به آن را از بین برده‌اند. همچنین او اظهار داشت که هنرهای این پنگوئن‌ها تنها جنبه زیبایی دارند و نمی‌توان از آن‌ها برای سرمایه‌گذاری استفاده کرد.

از سوی دیگر، یک نقشه راه دیگر در حوالی 20 سپتامبر منتشر شد که راه اصلی این پروژه را به نمایش می‌گذاشت. البته زمان دقیق آن چندان مشخص نیست؛ زیرا این اعلامیه در برنامه دیسکورد منتشر نشد و یک صفحه اسکرین‌شات گرفته‌شده بود که در توییتر به اشتراک گذاشته شد.

موردی که در بالا ذکر کردیم، یکی از ایده‌های نقشه راه پروژه Pudgy Penguins بود که در ادامه، نمونه دیگری نیز مشاهده می‌کنیم. ایده دومی که برای این پروژه اعلام شد، افراد بسیاری را به سمت خود جلب کرد و تونست هیجان افراد را برانگیزد. این ایده، راه‌اندازی یک بازی در این برنامه بود. این بازی مانند یک ماهیگیری بود که کاربران نقش ماهیگیر را ایفا می‌کردند.

معرفی مجموعه NFT پنگوئن های تپل

در این بازی، کاربران این امکان را داشتند که انواع متفاوتی از ماهی‌های موجود در بازی را جمع‌آوری کنند بااین‌حال، آن‌ها همچنان به طعمه و چوب ماهیگیری بیشتری برای این کار نیاز داشتند. این موضوع هم موجب افزایش جذابیت بازی شد. البته جزئیات زیادی درباره این بازی منتشر نشد و تمام اطلاعات ما درباره معرفی مجموعه NFT پنگوئن های تپل در همین حد خلاصه می‌شد.

با وجود همین اطلاعات کم، بازهم به نظر می‌رسید که مردم این بازی را دوست داشته باشند و به آن واکنش مثبتی نشان دهند. گروه مربوط به Pudgy Penguins در تاریخ 28 اوت در توییتر اعلام کرد که هر پنگوئن در تاریخ 30 اوت می‌تواند درخواست یک تخم داشته باشد که این تخم‌ها در کریسمس باز می‌شدند. بعدازاین رویداد و بعد از باز شدن تخم‎ها، مشاهده کردیم که هر تخم حاوی یک چوب ماهیگیری بود.

برخی می‌گویند که این قلاب‌ها برای استفاده در بازی در نظر گرفته شده است. درحالی‌که هنوز هیچ‌گونه بازی ارائه نشده بود. همین اتفاق باعث شد که مردم باور داشته باشند که این تیم هیچ موفقیت و پیشرفتی نخواهد داشت.

کیف پول‌های شخصی

نکته مهم دیگری که درباره کالکشن ان اف تی Pudgy Penguins باید بدانید، کیف پول‌های شخصی آن است. بنیان‌گذاران و سازندگان این پروژه می‌گویند که تمام تلاش خود را بکار گرفته‌اند تا بتوانند برای این پلتفرم، یک کیف پول عمومی ایجاد کنند. آن‌ها می‌خواستند این کیف پول، حق امتیاز و کارمزد حاصل از فروش ثانویه هر NFT و پنگوئن را دریافت نماید. یکی از این افراد ادعا می‌کرد که در این پنگوئن‌ها میزان تقریبی 660 اتر (ETH) وجود دارد.

معرفی مجموعه NFT پنگوئن های تپل

از سوی دیگر، بخش 309Labs تمام تلاش خود را بکار گرفت و نسخه دوم پنگوئن‌ها را تولید کرد. وی این محصولات جدید و تازه متولدشده را Lil Pudgys نامید. بااین‌حال، بازهم در این امر موفق نبود. همان طور که در معرفی مجموعه NFT پنگوئن های تپل متوجه می‌شویم، این پروژه با فراز و نشیب‌های زیادی همراه بوده است. بااین‌حال، بنیان‌گذاران آن هرگز دست از تلاش نکشیده‌اند.

باوجود همه این اتفاقات، دنیای NFT همچنان با یک دنیای روبه‌رشد همراه بوده است و قیمت این NFTها روزبه‌روز افزایش می‌یابد. این امر موجب می‌شود که هنرمندان بتوانند از این بازار و با استفاده از این توکن‌ها، سود ببرند.

شاید شما و بیشتر مردم در دنیای ارزهای دیجیتال و اتریوم باور داشته باشند که همه چیز برای این توکن‌های پنگوئن خوب پیش می‌رود. عکس پروفایل NFTها امسال آن‌قدر عالی به نظر می‌رسید که در توییتر درباره تبدیل آن‌ها به یک خصوصیت اصلی صحبت به میان آمد. به همین دلیل هم متوجه می‌شویم که پنگوئن‌ها در این جهان پرتعامل، تا حد زیادی پیشرو بودند.

چرا پروژه Pudgy Penguins محبوبیت دارند؟

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که ممکن است درباره کالکشن ان اف تی Pudgy Penguins برای شما پیش بیاید، این است که دلیل محبوبیت این پروژه واقعاً چیست؟ برای پاسخ به اینم سؤال، باید به شما بگوییم که یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین دلایل محبوبیت این پروژه، تعداد محدود آن‌هاست. به همین دلیل هم اگر شما قصد خرید یکی از آن‌ها را دارید، باید به سراغ یکی از بازارهای خریدوفروش ثانویه بروید.

معرفی مجموعه NFT پنگوئن های تپل

سخن نهایی

معرفی مجموعه NFT پنگوئن های تپل یکی از برنامه‌های ان‌اف‌تی محبوب به شمار می‌رود که قابلیت‌ها و پتانسیل زیادی برای رشد دارد. ما در این نوشتار، تمام اطلاعات درباره گذشته و وضعیت کنونی بازار NFT این پروژه را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. با استفاده از این اطلاعات، شما نیز می‌توانید درک کنید که آیا اعتماد به این توکن درست است یا خیر. البته به یاد داشته باشید که خریدوفروش هر ارز دیجیتال یا توکنی همواره با ریسک‌هایی همراه است.

سوالات متداول

مجموعه پنگوئن‌های تپل چیست؟

پنگوئن‌های تپل، مجموعه‌ای کارتونی است که به‌صورت NFT درآمده و کاربران توانایی خریدوفروش آن‌ها را دارند. این توکن‌ها به‌صورت غیر قابل تعویض هستند.

قیمت مجموعه NFT پنگوئن‌های تپل در چه حدی است؟

زمانی که جامعه این پروژه شروع به سازماندهی کرد، قیمت کالکشن ان اف تی Pudgy Penguins نیز شروع به افزایش یافتن کرد. این تا حدی پیش رفت که صبح روز دوشنبه، قیمت این توکن محبوب به ارزش حداقل 1.88 اتر رسید که روند صعودی آن را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

منابع:

نظر شما در خصوص مجموعه NFT پنگوئن های تپل

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر