;
coinex

توکن پلتفرم STEPN ظرف یک ماه 340 برابر شد ؛ کسب درآمد با راه رفتن

توکن پلتفرم STEPN با پروژه “Move-to-Earn” در بین کاربران ارز دیجیتال محبوبیت بسیار زیادی کسب کرد، به طوری که در عرض یک ماه، 340 برابر شد. ایده کسب درآمد با راه رفتن برای خیلی از افراد جذاب است.

GMT (Green Metaverse Token) کوین بومی بازی استپن است که دوندگان و حتی پیاده رونده‌ها می‌توانند از آن برای کسب ارز دیجیتال در حین ورزش استفاده کرده و درآمدزایی کنند. با افزایش کابران برنامه، قیمت توکن GMT افزایش یافت، به طوری که از 0.01 دلار در 9 مارس (18 اسفند) به رکورد 3.45 دلار در 19 آوریل (30 فروردین) رسیده و رشد 34000 درصدی داشت. دلیل حرکت صعودی این توکن، اختصاص پاداش به کاربران، برای انجام فعالیت و تحرک است. با این خبر همراه ما باشید.

توکن پلتفرم STEPN

توکن پلتفرم STEPN بر بستر سولانا ساخته شده است. این توکن با ایده جذاب “Move-to-Earn” در میان کاربران ارزهای دیجیتالی محبوبیت زیادی کسب کرد. پروژه “Move-to-Earn” به این صورت است که کاربران با راه رفتن توکن GMT، دریافت می‌کنند. توکن GMT از زمان شروع تاکنون پیشرفت زیادی داشته، به گونه‌ای که در سه ماهه دوم 2022، تبدیل به پرطرفدارترین کوین شده است.

افزایش قیمت توکن STEPN 

باتوجه به داده های CoinGecko، قیمت GMT و رقبای اصلی آن، از جمله ژنوپتز (GENE) و دات‌مووز (MOOV) در بازه زمانی 24 ساعته، با رشد قابل توجهی همراه شدند.

دلایل افزایش توکن STEPN

STEPN با پروژه “Move-to-Earn” ارزشِ بازار نزدیک به 2 میلیارد دلار را به خود اختصاص داده است. به نظر می‌رسد یکی از دلایل مهم صعود توکن GMT، گزارش مالی و درآمد استپن باشد. این پروژه از «حق امتیاز» و فروش NFTهای اسنیکر ورزشی خود موفق به کسب درآمد 26.8 میلیون دلار در سه ماهه اول سال 2022 شده است.

با خریدن این NFTها کاربران قادر به کسب توکن‌های GST (توکن بازی STEPN ) خواهند بود. در این بین، STEPN با استفاده از سود به‌دست‌آمده، توکن GMT را از بازارهای ثانویه، بازخرید کرده و می‌سوزاند. سپس آن‌ها را از ۶۰۰ میلیون عرضه در گردش GMT خارج می‌کند.

توکن پلتفرم STEPN

یکی از کاربران این پروژه در مورد تجربه خود در توییتر نوشت:

در استپن می‌توان با هر کیلومتر دویدن حدود ۵ دلار به دست آورد. من ۲۰ جفت کفش (NFT کفش‌های استپن) خریدم و آن‌ها را به بقیه کاربران کرایه می‌دهم و ۵۰٪ از درآمد آن‌ها را شریک می‌شوم. به این ترتیب روزی ۲۵۰ دلار از طریق ۲۰ نفری که روزی ۵ کیلومتر حرکت می‌کنند درآمد دارم.

اشباع خرید توکن STEPN

شاخص RSI این توکن در بازه زمانی چهار ساعته بالاتر از ۷۰ قرار دارد که این موضوع نشان‌دهنده اشباع خرید است. (اتفاقی که معمولا به عنوان سیگنال فروش محسوب می‌شود.)

دلایل افزایش توکن STEPN 

با توجه به اندیکاتورهای تکنیکال GMT در راه تلاش برای رسیدن به سطح حمایت (3.14 دلار) است. اگر این سطح حمایت شکسته شود، امکان رسیدن قیمت GMT تا میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه روی قیمت ۲.۵۲ دلار وجود دارد. این قیمت از 19 آوریل، 20 درصد پایین‌تر است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد توکن پلتفرم STEPN چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر