;
coinex

مشخصات تراشه شیائومی Civi 1S فاش شد؛ این گوشی با اسنپدراگون +778G در راه است

شیائومی با انتشار پوستر رسمی، مشخصات تراشه شیائومی Civi 1S را تایید کرد. این گوشی به سیستم روی تراشه اسنپدراگون +778G مجهز می‌شود و تا چند ساعت آینده، رسما کار خود را آغاز می‌کند.

Xiaomi Civi اولین گوشی از سری Civi است که در تابستان سال گذشته راه‌اندازی شد و حالا نسخه‌ای جدیدتر از این گوشی عرضه خواهد شد. سری Civi  شیائومی درواقع نسل جدیدی از سری Xiaomi CC است.

تراشه شیائومی Civi 1S

پلتفرم موبایل اسنپدراگون +778G، تراشه‌ای قدرتمند است که از لحاظ قدرت اجرایی، هوش مصنوعی و اتصال 5G بهینه‌سازی شده است. بنا بر ادعای کوالکام، این تراشه برای بازی،‌ صدای باکیفیت، ارتباطات حرفه‌ای تر و چند قابلیت کاربردی دیگر طراحی شده و نسبت به نسل‌های قبلی خود، مثل Kryo 670 CPU و Adreno 642 GPU، سرعت پردازش بالاتری دارد.

مشخصات تراشه شیائومی Civi 1S فاش شد؛ این گوشی با اسنپدراگون +778G در راه است

قدرت اجرایی سیستم روی تراشه نسل 6 این امکان را فراهم می‌کند که کاربر، سرعت بالاتری در برقراری ارتباط‌ها داشته باشد، بدون اینکه مصرف باتری افزایش پیدا کند یا اینکه عملکرد کلی دستگاه را تحت تاثیر قرار دهد. تکنولوژی شارژ +Quick Charge 4 کوالکام نیز باتری را با سرعت بالایی شارژ می‌کند.

اما تراشه اسنپدراگون +778G در تمامی این ویژگی‌ها، نسبت به نسل‌های قبلی خود بهینه‌سازی شده است. کمپانی شیائومی درباره مشخصات تراشه شیائومی Civi 1S گفته است که این گوشی مقاوم‌تر و روان‌تر است و عمر باتری بیشتری دارد.

در حال حاضر اطلاعاتی زیادی درباره مشخصات شیائومی Civi 1S در دست نیست و باید تا چند ساعت آینده، منتظر رونمایی رسمی از این گوشی در چین باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مشخصات تراشه شیائومی Civi 1S چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر