;
coinex

تاریخ پخش فصل سوم Love Deaths Robots نتفلیکس مشخص شد

استریم نتفلیکس تاریخ پخش فصل سوم Love Deaths Robots را تعیین کرد. برای اطلاع از آخرین جزئیات و دیدن تریلر با تکراتو همراه باشید.

براساس آخرین اخبار سینما و تلویزیون، استریم نتفلیکس تاریخ پخش فصل سوم Love Deaths Robots را تعیین تکلیف کرد. سریال انیمیشنی Love Deaths Robots ساخته تیم میلر است که اولین فصل آن در 18 قسمت در 15 مارس 2019 پخش شد و پس از آن فصل دوم این مجموعه با 8 قسمت در 14 مه 2021 پخش گردید. این انیمیشن توسط افراد مختلف از طیف‌های وسیعی در کشورهای مختلف توسعه داده شده است.

تاریخ پخش فصل سوم Love Deaths Robots

استریم نتفلیکس با انتشار تصاویر و تریلر جدیدی از انیمیشن Love, Death, and Robots از تاریخ پخش فصل سوم آن خبر داده است. براساس اعلام نتفلیکس فصل سوم این مجموعه در تاریخ 20 مه (30 اردیبهشت) از این سرویس پخش می‌شود. در این تریلر شاهد تصاویری از سریال The Crown و The Queen’s Gambit هستیم. اما پس از آن تصاویری از دو فصل اول انیمیشن Love, Death, and Robots به علاوه تصاویری از فصل سوم پخش می‌شود.

تاریخ پخش فصل سوم Love Deaths Robots نتفلیکس مشخص شد

 

بازیگران فصل اول این سریال شامل الیزابت وینستد، گری کول، کریس پارنل، امید ابطحی، جان دی ماجیو، کریستین آدامز، جاش برنر، امیلی اوبراین، جیل تالی، حکیم کای کاظیم، نولان نورث، الین تان، آرون هیملستاین، سمیرا هستند.

بازیگران فصل دوم شامل مایکل بی جردن، نانسی لیناری، امیلی اوبراین، جو دمپسی، آیک آمادی، نولان نورث، فرد تاتاسیوره، پیتر فرانزن، جنیفر هیل، سباستین کرافت، برایان کین، استیون پیسی، اسکات وایت و زیتا هستند.

تیم میلر کارگردان فیلم Dead Pool برای ساخت فصل سوم این سریال بازگشته است. با این حال اطلاعات زیادی از فصل سوم این مجموعه انیمیشنی در دسترس نیست. هر فصل این مجموعه شامل داستان جدید و کاراکترهای جدید است.

در ادامه شاهد تریلر جدید مجموعه انیمیشن Love Deaths Robots در پست اینستاگرام زیر خواهیم بود:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ پخش فصل سوم Love Deaths Robots چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر