;
coinex

مقایسه ال بانک و کوینکس ؛ صرافی LBank بهتر است یا CoinEx ؟  

ال بانک و کوینکس دو مورد از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال هستند که قابلیت‌های زیادی دارند. با مقایسه ال بانک و کوینکس همراه تکراتو باشید.

مقایسه ال بانک و کوینکس یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که باید درباره آن اطلاعاتی کسب کنید. اگر با دنیای رمزارزها آشنایی داشته باشید، می‌دانید که صرافی‌ها برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال یکی از مهم‌ترین فاکتورها به شمار می‌رود. شاید بسیاری از افراد، تفاوت‌های صرافی‌ها را با یکدیگر ندانند. به همین دلیل هم ما این نوشتار را فراهم کرده‌ایم که بهترین اطلاعات درباره تفاوت‌های این صرافی‌ها را برای شما عزیزان شرح دهیم.

صرافی ال بانک و کوینکس، دو مورد از بهترین و محبوب‌ترین صرافی‌های موجود در بازار رمزارزها هستند که توانسته‌اند که طرفداران زیادی را از آن خود کنند. با استفاده از این صرافی‌ها، شما این امکان را دارید که ارزهای دیجیتال را خریدوفروش کنید. علاوه بر این، شما می‌توانید از قابلیت‌ها و ویژگی‌های بی‌شمار آن‌ها نیز بهره‌مند شوید.

احتمالاً تاکنون چیزهایی درباره صرافی‌ها و اهمیت آن‌ها در بازار رمزارزها شنیده‌اید. این صرافی‌ها اهمیت بسیار زیادی در خریدوفروش ارزهای دیجیتال ایفا می‌کنند. اگر شما از صرافی‌ها استفاده نکنید، هرگز نمی‌توانید ارزها را معامله نمایید. به همین دلیل هم بهتر است که بهترین صرافی‌ها را شناخته و از ویژگی‌های هر یک از آن‌ها مطلع شوید. ما در این نوشتار، تفاوت‌های دو صرافی برتر، یعنی ال بانک و کوینکس را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم.

مقایسه ال بانک و کوینکس

یکی از مهم‌ترین دلایلی که ما به بررسی مقایسه ال بانک و کوینکس می‌پردازیم، تنوع بالای کیف پول‌های این دو صرافی است. به نظر می‌رسد هرچه بازار ارزهای دیجیتال گسترش بیشتری پیدا می‌کند، افراد بیشتری به سمت آن‌ها روی می‌آورند. به همین دلیل هم ممکن است برخی از افراد، آشنایی کاملی با این صرافی‌ها نداشته باشند و ندانند که از کدام یک باید استفاده نمایند. از این رو، ما این نوشتار را فراهم کرده‌ایم که بهترین و مشهورترین صرافی‌های مطرح، یعنی ال بانک و کوینکس را از همه جهات بررسی کنیم.

مقایسه ال بانک و کوینکس

همان طور که می‌دانید، صرافی یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال است و هرکسی که قصد معامله و سرمایه‌گذاری در این زمینه را دارد، باید از صرافی معتبری کمک بگیرد. همچنین در ایران هم صرافی‌های گوناگونی وجود دارد که ممکن است ذهن شما را به خود درگیر کند. به همین دلیل هم ما پیشنهاد می‌کنیم که لیست بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایران را مشاهده نمایید. در این لیست، شما می‌توانید همه این صرافی‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید.

از سوی دیگر، ممکن است برخی از افراد قصد خرید شت‌کوین‌ها را داشته باشند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، سری به بهترین صرافی خرید شت‌کوین بزنید. در این نوشتار، یاد می‌گیرید که برای خرید شت‌کوین‌ها باید از کدام صرافی استفاده نمایید.

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در مقایسه ال بانک و کوینکس با آن روبرو می‌شویم، غیرمتمرکز بودن آن‌هاست شاید برای شما جالب باشد که بدانید هر دو صرافی کوینکس و ال بانک، به‌صورت متمرکز کار می‌کنند.

صرافی LBank

صرافی ال بانک یکی از بهترین و معتبرترین صرافی‌های موجود در بازار است که طرفداران بسیاری دارد. ما در این بخش، به معرفی این صرافی محبوب می‌پردازیم. البته اگر نحوه کار با آن را نمی‌دانید، می‌توانید سری به آموزش صرافی ال بانک (LBank) بزنید. در اینجا، شما می‌تواند نحوه ثبت‌نام یا خریدوفروش ارزهای دیجیتال را به‌راحتی درک کنید.

مقایسه ال بانک و کوینکس

صرافی ال بانک یک صرافی ارز دیجیتال است که به مشتریان خود از سراسر جهان، این امکان را می‌دهد که در کمترین زمان، ارزهای دیجیتال را خریدوفروش کنند. در این صرافی، ارزهای جفت‌شده متنوعی وجود دارد که کار سرمایه‌گذاران را تا حد زیادی ساده می‌کند. این صرافی که در سال 2016 راه‌اندازی شد، با هدف ارائه راه‌حل‌های مختلف در حوزه مدیریت دارایی ارزهای دیجیتال در سراسر جهان، وارد عرصه شد.

نکته دیگری که درباره این صرافی باید بدانید، این است که ال بانک، تحت مدیریت یک شرکت چینی معروف به نام شبکه فناوری Superchains کار می‌کند. این صرافی از سال 2016 تاکنون رشد و توسعه زیادی داشته است و به همین دلیل هم به‌خوبی توانسته اعتماد کاربران را به سمت خود جلب کند. با مقایسه ال بانک و کوینکس همراه ما باشید.

از آنجا که در کشور چین، قوانین سخت‌گیرانه‌ای درباره خریدوفروش ارزهای دیجیتال وجود دارد و همین امر هم موجب نارضایتی اغلب سرمایه‌گذاران شده است، صرافی ال بانک دفتر مرکزی خود را از هنگ‌کنگ خارج کرد. بااین‌حال، این صرافی مشتریانی از سراسر جهان را می‌پذیرد و خدمات خود را به هر دو زبان انگلیسی و چینی در اختیار سرمایه‌گذاران متنوعی قرار می‌دهد.

به دلیل این‌که این صرافی از هنگ‌کنگ خارج شد، تحت نظارت هیچ مؤسسه معتبری نیست. به همین دلیل هم برخی از افراد می‌گویند که صرافی ال بانک، یک صرافی مجاز نیست. البته این بدان معنا نیست که این صرافی درست و معتبر نیست؛ بلکه اکثر ارزهای دیجیتال رایج بازار، بدون هیچ‌گونه مقررات رسمی یا مجوزی کار می‌کنند.

مقایسه ال بانک و کوینکس

نمای معاملاتی ال بانک

مانند بسیاری از صرافی‌های موجود در بازار، صرافی ال بانک هم ظاهر معاملاتی مخصوص به خود را دارد و مبتنی بر وب کار می‌کند. ظاهر این پلتفرم، بسیار زیبا، ساده و با رابط کاربری بصری طراحی شده است که هرکسی را به خود جذب می‌کند. نکته مثبت این پلتفرم، ساده بودن آن است که موجب شده هر فرد مبتدی و تازه‌کاری هم بتواند از آن استفاده کند.

علاوه بر این، در این پلتفرم ویژگی‌ها و قابلیت‌های بسیاری وجود دارد که می‌تواند کار را برای سرمایه‌گذاران حرفه‌ای نیز لذت‌بخش‌تر کند. برای مثال، شما در این پلتفرم می‌توانید از قابلیت‌هایی مانند شاخص تحلیل تکنیکال و نمودارهای مختلفی بهره ببرید. قرار دادن این ویژگی‌ها، با درایت تمام انجام شده است.

در ادامه مقایسه ال بانک و کوینکس مشاهده می‌کنیم که در این پلتفرم، ابزارهای متنوعی برای تحلیل بازار و خریدوفروش ارزهای دیجیتال در نظر گرفته شده است. با استفاده از این ابزارها، شما می‌توانید مانند تحلیل‌گران فنی به معامله بپردازید. بااین‌حال، این پلتفرم تا حد زیادی پیشرفته است و هم برای سرمایه‌گذاران مبتدی هم کاربران حرفه‌ای کارایی بالایی دارد.

صرافی CoinEx

یکی دیگر از صرافی‌های محبوب و برتر در حوزه رمزارزها، صرافی کوینکس (CoinEx) است که طرفداران بسیار زیادی دارد. این صرافی با شروع کار در هنگ‌کنگ، توانست خود را در لیست مشهورترین صرافی‌های وجود در بازار قرار داد. در این صرافی، شما می‌توانید از قابلیت‌ها و خدمات مختلف آن بهره‌مند شده و به‌راحتی ارزهای دیجیتال را مبادله کنید.

مقایسه ال بانک و کوینکس

لازم به ذکر است این صرافی دارای رمزنگاری و ارزهای فیات بسیاری است که پلتفرم معاملاتی آن را جذاب‌تر کرده است. به همین دلیل هم کاربران بی‌شماری از این برنامه استفاده می‌کنند. با استفاده از صرافی کوینکس شما می‌توانید معاملات با حجم بالا را به‌راحتی انجام دهید. علاوه بر این، استفاده از این صرافی بسیار آسان است و هرکسی که به‌تازگی هم وارد این حوزه شده باشد، می‌تواند از آن استفاده کند.

نکته دیگری که درباره این صرافی باید بدانید، این است که مبتنی بر بلاک‌چین کار می‌کند و به‌صورت غیرمتمرکز، خدماتی را به کاربران ارائه می‌دهد. در این پلتفرم، شما می‌توانید از طیف گسترده‌ای از ارزهای دیجیتال بهره‌مند شوید؛ زیرا اغلب ارزهای دیجیتال جفت‌شده را در این برنامه مشاهده خواهید کرد.

در مقایسه ال بانک و کوینکس مشاهده می‌کنیم که کاربران این امکان را دارند که با استفاده از یک رابط کاربری جذاب، ارزهای دیجیتال موردنیاز خود را خریداری کرده یا به فروش برسانند. لازم به ذکر است که این پلتفرم هم برای دسکتاپ و هم برای تلفن‌های همراه در نظر گرفته شده است. همچنین فرقی نمی‌کند سیستم‌عامل شما اندروید باشد یا ios؛ به‌راحتی می‌توانید از خدمات آن بهره‌مند شوید.

نکته جالب‌توجه درباره این پلتفرم این است که ثبت‌نام در آن بسیار راحت است و هرکسی با انجام برخی مراحل ساده، می‌تواند در آن ثبت‌نام نمایند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند بلافاصله بعد از ثبت‌نام خود در کوینکس، استفاده از آن را آغاز کنند. همان طور که گفتیم، هر توکن موجود در این پلتفرم دارای چندین ارز جفت‌شده است که معامله را برای کاربران ساده‌تر کرده است.

مقایسه ال بانک و کوینکس

صرافی کوینکس چگونه کار می‌کند؟

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که درباره مقایسه LBank و CoinEx برای شما پیش بیاید، این است که صرافی کوینکس چگونه کار می‌کند؟ همان طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، این صرافی پلتفرم ساده‌ای دارد که هرکسی را به استفاده ترغیب می‌کند. در این صرافی، شما می‌توانید از دارایی‌های زیادی بهره‌مند شده و معامله کنید. البته به یاد داشته باشید که تراکنش‌ها با کارمزدی که پرداخت می‌کنید، ارتباط مستقیمی دارند. تمام کارمزدی که شما پرداخت می‌کنید، برای این صرافی در نظر گرفته می‌شود.

در ادامه مقایسه ال بانک و کوینکس گفته می‌شود که صرافی محبوب CoinEx کمترین محدودیت برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید از طریق ایمیل یا پیامک، به این تراکنش‌ها دسترسی داشته باشید. یکی از موضوعات مهم درباره صرافی کوینکس این است که شما می‌توانید برداشت تراکنش‌ها را در مدت 15 تا 300 دقیقه انجام دهید. البته برای مقادیر کمتر، این زمان هم طبعاً کاهش پیدا می‌کند.

مقایسه صرافی‌های LBank و CoinEx

بعد از این‌که اطلاعاتی در بالا کسب کردید، وقت آن می‌رسد که به بررسی مقایسه صرافی های البانک و کوینکس بپردازیم. باوجود این‌همه صرافی موجود در بازار رمزارزها، شما چگونه می‌توانید بهترین صرافی را انتخاب کنید؟ این موضوع یکی از بحث‌برانگیزترین سؤالات موجود است که برای اغلب سرمایه‌گذاران و کاربران مبتدی پیش می‌آید. برای پاسخ به این سؤال، باید این‌گونه بگوییم که شما باید تمام ویژگی‌های یک صرافی خوب و معتبر را در نظر گرفته و برنامه‌ای را انتخاب نمایید که تمام یا اغلب این ویژگی‌ها را داشته باشد.

مقایسه ال بانک و کوینکس

با شناختن درست این صرافی‌ها، شما می‌توانید در سرمایه‌گذاری‌های خود بهترین عملکرد را داشته باشید. به همین دلیل هم ما تمامی ویژگی‌های این دو صرافی را با یکدیگر مقایسه می‌کنیم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. پس بادقت به مقایسه ال بانک و کوینکس توجه کرده و تفاوت‌ها و شباهت‌های این دو صرافی را بهتر درک نمایید.

برای مطالعه بیشتر:

آموزش کار با صرافی غیرمتمرکز SpookySwap

امتیاز کاربران و امنیت صرافی

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که درباره مقایسه LBank  و CoinEx باید بدانید، امتیاز کاربران به آن‌هاست. این موضوع می‌تواند به شما نشان دهد که سرمایه‌گذاری خود را بهتر و هدفمندتر انجام دهید. زیرا این امر به شما این امکان را می‌دهد که از نتیجه سایر کاربران نیز بهره‌‌مند شوید. در ادامه، امتیاز کاربران به هر یک از این صرافی‌ها را مشاهده می‌کنید.

لازم به ذکر است که امتیاز صرافی‌ها تا نمره پنج در نظر گرفته می‌شود. بدین ترتیب، امتیاز صرافی کوینکس از نظر کاربران، مقدار 3.9 از 5 بود که می‌توان آن را یک صرافی قابل‌قبول به شمار آورد. از سوی دیگر، صرافی البانک هم توانست امتیاز 3 از 5 را از کاربران و سرمایه‌گذاران کسب کند.

علاوه بر این، صرافی‌ها باید امتیازی هم برای میزان امنیت خود داشته باشد. این موضوع برای کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا اگر شما از یک صرافی با امنیت پایین استفاده کنید، ممکن است در آینده سرمایه خود را از دست دهید. پس توجه داشته باشید که یک صرافی با امنیت بالا انتخاب کنید. بدین منظور، صرافی کوینکس توانست امتیاز 4.17 از 5 را کسب کند. از سوی دیگر، صرافی ال بانک هم در این زمینه امتیاز 3.96 از 5 را از آن خود کرد.

مقایسه ال بانک و کوینکس

درباره صرافی کوینکس

در مقایسه ال بانک و کوینکس بهتر است اطلاعات کامل‌تری درباره آن‌ها کسب کنید. اکنون اطلاعات مختصر و مفیدی درباره صرافی کوینکس به شما ارائه می‌دهیم. این صرافی که در سال 2017 در هنگ‌کنگ راه‌اندازی شد، از توکن‌های بسیاری برای کار خود استفاده می‌کند. به علاوه، این صرافی قرار است یک توکن مخصوص به خود را ارائه دهد و نام آن را توکن کوینکس (CoinEx Token) نامیده است.

درباره صرافی ال بانک

از سوی دیگر، اطلاعات درباره صرافی ال بانک هم می‌تواند برای بررسی مقایسه LBank و CoinEx مفید باشد. همان طور که پیش‌ازاین هم گفتیم، صرافی ال بانک در سال 2016 تأسیس شد و غالباً بر بازارهای آسیایی تمرکز دارد. در همین حین، این صرافی با ارزهای فیات نیز کار می‌کند. همچنین این صرافی نه‌تنها با دلار آمریکا (USD)، بلکه با یوان چین (CYN) هم کار می‌کند.

نکته دیگری که درباره صرافی ال بانک باید بدانید، این است که کاربران و سرمایه‌گذاران در این پلتفرم، می‌توانند از سرمایه خود مستقیماً در حساب‌های بانکی برای واریز یا برداشت استفاده کنند. همچنین گفته می‌شود که در این برنامه، بیشتر از 40 رمزارز جفت‌شده وجود دارد که معامله را برای سرمایه‌گذاران بسیار راحت می‌کند.

مقایسه ال بانک و کوینکس

برای مطالعه بیشتر:

صرافی غیرمتمرکز چیست (DEX) و بهترین اکسچنج غیرمتمرکز کدام است؟

صرافی‌های ال بانک و کوینکس متمرکز هستند یا غیرمتمرکز؟

شاید برای شما سؤال پیش بیاید که مقایسه ال بانک و کوینکس به‌صورت متمرکز کار می‌کنند یا غیرمتمرکز؟ این موضوع تأثیر زیادی بر موفقیت آن دارد. برای اطلاع از این موضوع، خوب است بدانید که هر دو صرافی ال بانک و کوینکس، به‌صورت متمرکز کار می‌کنند. این بدان معنی است که یک سیستم، مؤسسه یا نهاد متمرکز روی کار آن‌ها نظارت می‌کند.

زبان صرافی‌های کوینکس و ال بانک

یکی دیگر از موضوعاتی که در مقایسه صرافی های البانک و کوینکس باید بدانید، درباره زبان‌های این دو پلتفرم است. بدین ترتیب، شاید برای شما جالب باشد که بدانید صرافی کوینکس از زبان‌های زیادی پشتیبانی می‌کند؛ از مهم‌ترین این زبان‌ها، می‌توان به انگلیسی، ژاپنی، پرتغالی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی، کره‌ای، روسی، هلندی، ترکی، اندونزیایی، مالایی، عربی، اوکراینی، تایوانی و چینی اشاره کرد. این امر موجب می‌شود که استفاده از آن برای اغلب کاربران از سراسر جهان، بسیار راحت باشد.

از سوی دیگر، ممکن است بخواهید اطلاعاتی هم درباره زبان پلتفرم ال بانک کسب کنید. درحالی‌که صرافی CoinEx از زبان‎های زیادی پشتیبانی می‌کند، پلتفرم LBank تنها از چند زبان محدود استفاده می‌نماید. این زبان‌‌ها شامل انگلیسی، کره‌ای و چینی می‌شوند.

مقایسه ال بانک و کوینکس

کارمزد صرافی‌های CoinEx و LBank

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که درباره یک صرافی باید بدانید، میزان کارمزد آن است. لازم به ذکر است که کارمزد برنامه کوینکس برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال، برای فروشنده و خریدار مقدار 0.2 درصد است. این در حالی بوده که میزان کارمزد تراکنش‌ها در پلتفرم ال بانک 0.1 درصد به بالا در نظر گرفته می‌شود. در واقع، هرچقدر میزان و حجم تراکنش‌های شما افزایش یابد، طبعاً باید کارمزد بیشتری نیز پرداخت کنید. در ادامه، مقایسه ال بانک و کوینکس را در سایر زمینه‌ها هم شرح می‌دهیم.

حجم معاملات البانک و کوینکس

حجم معاملات، یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در حوزه مقایسه صرافی های البانک و کوینکس باید از آن اطلاع داشته باشید. در این میان، حجم معاملات کوینکس نزدیک به 872,411,678,0 در نظر گرفته می‌شود. در این صرافی، بیشتر از 205 ارز دیجیتال جفت‌شده وجود دارد که کار سرمایه‌گذاران را ساده می‌کند. در این صرافی، معاملات فیات نیز انجام می‌گیرد و هرگونه معاملاتی در دسترس شما خواهد بود.

همچنین شما می‌توانید معاملات مارجین را نیز در این صرافی انجام دهید. در صرافی کوینکس، نزدیک به 80 توکن وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا این سکه‌ها را خریدوفروش کنید. این امر کار شما را تا حد زیادی آسان می‌کند.

مقایسه ال بانک و کوینکس

از سوی دیگر، ما با صرافی ال بانک مواجه می‌شویم که حجم معاملاتی نزدیک به 908,146,825,0 دارد. این صرافی هم نزدیک به 110 ارز دیجیتال جفت‌شده دارد که برای معاملات در دسترس شما قرار دارند و همچنین این صرافی هم معاملات فیات را به شما ارائه می‌دهد؛ درحالی‌که شما نمی‌توانید معاملات مارجین را در صرافی LBank انجام دهید. در این صرافی، 96 سکه در دسترس کاربران است.

همان طور که می‌دانید، میزان ارزهای دیجیتال جفت‌شده موجود در صرافی، امکان معاملات بیشتر و راحت‌تر را در اختیار شما قرار می‌دهد. البته توجه داشته باشید که این موضوع ممکن است برعکس هم باشد. بدین معنی که شاید وجود ارزهای دیجیتال جفت‌شده بیش از حد، ممکن است منجر به بروز مشکلات فنی در صرافی‌ها شود.

برای مطالعه بیشتر:

آموزش ثبت نام و ترید در صرافی سوشی سواپ (Sushiswap)

امنیت صرافی LBank و CoinEx

در مقایسه ال بانک و کوینکس شما می‌توانید به امنیت آن‌ها هم توجه داشته باشید. فراموش نکنید که امنیت، یکی از مهم‌ترین موضوعات هر صرافی به شمار می‌رود و شما باید یک صرافی با بهترین امنیت را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که امنیت هر دو صرافی CoinEx و LBank امنیت بسیار بالایی دارند. به بیانی دیگر، این دو صرافی دارای تأیید دومرحله‌ای هستند که موجب می‌شود هرکسی نتواند به‌راحتی در آن وارد شود.

مقایسه ال بانک و کوینکس

تعداد کاربران

در نهایت، آخرین موضوعی که باید در مقایسه LBank و CoinEx بدانید، تعداد کاربران آن است. خوب است بدانید که تعداد کاربران پلتفرم کوینکس، بیشتر از 16397 نفر در نظر گرفته می‌شود. این در حالی است که تعداد کاربران و دنبال‌کنندگان صرافی LBank بیشتر از 9314 نفر هستند. همان طور که مشاهده می‌کنید، تعداد کاربران صرافی کوینکس بسیار بیشتر از ال بانک است. البته توجه داشته باشید که این میزان کاربران روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند.

سخن نهایی

مقایسه ال بانک و کوینکس یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که ما برای شما عزیزان توضیح دادیم. ما در این نوشتار از تکراتو، به بررسی مقایسه LBank و CoinEx پرداختیم. همان طور که مشاهده کردید، این صرافی‌های قابلیت‎‌های زیادی دارند که با استفاده از آن‌ها، می‌توانید از این ویژگی‌ها بهره‌مند شوید. پس بادقت به نوشتار بالا توجه کرده و از آن به بهترین شکل استفاده نمایید.

سوالات متداول

نقش صرافی در دنیای ارز دیجیتال چیست؟

صرافی یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال است و هرکسی که قصد معامله و سرمایه‌گذاری در این زمینه را دارد، باید از صرافی معتبری کمک بگیرد.

چرا صرافی CoinEx طرفداران زیادی دارد؟

با استفاده از صرافی کوینکس شما می‌توانید معاملات با حجم بالا را به‌راحتی انجام دهید. علاوه بر این، استفاده از این صرافی بسیار آسان است و به‌صورت غیرمتمرکز، خدماتی را به کاربران ارائه می‌دهد.

از نظر کاربران کدام یک از این دو صرافی بهتر است؟

امتیاز صرافی کوینکس از نظر کاربران، مقدار 3.9 از 5 بود که می‌توان آن را یک صرافی قابل‌قبول به شمار آورد. از سوی دیگر، صرافی البانک هم توانست امتیاز 3 از 5 را از کاربران و سرمایه‌گذاران کسب کند.

با صرافی‌های دیگر و نحوه کار با آنها آشنا شوید:

منابع:

نظر شما درباره این دو صرافی چیست؟ شما کدام یک از آنها را ترجیح می‌دهید؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر