;
coinex

وان پلاس ایس با تراشه دایمنسیتی و فست شارژ 150 وات رسما راه‌اندازی شد

وان پلاس ایس (OnePlus) رسما در چین کار خود را آغاز کرد. این گوشی از تراشه میان‌رده جدید دایمنسیتی 8100 مکس بهره می‌برد؛ اما تکنولوژی شارژ آن با گوشی‌های رده‌بالا برابری می‌کند.

پس از مدت‌ها انتشار اخبار مختلف درباره مشخصات وان پلاس ایس، این گوشی بالاخره رونمایی شد. پیش‌فروش این گوشی از همین امروز در چین آغاز شده است. نسخه‌‌ای از این گوشی با اسم رسمی OnePlus 10R در بازارهای جهانی عرضه می‌شود که هنوز رسما راه‌اندازی نشده است.

طراحی و نمایشگر وان پلاس ایس

این گوشی از لحاظ طراحی ظاهری، کاملا با گوشی‌های دیگر وان پلاس فرق می‌کند. قسمتی از پنل پشتی این گوشی از الگوی راه‌ راه‌ برخوردار شده و بخش دیگر آن، صاف است. فریم این گوشی به‌صورت تخت طراحی شده و در گوشه‌ها کمی منحنی است. طراحی ماژول دوربین وان پلاس ایس هم کاملا جدید است.

وان پلاس ایس با تراشه دایمنسیتی و فست شارژ 150 وات رسما راه‌اندازی شد

ماژول دوربین این گوشی، دقیقا در لبه سمت چپ و بالای پنل پشتی قرار گرفته و سه لنز دوربین به همراه فلش LED روی آن دیده می‌شود. OnePlus Ace با ضخامت 8.2 میلی‌متر و وزن 186 گرمی ساخته شده است.

این دستگاه از یک نمایشگر 6.7 اینچی OLED با رزولوشن +FHD و رفرش ریت 120 هرتزی برخوردار است. تاچ سمپل ریت این نمایشگر 360 هرتز است و در حالت بازی به 720 هرتز می‌رسد. این نمایشگر با طیف رنگ DCI P3 صد در صدی، +HDR10 و روشنایی 1000 نیت همراه است.

مشخصات وان پلاس ایس

این گوشی از تراشه جدید دایمنسیتی 8100 مکس بهره می‌برد. این سیستم روی تراشه به رم 12 گیگابایتی KPDDR5 و حافظه 512 گیگابایتی UFS 3.1 مجهز است. برای سیستم روی تراشه دایمنسیتی 8100 مکس علاوه‌بر پردازشگر گرافیکی، یک تراشه گرافیکی مستقل نیز در نظر گرفته شده تا فریم ریت نیز تقویت و بهینه‌سازی شود.

وان پلاس برای بهینه‌سازی تجربه بازی، ویژگی‌های دیگری را هم در نظر گرفته است. برای مثال این گوشی از موتور تثبیت فریم HyperBoost برخوردار شده تا افت فریم، لرزش و لگ به کمترین میزان برسد. گوشی جدید وان پلاس در اجرای بازی‌هایی مثل PUBG و League of Legends موفق عمل کرده است.

وان پلاس ایس با تراشه دایمنسیتی و فست شارژ 150 وات رسما راه‌اندازی شد

اما درباره سیستم عامل دستگاه باید گفت که اندروید 12 و ColorOS 12 را به‌صورت پیش‌فرض روی گوشی اجرا می‌کند. این گوشی از یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی تغذیه می‌کند که با تکنولوژی SuperVOOC 150 واتی شارژ می‌شود. این تکنولوژی شارژ می‌تواند گوشی را در عرض 17 دقیقه از صفر تا صد شارژ کند. وان پلاس ایس تاییدیه TÜV Rheinland را دریافت کرده که نشان می‌دهد استفاده از این باتری با این سرعت شارژ از ایمنی مناسب برخوردار است. وان پلاس مدعی شده که باتری دستگاه بعد از چهار سال، همچنان تا 80 درصد واقعی خود ظرفیت خواهد داشت.

از دیگر مشخصات وان پلاس ایس می‌توان به شبکه 5G، شبکه 4G LTE،‌ وای فای 6E، بلوتوث 5.2، GPS، ان‌اف‌سی و USB Type-C اشاره کرد. اسکنر اثر انگشت این دستگاه در زیر نمایشگر قرار گرفته است. وان پلاس ایس همچنین از موتور خطی X-axis و سیستم خنک‌کننده با مخزن بخار بهره می‌برد.

مشخصات دوربین وان پلاس ایس

تنظیمات دوربین وان پلاس ایس را یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 با قابلیت OIS و مود شب تشکیل می‌دهد. یک لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید Sony IMX355 و 2 مگاپیکسلی ماکرو نیز در کنار لنز اصلی، تنظیمات دوربین را تکمیل می‌کنند. در نمای اصلی این گوشی هم یک دوربین 16 مگاپیکسلی Samsung ISOCELL S5K3P9SP برای عکاسی سلفی و فیلم‌برداری قرار گرفته است.

وان پلاس ایس با تراشه دایمنسیتی و فست شارژ 150 وات رسما راه‌اندازی شد

قیمت وان پلاس ایس

وان پلاس این گوشی را با رم 8 و 12 گیگابایتی و در چهار نسخه روانه بازار می‌کند:

  • رم 8 و حافظه 128 گیگابایتی: 387 دلار
  • رم 8 و حافظه 256 گیگابایتی: 418 دلار
  • رم 12 و حافظه 256 گیگابایتی: 465 دلار
  • رم 12 و حافظه 512 گیگابایتی: 542 دلار

این  دستگاه در دو رنگ مشکی و آبی عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر