;
coinex

افشای رندر رسمی وان پلاس Nord CE 2 Lite پیش از رونمایی

رندرهای منتشر شده از وان پلاس Nord CE 2 Lite توسط افشاگر قابل اعتماد به نام Evan blass، تمام اطلاعات فاش شده قبلی از این گوشی را تایید می‌کنند. قبل از مراسم رونمایی رسمی Nord CE 2 Lite در تاریخ 28 آوریل (8 اردیبهشت) که قرار است در چین برگزار شود، حال به‌تازگی رندهایی از این گوشی منتشر شده که شامل مشخصات کامل وان پلاس Nord CE 2 Lite است.

مشخصات فاش شده از وان پلاس Nord CE 2 Lite توسط رندرهای منتشر شده

با توجه به رندهای منتشر شده، می‌توان گفت که وان پلاس Nord CE 2 Lite نسخه ری‌برند شده ریلمی 9 پرو بوده؛ با این تفاوت که در این گوشی، تغییرات جزئی‌ در طراحی آن اعمال شده است تا عینا شبیه Realme 9 Pro به نظر نرسد. با آنکه طراحی ماژول دوربین وان پلاس دقیقا شبیه به تلفن مذکور ریلمی است، اما پنل پشتی این گوشی اندکی متفاوت خواهد بود.

وان پلاس Nord CE 2 Lite

در پنل پشتی Nord CE 2 Lite یک دوربین سه‌گانه قرار گرفته است که طبق گزارشات اخیر، انتظار می‌رود که شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق تصویر باشد؛ اما متاسفانه در این گزارشات اطلاعات دقیقی درمورد سنسور دوربین این دستگاه ذکر نشده است. همچنین در سمت چپ نیمه بالایی صفحه‌نمایش این گوشی، یک سوراخ پانچ قرار گرفته است که مجهز به دوربین سلفی است. به نظر می‌رسد که وان پلاس Nord CE 2 Lite از یک صفحه‌نمایش 6.58 اینچی با رزولوشن +FullHD بهره ببرد که این صفحه‌نمایش از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند.

انرژی مورد نیاز این گوشی توسط یک باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی که از یک شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند، تامین می‌شود. همچنین این گوشی دارای تراشه اسنپدراگون 695 کوالکام است و در دو نسخه 6 و 8 گیگابایت رم همراه با 128 گیگابایت حافظه داخلی، عرضه می‌شود. از نقاط قوت این گوشی در مقایسه با دیگر محصولات وان پلاس، می‌توان به قرار گرفتن سنسور اثر انگشت بر روی دکمه پاور این دستگاه اشاره کرد. این در صورتی است که اکثر گوشی‌های وان پلاس، دارای دکمه فیزیکی هشدار بر روی فریم محصول هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گوشی وان پلاس Nord CE 2 Lite و ویژگی‌هایی که ارائه خواهد داد، چیست؟ لطفا نظرات خود را با  تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر