;
coinex

بهترین قیمت گوشی های دست دوم شیائومی در بازار موبایل ایران

اگر به دنبال خرید گوشی دست دوم هستید، بهترین قیمت گوشی های دست دوم شیائومی در بازار موبایل ایران، میتواند شما را در این راستا راهنمایی کند. با ما باشید.

خرید گوشی دست دوم یک کار اشتباه نیست! با توجه به افزایش قیمت گوشی های هوشمند، خرید گوشی های دست دوم به شده رایج شده است. برخی از افراد به دلیل اینکه نکات قبل از خرید گوشی دست دوم را رعایت نمی کنند، خرید خوبی نخواهند داشت و در نهایت به نتیجه میرسند که یک گوشی مدل پایین با قیمت پایین تر بخرند اما گوشی مدل بالاتر دست دوم را تهیه نکنند. در صورتی که اگر اصلی ترین نکات خرید گوشی دست دوم را رعایت کنید، قطعا خرید خوبی خواهید داشت و پشیمان نخواهید شد.

اگر به دنبال یک راهنمای خرید گوشی دست دوم هستید، این مقاله را از دست ندهید. در بهترین قیمت گوشی های دست دوم شیائومی در بازار موبایل ایران با ما همراه باشید.

بهترین قیمت گوشی های دست دوم شیائومی در بازار موبایل ایران

این روزها شاهد نوسانات بسیار زیادی در بازار موبایل در راستای نوسانات ارز هستیم که لیست قیمت ها ممکن است در هر روز چندین بار تغییر کنند. از این رو اغلب خریداران به خرید گوشی های دست دوم روی آورده اند تا بتوانند گوشی اسمارت فون خود را بنابر علاقه و سلایق خود خریداری نمایند.

از طرف دیگر برخی اشخاص نیز از این موضوع نهایت استفاده را می کنند تا بتوانند از خریداران سودجویی نمایند و بجای عرضه گوشی اورجینال دست دوم، سعی بر فروش گوشی های فیک و کارکرده را دارند. بنابراین باید در این زمینه مهارت خاصی داشته باشید تا بتوانید گوشی کارکرده ولی سالمی را خریداری نمایید. در این گفتار یعنی معرفی فهرستی از بهترین قیمت گوشی های دست دوم شیائومی در بازار موبایل ایران خواهیم پرداخت.

درباره این گفتار و قیمت گوشی های دست دوم شیائومی، ذکر این نکته را در همین ابتدای امر لازم میدانیم، که قیمت های مذکور بنابر آخرین قیمت های ثبت شده در فروشگاه های اینترنتی مختص فروش وسایل کارکرده در این گفتار می آید و به علاوه فهرستی که در ادامه معرفی میکنیم تابع هیچ ترتیب خاصی به لحاظ قیمت نخواهد بود. اما برویم سراغ فهرست بهترین قیمت گوشی های دست دوم شیائومی در بازار موبایل ایران:

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های ریلمی

بهترین گوشی های پوکو

شیائومی Redmi Note 8 Pro

بهترین قیمت گوشی های دست دوم شیائومی در بازار موبایل ایران
قیمت گوشی های دست دوم شیائومی

Redmi Note 8 Pro از سری محصولات شرکت مطرح شیائومی است که با 4 دوربین در پشت گوشی و پنل­ IPS LCD ساخته‌شده و فاصله لبه صفحه‌نمایش در آن بسیار کم است. این محصول دارای حسگر اثرانگشت است و نمایشگر آن رزولوشن بالایی در مقایسه با گوشی‌های معمول موجود در بازار دارد؛ به‌طوری‌که در اندازه‌ی 6.53 اینچی‌اش، حدود 395 پیکسل را در هر اینچ جا داده است.

در گوشی ردمی‌ نوت 8 پرو شیائومی نمایشگر تقریباً تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده است. این مشخصه در کنار بدنه‌ای از جنس شیشه قرار گرفته است که ظاهر چندرنگی و جلوه­‌ای لوکس به ردمی نوت 8 پرو بخشیده است.

این بدنه­‌ی زیبا در کنار نمایشگر این محصول، با استفاده از Corning Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود تا گوشی در برابر خط‌وخش ایمن باشد. ویژگی دیگر Xiaomi Redmi Note 8 Pro مجهز شدن به حسگر اثرانگشت است. این فناوری خطوط انگشت شما را با استفاده از فناوری جدید شناسایی می­‌کند و تنها با لمس انگشت شما قفل گوشی را باز می­‌کند.

اما این پایان کار نیست؛ 4 دوربین که در آن‌ها سنسور 64 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی و دو دوربین 2 مگاپیکسلی قرار دارد در قسمت پشتی این گوشی جای گرفته‌اند. دوربین‌ سلفی این محصول هم به سنسوری 20 مگاپیکسلی مجهز شده است. قابلیت اتصال به شبکه­‌های 4G  با سرعت کاملاً مطلوب، بلوتوث نسخه­‌ی 5.0، نسخه­‌ی 9.0 از اندروید و باتری 4500 میلی آمپرساعتی از دیگر ویژگی­‌های این گوشی جدید هستند. قیمت نسخه دست دوم این گوشی در بازار 4.800.000 تومان در دسترس است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های اوپو

بهترین گوشی های ویوو

شیائومی Redmi Note 8

بهترین قیمت گوشی های دست دوم شیائومی در بازار موبایل ایران
بهترین قیمت گوشی های دست دوم شیائومی

این محصول هم با پنل­ IPS LCD ساخته‌شده و فاصله لبه صفحه‌نمایش در آن بسیار کم است. این محصول دارای حسگر اثرانگشت است و نمایشگر آن رزولوشن بالایی در مقایسه با گوشی‌های معمول موجود در بازار دارد؛ به‌طوری‌که در اندازه‌ی 6.3 اینچی‌اش، حدود 409 پیکسل را در هر اینچ جا داده است.

ویژگی دیگر Xiaomi Redmi Note 8 مجهز شدن به حسگر اثرانگشت است. این فناوری خطوط انگشت شما را با استفاده از فناوری جدید شناسایی می­‌کند و تنها با لمس انگشت شما قفل گوشی را باز می­‌کند.

4 دوربین که در آن‌ها سنسور 48 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی و دو دوربین 2 مگاپیکسلی قرار دارد در قسمت پشتی این گوشی جای گرفته‌اند. دوربین‌ سلفی این محصول هم به سنسوری 13 مگاپیکسلی مجهز شده است. قابلیت اتصال به شبکه­‌های 4G  با سرعت کاملاً مطلوب، بلوتوث نسخه­‌ی 5.0، نسخه­‌ی 9.0 از اندروید و باتری 4000 میلی آمپرساعتی از دیگر ویژگی­‌های این گوشی جدید هستند. قیمت نسخه دست دوم این محصول 3.700.000 تومان ثبت شده است.

شیائومی Xiaomi Mi A2 Lite

بهترین قیمت گوشی های دست دوم شیائومی در بازار موبایل ایران

Mi A2 Lite بدنه­ ای آلومینیمی با خطوط آنتنی از جنس پلاستیک دارد. Mi A2 Lite صفحه­ نمایشی ۵٫۸۴ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰*۲۲۸۰ و تراکم پیکسل ۴۳۲ دارد و در قسمتی بالایی صفحه توسط یک بریدگی کوچک یا به اصطلاح ناچ از قاب اصلی جدا می­شود.

انحنای ظریفی که در لبه­­ های گوشی وجود دارد، خوش دستی بیشتر این گوشی را به همراه داشته و باعث شده تا راحتتر بتوان آن را از روی سطوح صاف بلند کرد. در کنار سنسور مادون قرمز که جهت کنترل لوازم هوشمند خانگی قرار­ گرفته، جک صدای ۳٫۵ میلیمتری در لبه­ بالایی دیده می­شود.

در سمت چپ گوشی هم جایگاه قرارگیری دو نانو سیم­کارت و یک کارت microSD تعبیه شده. خروجی صدای این گوشی بلند و واضح بوده و از وجود قابلیت حذف نویز نیز بهره می­برد تا بهترین کیفیت ممکن را به گوش رساند. قیمت نسخه دسته دوم این گوشی 2.400.000 تومان ثبت شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های موتورولا

بهترین گوشی های ایرانی 1400

شیائومی Redmi Note 5A

بهترین قیمت گوشی های دست دوم شیائومی در بازار موبایل ایران

گوشی شیاومی ردمی نوت ۵ ای (Xiaomi Redmi Note 5A) با قابلیت اتصال به شبکه‌‌ی 4G، دوربین 13 مگاپیکسلی، دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی از جمله گوشی‌های 5.5 اینچی است که طرفداران زیادی دارد. نیمه‌ی دوم سال 2017 بود که این گوشی به بازار عرضه شد و توانست بخش بزرگی از بازار را متوجه خود کند.

بدنه‌ی پلاستیکی ردمی نوت 5A فقط 153 گرم وزن و 7.7 میلی‌متر ضخامت دارد. قاب پشتی گوشی قابل باز شدن نیست و محل قرارگیری کارت حافظه و سیم‌کارت روی لبه‌های گوشی قرار دارد. سیم‌کارت‌های در قطع نانو را می‌توان در این گوشی به کار برد.

در کنار 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی ردمی نوت5A، امکان استفاده از کارت حافظه microSD تا 128 گیگابایت برای ذخیره‌سازی وجود دارد. باتری لیتیوم-پلیمری این گوشی 3080 میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد و می‌تواند به مدت 240 ساعت گوشی را در حالت استندبای نگه دارد. صفحه‌نمایش 5.5 اینچی این گوشی از نوع LCD است و از فناوری IPS استفاده می‌کند. این نمایشگر رزولوشن 720 × 1280 پیکسل دارد و می‌تواند تراکم 267 پیکسل بر اینچ را نمایش دهد.

دوربین اصلی گوشی به سنسور 13 مگاپیکسلی مجهز شده و می‌تواند با رزولوشن FullHD و سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کند. قابلیت‌هایی مثل فوکوس خودکار، تشخیص چهره و تاچ فوکوس از ویژگی‌های دوربین اصلی ردمی نوت 5A هستند. دوربین سلفی این گوشی هم سنسور 5 مگاپیکسلی دارد که می‌تواند عکس‌های سلفی باکیفیتی ثبت کند. قیمت نسخه دست دوم این گوشی 2.300.000 تومان ثبت شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های نوکیا 2021

بهترین گوشی های پایین رده 2021

شیائومی Redmi Note 9

بهترین قیمت گوشی های دست دوم شیائومی در بازار موبایل ایران
قیمت گوشی های دست دوم شیائومی

ردمی‌ نوت ۹ از نمایشگر ۶.۵۳ اینچی LCD با رزولوشن FHD+ بهره می‌برد و در سمت چپ بخش فوقانی آن حفره حاوی دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی دیده می‌شود. در پنل پشتی، شاهد دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، اولترا واید ۲ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی هستیم که یکی از آن‌ها برای عکاسی ماکرو و دیگری برای تشخیص عمق مورد استفاده قرار می‌گیرند. حسگر اثر انگشت هم در پایین ماژول دوربین تعبیه شده است.

قلب تپنده این گوشی تراشه تازه‌نفس هلیو G85 مدیاتک است که از پردازنده ۸ هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Mali-G52 بهره می‌برد. کاربران برای خرید این گوشی از بین ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی حق انتخاب دارند. انرژی آن هم از جانب باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و از سرعت شارژ ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند. قیمت نسخه دست دوم این محصول برابر با 4 میلیون تومان ثبت شده است.

شیائومی  Mi 9 S

صفحه‌نمایش گوشی موبایل مدل Mi 9 S در اندازه 5.97 روانه بازار شده است. این صفحه‌نمایش تمام‌صفحه است و فقط حفره دوربین سلفی در آن وجود دارد. این محصول دارای حسگر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش است و سنسوری از نوع اپتیکال دارد.

xiaomi-mi-9-s
قیمت گوشی های دست دوم شیائومی: 4 میلیون تومان

سه دوربین که در یکی سنسور 48 مگاپیکسلی و در دوتای دیگر حسگرهای 8 و 13 مگاپیکسلی قرار دارند، مجموعه دوربین‌‌های این محصول را شامل می‌شوند. دوربین سلفی این محصول هم به سنسوری 20 مگاپیکسلی مجهز شده است.

قابلیت اتصال به شبکه‌های 4G با سرعت کاملاً مطلوب، بلوتوث نسخه­‌ی 5.0، نسخه­‌ی 9.0 از اندروید و باتری 3070 میلی آمپرساعتی از دیگر ویژگی‌های این گوشی جدید هستند. این محصول امکان شارژ 18 واتی دارد که در نهایت سرعت شارژ بسیار سریعی را برای این محصول به همراه دارد.

از نظر سخت‌‌افزاری هم این گوشی از تراشه‌‌ی Snapdragon 712 کوالکام بهره می‌برد که در آن پردازنده‌ای هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند قرارگرفته تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت‌های جدید گوشی‌های امروزی پشتیبانی کند. قیمت نسخه دست دوم این محصول نیز 4 میلیون تومان ثبت شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های میان رده 2021

بهترین گوشی های سونی 2021

شیائومی Redmi Note 7

Redmi Note 7 از سری محصولات شرکت شیائومی است که با پنل­ IPS LCD ساخته‌شده و فاصله لبه صفحه‌نمایش در آن بسیار کم است. این محصول دارای حسگر اثرانگشت است و نمایشگر آن رزولوشن بالایی در مقایسه با گوشی‌های معمول موجود در بازار دارد؛ به‌طوری‌که در اندازه‌ی 6.3 اینچی‌اش، حدود 409 پیکسل را در هر اینچ جا داده است. در گوشی ردمی‌ نوت 7 شیائومی نمایشگر تقریباً تمام قاب جلویی گوشی را پر کرده است.

xiaomi-redmi-note-7
قیمت گوشی های دست دوم شیائومی

دو دوربین که در یکی سنسور 48 مگاپیکسلی و در دیگری 5 مگاپیکسل قرار دارد در قسمت پشتی این گوشی جای گرفته‌اند. دوربین‌ سلفی این محصول هم به سنسوری 13 مگاپیکسلی مجهز شده است. قابلیت اتصال به شبکه­‌های 4G با سرعت کاملاً مطلوب، بلوتوث نسخه­‌ی 5.0، نسخه­‌ی 9.0 از اندروید و باتری 4000 میلی آمپرساعتی از دیگر ویژگی­‌های این گوشی جدید هستند.

ازنظر سخت­‌افزاری هم این گوشی از تراشه­‌ی SDM660 Snapdragon 660 کوالکام بهره می‌­برد که در آن پردازنده‌­ای هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند قرارگرفته تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت­‌های جدید گوشی‌های امروزی پشتیبانی کند. قیمت نسخه دست دوم این گوشی 3.000.000 تومان ثبت شده است.

شیائومی Mi A1

گوشی موبایل «شیائومی مدل Mi A1 دو سیم‌کارت»‌ (Xiaomi Mi A1 Dual SIM)‌ با داشتن 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، 4 گیگابایت حافظه‌ی رم و بدنه‌ای فلزی دارای هر آن چیزی است که در انتخاب یک محصول برای کاربران مهم جلوه می‌کند.

در قاب پشت این محصول دو دوربین با سنسور 12 و در جلو دوربین سلفی با سنسور 5 مگاپیکسلی تعبیه شده‌ که از امکانات فراوانی مانند قابلیت ثبت موقعیت جغرافیایی عکس‌ها و فیلم‌ها‌ (Geo- Tagging)‌‌، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه‌ (TouchFocus)، قابلیت تشخیص چهره و لبخند‌ (Face and Smile Detection)، قابلیت عکاسی پانوراما‌ (Panorama‌) ‌و قابلیت عکاسی‌ HDR‌ برخوردارند.

با استفاده از سنسور اصلی‌ Mi A1 می‌توانید با رزولوشن 2160 پیکسل و سرعت 30 فریم بر ثانیه یا رزولوشن 720 پیکسل و سرعت 120 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کنید.

در‌ Mi A1 از تراشه Snapdragon 625  بهره گرفته شده که در مرکز آن پردازنده‌ای هشت‌هسته‌ای با سرعت ۲.۰ گیگاهرتز کار پردازش اطلاعات را بر‌ عهده دارد. حافظه‌ی داخلی 64 گیگابایتی این گوشی موبایل از سوی شرکت شیائومی برای پاسخ به نیاز کاربرانی در‌ نظر گرفته‌ شده که همواره فایل‌های صوتی‌و‌تصویری، بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی برای ذخیره‌سازی دارند؛ البته باید بدانید که این گوشی از کارت حافظه‌ی جانبی microSD پشتیبانی می‌کند.

xiaomi-mi-a1
قیمت گوشی های دست دوم شیائومی

صفحه‌نمایش 5.5 اینچ  Mi A1 با وضوح تصویر 1080 × 1920 پیکسل یا همان‌ FullHD‌، تراکم پیکسلی بالای 401  پیکسل بر هر اینچ را به تصویر می‌کشد. شرکت شیائومی برای محافظت از این نمایشگر که از نوع‌ LCD‌ بوده و با فناوری‌ LTPS‌ ساخته شده، نسل سوم از محافظ گوریلا‌گلس را انتخاب کرده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های‌ Mi A1 پشتیبانی از اینترنت پرسرعت 4‌G‌ است که سرعت دانلود بالایی را در اختیار کاربران می‌گذارد. در کنار مجهزبودن به شبکه‌ی 4‌G، پشتیبانی از فناوری‌های ارتباطی ‌EDGE‌ ،GPRS‌ ،Wi-Fi‌ و بلوتوث نسخه‌ی 4.2 محبوبیت بیشتری به این گوشی موبایل داده است. قیمت نسخه دست دوم این گوشی 3 میلیون تومان ثبت شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های سری M سامسونگ

بهترین گوشی های 5G در سال 2021

شیائومی Redmi Note 6

اگر شما یکی از گوشی های سری Redmi شیائومی را اخیراً دیده باشید، گویی که همه آنها را دیدید! شیائومی تنها در صورت لزوم در ظاهر گوشی ها تغییر ایجاد می کند و نه به خاطر ایجاد یک ظاهر جدید. این موضوع در مورد گوشی شیائومی Redmi Note 6 Pro با ظرفیت 64 گیگابایت هم صدق می کنه و طراحی بخش خارجی اون مشابه گوشی Redmi Note 5 هست.

با بررسی های بیشتر متوجه شدیم که شیائومی در مقایسه با گوشی های قبلی سری Redmi، تغییراتی را اعمال کرده است. حتماً نوارهای پلاستیکی مربوط به آنتن را در بالا و پایین پنل پشت گوشی به یاد دارید، در Note، اونها با قاب گوشی یکی شده و بخش فلزی بزرگی به وسیله پلاستیک احاطه شده و جلوه بهتری به گوش بخشیده است.

شیائومی Redmi Note 6
قیمت گوشی های دست دوم شیائومی

بلندی صفحه نمایش، 6.26 اینچ هست و لبه ها باریک تر شدن، تعداد پیکسل ها و نسبت صفحه نمایش به بدنه هم بیشتر شده و میشه گفت صفحه نمایش در مقایسه با Note 5 پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است.

صفحه نمایش مجهز به گوریلا گلس هست. دوربین سلفی دوگانه در قسمت ناچ گوشی قرار داره که شامل یک اسنپر 20 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی برای بهتر شدن کیفیت پرتره هست. LED نوتیفیکیشن در قسمت راست گوشی قرار گرفته و به رنگ سفید هست. قاب پلاستیکی گوشی کاملاً ظریف و نازک بوده و صیقلی نبودن اون باعث شده تا راحت تر بتوانید گوشی را در دست نگاه دارید. قیمت نسخه دست دوم این گوشی 3 میلیون تومان ثبت شده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی برای فیلمبرداری 2021

بهترین باتری گوشی 2021

شیائومی Mi A3

شیائومی صفحه‌نمایش گوشی موبایل مدل Mi A3 را در اندازه 6.01 تولید کرده است. این صفحه‌نمایش تمام‌صفحه است و فقط حفره دوربین سلفی در آن وجود دارد. این محصول دارای حسگر اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش است و سنسوری از نوع اپتیکال دارد. صحفه‌نمایش می A3 با استفاده از فناوری Corning Gorilla Glass 5 در برابر خط‌وخش و صدمات احتمالی محافظ می‌شود.

ویژگی دیگر Xiaomi A3 در رنگ‌های متنوع و بدنه‌ای بسیار زیبا روانه بازار شده است. سه دوربین که در یکی سنسور 48 مگاپیکسلی و در دوتای دیگر حسگرهای 8 و 2 مگاپیکسلی قرار دارند، مجموعه دوربین‌‌های این محصول را شامل می‌شوند. دوربین سلفی این محصول هم به سنسوری 32 مگاپیکسلی مجهز شده است.

xiaomi-mi-a3
قیمت گوشی های دست دوم شیائومی

قابلیت اتصال به شبکه‌های 4G با سرعت کاملاً مطلوب، بلوتوث نسخه‌‌ی 5.0، نسخه‌‌ی 9.0 از اندروید و باتری 4030 میلی آمپرساعتی از دیگر ویژگی‌های این گوشی جدید هستند. این محصول امکان شارژ 18 واتی دارد که در نهایت سرعت شارژ بسیار سریعی را برای این محصول به همراه دارد.

از نظر سخت‌‌افزاری هم این گوشی از تراشه‌‌ی Snapdragon 610 کوالکام بهره می‌برد که در آن پردازنده‌ای هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند قرارگرفته تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت‌های جدید گوشی‌های امروزی پشتیبانی کند. گوشی Xiaomi Mi A3 محصولی بسیار زیباست که با پورت USB-C و شیار کارت حافظه به بازار عرضه شده است. قیمت این گوشی در فروشگاه های مختلف حدود 4.500.000 تومان تعیین شده است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: 91mobile

نظر شما در خصوص قیمت گوشی های دست دوم شیائومی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    خسته نباش استاد.
    الان ما فقط اطلاعات گوشی و قیمتش رو متوجه شدیم. اینو تو هر فروشگاهی بری بهت میگه. شما قراربود چیزایی رو بگی که موقع خرید سرمون کلاه نره…
    حواست بود ؟

    پاسخ

    میخواهم گوشی نوت ۸ ویا نوت ۸ پرو بزگیرم

    پاسخ