;
coinex

تریلر درام کره ای Broker که در کن 2022 به نمایش در می‌آید

 در جشنواره کن 2022 تریلر درام کره ای Broker ساخته هیروکازو کوریدا، نمایش داده خواهد شد. برای دیدن تریلر جدید این فیلم با تکراتو همراه باشید. 

براساس آخرین اخبار سینما و تلویزیون، بروکر (Broker) نام فیلم درام کره ای است که که توسط هیروکازو کوریدا ساخته شده است. تریلر این فیلم قرار است در جشنواره کن 2022 به نمایش درآید. این فیلم برای نامزدی دریافت نخل طلای جشنواره کن 2022 انتخاب شده است. 

تریلر درام کره ای Broker که در کن 2022 به نمایش در می‌آید

داستان فیلم بروکر درباره نوزادانی است که خانواده‌هایشان توان سرپرستی آن ها را ندارند که بصورت مخفی و ناشناس آن ها را رها می‌کنند تا توسط دیگران بزرگ شوند.

شخصیت های فیلم جعبه‌هایی را برای افرادی می‌گذارند تا به طور ناشناس نوزادانشان را تحویل دهند. Broker قرار است در ژوئن 2022 (خرداد/تیر1401) بر روی پرده نقره‌ای اکران شود. این فیلم برای داوری در جشنواره کن 2022 انتخاب شده است.

درام کره ای Broker
بازیگران فیلم Broker
  • سونگ کانگ هو در نقش سانگ هیون
  • بائه دونا در نقش سو جین
  • گنگ دونگ وون در نقش دونگ سو
  • لی جی یون در نقش سو یانگ
  • لی جو یونگ در نقش کارآگاه لی

هیروکازو کورئیدا 59 ساله، سابقه هدایت و نویسندگی فیلم های دزدان فروشگاه 2018، سومین قتل 2017 و پس از طوفان 2016 را در کارنامه خویش دارد. او در سال 2013 موفق به دریافت جایزه هیئت داوران در فیلم «پسر کو ندارد نشان از پدر» و نامزد دریافت نخل طلایی شده است. در سال 2018 در فیلم دزدان فروشگاه برنده نخل طلایی شد.

سونگ کانگ هو بازیگر 56 ساله اهل کره است که برای فیلم های خاطرات قتل، میزبان و انگل تبدیل به یک چهره  مطرح و بین‌ المللی شد. درسال 2020 او در جایگاه ششم 25 بازیگر برتر قرن 21 مجله تایمز قرار گرفت. 

در ادامه جدیدترین تریلر درام کره ای Broker را مشاهده خواهید کرد:

بیشتر بخوانید:

نظرشما درباره تریلر درام کره ای Broker چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر