;
coinex

سرعت اینترنت ایران افزایش یافته؛ گزارش Speedtest چه می‌گوید؟

به گزارش Speedtest سرعت اینترنت ایران چند پله صعود کرده و افزایش داشته است؛ درحالی‌که که کاربران ایرانی همچنان از سرعت پایین اینترنت شکایت می‌کنند.

اینترنت در این روزها انقدر سرعت پایینی دارد که برخی از کاربران می‌گویند این همان طرح صیانت است که دارد به صورت چراغ خاموش اجرا می‌شود. در این بین Speedtest گزارش می‌کند که سرعت اینترنت ایران صعودی بوده و افزایش یافته؛ گزارشی که با واقعیت روزمره زندگی شهروندان ایرانی مطابقتی ندارد.

سرعت اینترنت ایران به گزارش Speedtest

Speedtest آماری از وضعیت سرعت اینترنت جهانی منتشر کرده است که نشان می‌دهد سرعت اینترنت ثابت ایران در جایگاه 145 مانده اما در اینترنت سیار، سرعت اینترنت ایران دو پله صعود داشته است. در این آمار میانگین سرعت دانلود اینترنت موبایل به 24.90 و اینترنت ثابت 9.95 مگابیت‌ بر ثانیه رسیده است.

سرعت اینترنت ایران افزایش یافته؛ گزارش Speedtest چه می‌گوید؟

گزارش سایت Speedtest نشان دهنده این است که سرعت ایننترت ایران 6 پله صعود داشته؛ البته این افزایش سرعت مختص اینترنت سیار بوده و جایگاه اینترنت ثابت همان‌طور که گفته شد در رتبه 145 ثابت است. رتبه سرعت اینترنت ایران در ماه گذشته با 80 پله سقوط مواجه بود.

 بنا بر این گزارش، رتبه سرعت اینترنت همراه در کشور به 74 و رتبه اینترنت ثابت 145 رسید.

سرعت دانلود در ایران به گزارش Speedtest

بنا بر آمار این سایت، سرعت آپلود در اینترنت ثابت به عدد 1.10، سرعت دانلود 9.95 و تاخیر (لیتنسی) به 30 میلی‌ثانیه رسیده است. سرعت دانلود اینترنت در اینترنت سیار هم به 24.90، سرعت آپلود 9.39 و تاخیر به 33 میلی‌ثانیه می‌رسد.

در آمار و ارقامی که این سایت منتشر می‌کند شاهد افزایش چند پله‌ای سرعت اینترنت هستیم. اما آیا این را مردمی که در ایران از اینترنت استفاده می‌کنند هم درک کرده‌اند؟ صحبت‌های کاربران ایرانی در سرتاسر وب و فضای مجازی این را نشان نمی‌دهد.

در واقع ایرانیان چند ماه است از سرعتی که هر روز از آن کاسته می‌شود شکایت دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص افزایش سرعت اینترنت ایران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر