;
coinex

استقبال بازار از گوشی های تاشو؛ سامسونگ برای فروش بالای سری Z برنامه‌ریزی می‌کند

آمارها نشان می‌دهند که استقبال بازار از گوشی‌های تاشو بسیار بالاتر از حد انتظار بوده است؛ تا جاییکه بسیاری از شرکت‌ها از جمله ویوو، برای ورود به این بازار برنامه‌ریزی کرده‌اند.

اینطور که از شواهد پیداست، سامسونگ قصد دارد در سال 2022، گوشی‌ تاشوی بیشتری را روانه بازار کند. این کمپانی در سال 2021، تقریبا 9 میلیون گوشی سری Z را به فروش رساند و امسال برای فروش بیشتر برنامه‌ریزی کرده است.

عرضه گسترده گلکسی Z Fold 4 و گلکسی Z Flip 4

راس یانگ، مدیرعامل DSCC و یکی از تحلیلگران بازار، مدعی شده که سامسونگ قصد دارد تولید گوشی‌های Galaxy Z Fold 4 و Galaxy Z Flip 4 را بیشتر کند. حجم افزایش تولید، بیش از دو برابر تولید Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 خواهد بود. این یعنی سامسونگ می‌خواهد دوبرابر بیشتر از سال گذشته، گوشی تاشو بفروشد و برای آن برنامه‌ریزی کرده است.

استقبال بازار از گوشی های تاشو؛ سامسونگ برای فروش بالای سری Z برنامه‌ریزی می‌کند

راس یانگ همچنین مدعی شده که این کمپانی، گوشی‌های تاشوی نسل جدید خود را با قیمتی کمتر از سری Z3 عرضه می‌کند. چنین چیزی کاملا منطقی است؛ مخصوصا با توجه به اینکه از سال گذشته تا به‌حال، شرکت‌های بیشتری وارد بازار گوشی‌های تاشوی شده‌اند. گفته می‌شود که اوپو، وان پلاس، ویوو و شیائومی قصد دارند گوشی‌های تاشوی خود را در بازارهای جهانی عرضه کنند.

شایعات حاکی از آن هستند که گلکسی Z Fold 4 کمی باریک‌تر و سبک‌‌تر از گلکسی Z Fold 3 ساخته می‌شود و احتمالا به درگاه S Pen مجهز نمی‌شود. سامسونگ تلاش می‌کند گوشی‌های خود را به نحوی تولید کند که استفاده از آن آسان باشد و طیف بیشتری از افراد هم توانایی خرید آن را داشته باشند.

گفته می‌شود که گلکسی زد فولد 4 از همان تنظیمات دوربین گلکسی اس 22 اولترا بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد شیائومی 12S و 12S Pro چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر