;
coinex

دوربین گلکسی Z Fold 4 از تنظیماتی مشابه دوربین گلکسی S22 Ultra برخوردار می‌شود

با نزدیک شدن به تابستان و تاریخ احتمالی رونمایی از گوشی‌های تاشوی سامسونگ، هر روز اطلاعات بیشتری از این گوشی‌ها فاش می‌شود. اخیرا جزییاتی از مشخصات دوربین گلکسی Z Fold 4 منتشر شده که از شباهت آن به تنظیمات دوربین گلکسی S22 Ultra خبر می‌دهد.

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که سامسونگ در اواسط تابستان از نسل جدید گوشی‌های تاشوی خود رونمایی می‌کند. تاکنون اطلاعات مختلفی درباره Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4 منتشر شده است. روز گذشته بود که خبری درباره حذف درگاه S Pen در گلکسی Z Fold 4 شنیدیم؛ و حالا اطلاعاتی از دوربین این گوشی فاش شده است.

دوربین گلکسی Z Fold 4

یکی از افشاگرها به نام Dohyun Kim با انتشار یک توییت اعلام کرد گوشی گلکسی زد فولد 4 به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد. گفته می‌شود که این سنسور دوربین درواقع همان دوربین 1/1.33 اینچی است که در گوشی Galaxy S22 Ultra قرار دارد.

دوربین گلکسی Z Fold 4 از تنظیماتی مشابه دوربین گلکسی S22 Ultra برخوردار می‌شود

افشاگر دیگری به نام Chunvn888 هم مدعی شده که تنظیمات دوربین گلکسی Z Fold 4 همان تنظیماتی است که در گوشی گلکسی اس 22 اولترا دیده‌ایم؛ البته به غیر از سنسور پریسکوپ. گفته می‌شود که این گوشی تاشو به جای سنسور پریسکوپ، از یک دوربین 10 مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم اپتیکال 3x برخوردار می‌شود که مشابه آن در نسخه استاندارد گلکسی S22 قرار دارد.

اگر این اطلاعات درست باشند، پس تنظیمات دوربین گلکسی Z Fold 4 را یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، یک دوربین 12 مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین 10 مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم اپتیکال 3x تشکیل می‌دهند. شایعاتی که پیش از این منتشر شدند، از وجود دوربین 10 مگاپیکسلی در نمای جلویی این گوشی خبر می‌دادند؛ دقیقا همان دوربینی که در گلکسی اس 22 وجود دارد.

دوربین گلکسی Z Fold 4 از تنظیماتی مشابه دوربین گلکسی S22 Ultra برخوردار می‌شود

ماه گذشته اعلام شد که سامسونگ در حال توسعه Super UTG برای Galaxy Z Fold 4 است. انتظار می‌رود که این نمایشگر، مقاومت کافی برای پشتیبانی از S Pen معمولی را داشته باشد. گزارش‌های مختلفی هم درباره درگاه قلم S Pen در این گوشی منتشر شده که برخی از حذف آن خبر می‌دهند و بعضی دیگر، عکس این ادعا را مطرح می‌کنند.

این احتمال وجود دارد که نسل جدید تاشوی سامسونگ از لولای پیشرفته‌تر و تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس برخوردار شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد دوربین گلکسی Z Fold 4 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر