;
coinex

شیائومی Civi 1S رسما راه‌اندازی شد؛ نسخه بهینه‌سازی شده Xiaomi Civi برای خانم‌ها

همه‌چیز طبق برنامه پیش رفت و شیائومی رسما از گوشی شیائومی Civi 1S در چین رونمایی کرد. این گوشی هم مثل Xiaomi Civi با توجه به سلیقه بانوان طراحی شده است.

شیائومی Civi 1S نسل جدید شیائومی سیوی نیست و تنها در برخی ویژگی‌ها آپگرید و بهینه‌سازی شده است. در ادامه با جزییات بیشتری به بررسی مشخصات این گوشی می‌پردازیم.

طراحی و نمایشگر شیائومی Civi 1S

شیائومی سی وی 1 اس از لحاظ ظاهری شبیه به Xiaomi Civi است. این گوشی از یک ماژول دوربین مستطیلی با گوشی‌های منحنی برخوردار شده و سه لنز دوربین روی آن قرار گرفته است. فلش LED هم به‌صورت یک نوار افقی در زیر چیدمان دوربین‌ها دیده می‌شود.

شیائومی Civi 1S رسما راه‌اندازی شد؛ نسخه بهینه‌سازی شده Xiaomi Civi برای خانم‌ها

فریم این گوشی از جنس فلز و پنل پشتی آن از جنس شیشه ساخته شده است. ضخامت این گوشی به 6.98 میلی‌متر می‌رسد و تنها 166 گرم وزن دارد. پنل پشتی Xiaomi Civi 1S از یک طراحی یخی مات بهره می‌برد و با الهام از درخشندگی الماس طراحی شده است. این گوشی در چهار رنگ مشکی، صورتی، آبی و سیلور به بازار می‌آید.

اما درباره پنل نمایشگر شیائومی Civi 1S باید گفت که از یک نمایشگر 6.55 اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD بهره می‌برد و از رزولوشن 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. پنل خمیده این گوشی از عمق رنگ 10 بیت، تراکم پیکسل 402 ppi، تاچ سمپل ریت 240 هرتز و کنتراست تصویر 5000000:1 برخوردار است.

این نمایشگر همچنین از +HDR10 و Dolby Vision HDR نیز پتشیبانی می‌کند. روشنایی تصویر نمایشگر شیائومی سی وی وان اس 950 نیت است و از لایه محافظ گوریلا گلس 5 بهره می‌برد. طراحی سوراخ پانچ نیز در قسمت میانی و بالای نمایشگر قرار دارد.

سخت‌‌افزار و نرم‌افزارها

تراشه‌ای که قدرت پردازش این گوشی را تامین می‌کند، اسنپدراگون 778G Plus است که همراه با رم LPDDR4x و حافظه UFS 2.2، قدرت لازم برای اجرای برنامه‌ها را تامین می‌کنند. این گوشی با گواهینامه طول عمر 36 ماهه ارائه می‌شود. این دستگاه به‌صورت پیش‌فرض، اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 را اجرا می‌کند.

شیائومی Civi 1S رسما راه‌اندازی شد؛ نسخه بهینه‌سازی شده Xiaomi Civi برای خانم‌ها

مشخصات دوربین شیائومی Civi 1S

در پنل پشتی این گوشی، سه لنز دوربین قرار گرفته است. لنز اصلی 64 مگاپیکسلی این گوشی از لرزشگیر اپیتکال (OIS) پشتیبانی می‌کند. این لنز همراه با دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید Sony IMX355 و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو، تنظیمات دوربین را تشکیل می‌دهند.

در نمای جلویی این گوشی هم یک لنز 32 مگاپیکسلی Sony IMX616 با قابلیت فوکوس خودکار قرار گرفته است. این دوربین از تکنولوژی CyberFocus، ردیابی چشم کاربر بهره می‌برد. این تکنولوژی درواقع نسل جدیدی از تکنولوژی CyberDog شیائومی است که برای اولین بار در گوشی شیائومی 12 پرو استفاده شد.

دوربین سلفی شیائومی Civi 1S به ویژگی‌های مختلفی مجهز شده که از جمله آنها می‌توان به Native Beauty Portrait 2.0 برای عکاسی سلفی پرتره و تکنولوژی 4G Light Chasing Beauty برای میکاپ اشاره کرد.

سایر مشخصات Xiaomi Civi 1S

گوشی جدید شیائومی سیوی به باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده و از شارژ سریع 55 واتی شیائومی و +Quick Charge 4 کوالکام پشتیبانی می‌کند. شیائومی سیوی 1 اس قابلیت نصب دو سیمکارت را دارد، از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و به بلوتوث 5.2، پورت USB Type-C، ان‌اف‌سی، و GNSS مجهز است.

شیائومی CIVI 1S از دو اسپیکر استریو Dolby Atmos، موتور ویبره خطی، اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر و مادون قرمز نیز بهره می‌برد.

قیمت شیائومی Civi 1S

این گوشی در چند نسخه رم و حافظه عرضه می‌شود:

  • رم 8 و حافظه 128 گیگابایت: 357 دلار
  • رم 8 و حافظه 256 گیگابایت: 403 دلار
  • رم 12 و حافظه 256 گیگابایت: 450 دلار

علاقه‌مندان می‌توانند گوشی جدید سیوی را در رنگ‌های مشکی، صورتی،‌ آبی و سیلور خریداری کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد شیائومی 12S و 12S Pro چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر