;
coinex

مقایسه شیائومی 11 تی و گلکسی A52s ؛ بهترین جدال سامسونگ و شیائومی

در این مطلب شاهد بهترین جدال سامسونگ و شیائومی هستید. تکراتو قصد دارد در ادامه به مقایسه شیائومی 11 تی و گلکسی A52s بپردازد. با ما همراه باشید.

سامسونگ و شیائومی هر دو از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند هستند. سامسونگ از تولیدکنندگان قدیمی این عرصه است اما شیائومی چند سالی است که تولیداتی در حوزه تکنولوژی دارد؛ با این وجود توانسته به خوبی عمل کند و محصولات آن در سراسر دنیا طرفدارانی بسیار دارد.

در این مطلب مقایسه شیائومی 11 تی و گلکسی A52s انجام شده است. اگر قصد دارید یکی از این دو مدل گوشی را خریداری کنید اما برای خرید سردرگم هستید و نمی‌دانید که کدام مدل برای خرید بهتر است تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

مقایسه شیائومی 11 تی و گلکسی A52s

با مقایسه شیائومی 11T با Galaxy A52s در ادامه با ما همراه باشید تا آشنایی بیشتری با این دو مدل گوشی همراه به دست آورید. به نظر شما در مقایسه سامسونگ A52s با شیائومی 11 تی برنده کدام است؟!

مقایسه شیائومی 11T با Galaxy A52s از نظر کیفیت ظاهری

ابعاد این میان‌رده‌ی سامسونگ 8.4 × 75.1 × 159.9 میلی‌متر است و وزن آن به ۱۸۹ گرم می‌رسد. با چنین ابعادی، برای دسترسی به تمام نقاط نمایشگر و کلیدهای صدا، باید گوشی را اندکی در دست جابه‌جا کرد.

طراحی مینیمال و مات پنل پشت A52s ظاهر مدرن و جذابی به آن داده است که با وجود رنگ‌های یاسی، سبز نعنایی، مشکی و سفید می‌تواند سلیقه‌های مختلف را راضی نگه دارد.

بیشتر بخوانید:

مقایسه گلکسی A51 و گلکسی M31 سامسونگ

مواد به‌کار‌رفته در بدنه‌ی گلکسی A52s 5G تماما پلاستیک است و این مسئله علاوه‌بر پنل پشت، فریم شبه فلز و براق گوشی را نیز شامل می‌شود. مات بودن پنل پشت تا حدی اثر لک و چربی را روی خود نشان می‌دهد که البته برای رنگ مشکی بیشتر به‌چشم می‌آید.

مقایسه شیائومی 11 تی و گلکسی A52s

دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در سمت راست فریم، درگاه USB 2.0 Type-C در کنار جک 3.5 میلی‌متری هدفون، اسپیکر و میکروفن مکالمه در لبه‌ی پایینی فریم و درگاه سیم‌کارت به‌همراه درگاه کارت حافظه و میکروفن دوم در لبه‌ی بالایی فریم گوشی جای گرفته‌اند.

درگاه سیم‌کارت گلکسی A52s 5G می‌تواند علاوه‌بر یک سیم‌کارت نانو، یک سیم‌کارت میکرو یا کارت حافظه‌ی میکرواس‌دی را در خود جای دهد؛ بنابراین اگر مقدار حافظه‌ی ذخیره‌سازی برایتان کافی نباشد، باید از سیم‌کارت دوم بگذرید و این شاید جالب نباشد.

نمایشگر 6.5 اینچی A52s 5G در پنل جلوی گوشی خودنمایی می‌کند. مهندسان سامسونگ برای محافظت از نمایشگر A52s 5G روی آن را با محافظ شیشه‌ای Corning Gorilla Glass 5 پوشانده‌اند.

حفره‌ی دوربین سلفی در میانه‌ی لبه‌ی بالایی نمایشگر قرار دارد. گوشی میانرده سامسونگ از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر با دقت خوب بهره می‌برد.

بدنه‌ی گلکسی A52s 5G‌ مثل هم‌خانواده‌هایش باتوجه به دریافت گواهی IP67 در برابر گردوغبار و آب مقاوم است و می‌تواند به‌مدت ۳۰ دقیقه تا عمق یک متری دوام بیاورد.

بیشتر بخوانید:

مقایسه گلکسی A12 و گلکسی M12 سامسونگ

در مورد ۱۱تی شیائومی باید گفت که در سه رنگ مختلف، سفید، خاکستری تیره و آبی آسمانی روانه بازار شده است و رنگ‌های آن جذابیت سامسونگ را ندارد.

مقایسه شیائومی 11 تی و گلکسی A52s

نکته‌ای بعدی باقی ماندن اثر چربی و لک روی قاب پشتی در رنگ خاکستری تیره آن است که این موضوع در دو رنگ دیگر دیده نمی‌شود.

گفته می‌شود بدنه‌ی این گوشی از فلز و شیشه ساخته شده است؛ اما هنگام دست گرفتن و لمس کردن فریم این دستگاه، کاملاً مشخص است که جنس فریم از پلاستیک است و تنها قاب پشتی و نمایشگر آن با شیشه محافظت می‌شوند که روی نمایشگر آن لایه‌ی محافظ گوریلا گلس ویکتوس؛ یعنی مقاوم‌ترین لایه‌ی محافظ گوشی‌های اندرویدی، قرار گرفته است.

این نمایشگر حدود 85 درصد از قاب جلویی گوشی را به خود اختصاص داده است که حاشیه‌های آن نسبتاً کم است و بیشترین حاشیه از سمت پایین این نمایشگر دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

مقایسه گلکسی A52s و گلکسی A72 سامسونگ ؛ دو شاهکار سری A

مقایسه شیائومی 12 پرو و گلکسی S21 اولترا سامسونگ

در بالای نمایشگر نیز دوربین سلفی به صورت پانچ هول ریز در مرکز آن قرار گرفته است و روی حاشیه‌ی بالایی هم اسپیکر مکالمه دیده می‌شود.

روی فریم‌های این گوشی نیز در بالا، اینفرارد، اسپیکر و میکروفون دوم دیده می‌شوند، در پایین گوشی نیز درگاه سیم‌کارت‌ها، میکروفون و اسپیکر اصلی و همچنین درگاه شارژ USB-C 2.0 وجود دارد. روی فریم سمت راست کلیدهای پاور و تنظیم بلندی صدا وجود دارند که حسگر تشخیص اثر انگشت بر روی پاور ادغام شده است.

مقایسه شیائومی 11 تی و گلکسی A52s

در قاب پشتی چیزی که در ابتدا به چشم می‌خورد حضور لوگوی «Xiaomi» به جای «Mi» در پایین این قاب است که به همراه نوشته‌ی 5G دیده می‌شود. ماژول دوربین‌ها که از  سه دوربین و یک جفت فلاش LED تشکیل شده‌اند، در قاب نسبتاً بزرگی جای گرفته‌اند.

با مقایسه سامسونگ A52s با شیائومی 11 تی از نظر ظاهر، می‌توان گوشی گلکسی A52s سبک‌تر و ظریف‌تر از شیائومی 11T است اما از نظر جذابیت‌ ظاهری و مقاومت بدنه شیائومی شرایط بهتری دارد.

مقایسه شیائومی 11 تی و گلکسی A52s از نظر صفحه نمایش

بدون شک یکی از مهمترین بخش‌های هر گوشی، نمایشگر آن است. سامسونگ گلکسی A52s 5G دارای نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع سوپر امولد با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. این نمایشگر از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و از همه لحاظ، کاربر را راضی نگه می‌دارد.

نمایشگر این گوشی از HDR10+ پشتیبانی کرده و از نوع حفره دار یا پانچ هول است؛ قسمت پانچ شده نمایشگر نیز بسیار کوچک بوده و پس از مدتی اصلا حضور آن را حس نمی‌کنید. حسگر اثر انگشت گوشی، در زیر نمایشگر قرار داشته و از نوع اپتیکال است.

مقایسه شیائومی 11 تی و گلکسی A52s
مقایسه شیائومی 11 تی و گلکسی A52s

سامسونگ جهت محافظت از نمایشگر این گوشی، از شیشه مقاوم سازی شده گوریلا گلس 5 استفاده کرده که عملکرد قابل تحسینی در برابر شکستن دارد؛ اما باید گفت که در برابر خراش‌ها، چندان قوی نیست.

حداکثر روشنایی پنل این گوشی، معادل ۸۰۰ نیت بوده که عملکرد خوبی را از خود نشان می‌دهد؛ البته ناگفته نماند حداکثر روشنایی قابل تنظیم توسط کاربر، حدود ۴۰۰ نیت بوده و روشنایی ۸۰۰ نیتی تنها در هنگام استفاده از حالت اتوماتیک تنظیم روشنایی و در زیر تابش نور آفتاب قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید:

گوشی سامسونگ گلکسی A52

حل مشکلات و معایب گوشی سامسونگ a52s

خوشبختانه بر خلاف بعضی گوشی‌های دیگر سامسونگ، نرخ نوسازی صفحه پس از راه اندازی گوشی به طور اتوماتیک روی ۱۲۰ هرتز قرار گرفته و نیازی به مراجعه به منوی تنظیمات برای فعالسازی آن وجود ندارد.

در مورد شیائومی 11T پرو باید گفت که نمایشگر OLED آن با ابعاد 6.67 اینچ، تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل‌براینچ را با رزولوشن +FHD یا ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت تصویر عریض ۲۰:۹ ارائه می‌کند.

مقایسه شیائومی 11 تی و گلکسی A52s

صفحه‌نمایش ۱۱ تی پرو از نرخ نوسازی ۶۰ و ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و بنا به دلخواه خودتان می‌توانید از منوی تنظیمات یکی از این دو گزینه را انتخاب کنید.

متاسفانه از نرخ نوسازی تطبیقی خبری نیست و همین موضوع باعث می‌شود که با انتخاب نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، مصرف باتری نیز افزایش پیدا کند.

مقایسه شیائومی 11T با Galaxy A52s از نظر دوربین

در این بخش به مقایسه شیائومی 11T با Galaxy A52s از نظر کیفیت دوربین می‌پردازیم. در قاب پشتی ۱۱ تی ۳ لنز برای دوربین اصلی در نظر گرفته شده که در واقع این ۳ لنز برای یک گوشی هوشمند کافی هستند.

لنز اصلی سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی ایزوسل ساخت سامسونگ را دارد که به‌صورت پیش‌فرض با رزولوشن ۱۲ مگاپیکسلی تصاویر را تهیه می‌کند، یک لنز اولتراواید داریم با سنسور ۸ مگاپیکسلی و ساخت سونی که فوکوس ثابت دارد و از حالت نایت مود هم پشتیبانی می‌کند.

یک لنز دیگر که به نام لنز تله فوتو ماکرو (تل ماکرو) شناخته می‌شود و سنسور ۵ مگاپیکسلی دارد که این لنز هم ساخت سامسونگ است و فوکوس خودکار دارد؛ این لنز می‌توانید برای گرفتن عکس‌های ماکرو در فاصله بین ۳ تا ۷ سانتی‌متر عمل کند. دوربین سلفی هم سنسور ۱۶ مگاپیکسلی دارد.

گلکسی A52s مثل هم‌خانواده‌اش و همین‌طور اکثر گوشی‌های میان‌رده‌ی بازار، از ترکیب دوربین چهارگانه استفاده می‌کند. حسگر دوربین اصلی یا همان واید، ۶۴ مگاپیکسلی با ابعاد پیکسل ۰٫۸ میکرومتر است و از لنزی با دیافراگم f/1.8 و فاصله‌ی کانونی ۲۶ میلی‌متر استفاده می‌کند.

دوربین اصلی A52s از لرزش‌گیر اپتیکال OIS برای جلوگیری از عکس‌های محو، به‌ویژه در تاریکی بهره می‌برد. این گوشی با ترکیب هر ۴ پیکسل مجاور، به‌صورت پیش‌فرض، عکس‌های دوربین اصلی را با وضوح ۱۶ مگاپیکسل می‌گیرد.

مقایسه شیائومی 11 تی و گلکسی A52s

بیشتر بخوانید:

گوشی سامسونگ گلکسی A12 ناچو (Galaxy A12 Nacho)

مقایسه هوآوی پی 50 با شیائومی می 11 اولترا

دوربین اولتراواید به حسگر ۱۲ مگاپیکسلی، لنزی با دیافراگم f/2.2 و بدون فوکوس خودکار یا لرزش‌گیر اپتیکال مجهز شده است که می‌تواند زاویه‌ی دید ۱۲۳ درجه را در عکس‌های ثبت‌شده ارائه کند. دوربین‌های ماکرو و عمق‌سنج نیز از حسگرهای ۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند. متأسفانه در دوربین ماکرو از فوکوس خودکار خبری نیست. گلکسی A52s می‌تواند ویدیوهای 4K را با ۳۰ فریم‌برثانیه فیلم‌برداری کند.

برای ثبت عکس‌های سلفی، گلکسی A52s به دوربین سلفی با حسگر ۳۲ مگاپیکسلی اتکا دارد که می‌تواند عکس‌هایی با گستره‌ی دینامیکی بالا (HDR) ثبت کند.

یکی از تفاوت‌های بزرگ این دو مدل در قسمت دوربین آن‌هاست. مدل شیائومی در حد یک پرچمدار ظاهر شده و با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و لنزهای فرعی اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و تله فوتو ماکرو ۵ مگاپیکسلی نسبت به دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی کیفیت بالاتری دارد.

البته میان رده سامسونگ تنوع لنز بالاتری دارد و با اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی، سنسور تشخیص عمق و ماکرو ۵ مگاپیکسلی و همچنین دوربین سلفی خوب ۳۲ مگاپیکسلی دست شما را برای عکاسی بازتر می‌گذارد.

مقایسه سامسونگ A52s با شیائومی 11 تی از نظر باتری

در ادامه مقایسه سامسونگ A52s با شیائومی 11 تی ، باتری این دو گوشی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

گلکسی A52s، از باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپری استفاده می‌کند. عمر باتری گلکسی A52 5G، راضی کننده است و در صورتی که استفاده سنگینی از گوشی نداشته باشید؛ می‌توان بیش از یک روز از آن استفاده کرد.

مقایسه شیائومی 11 تی و گلکسی A52s

گلکسی A52s 5G از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی کرده و به گفته سامسونگ، تنها با ۳۰ دقیقه شارژ به میزان ۵۰ درصد شارژ می‌شود.

باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی شیائومی 11 تی از اکثر رقبای خود، ظرفیت بیشتری دارد. شارژری که به همراه این گوشی و در داخل جعبه‌ی آن عرضه شده است، نوع ۶۷ وات آن است که برای شارژ کامل باتری این گوشی، تنها حدود ۴۵ دقیقه زمان نیاز دارد.

همچنین در مدت زمان شارژ نیم ساعتی نیز باتری تا 86 درصد شارژ می‌شود که عدد خوبی است.

بیشتر بخوانید:

مقایسه وان پلاس 9 پرو با شیائومی می 11 اولترا

مقایسه شیائومی ردمی نوت 10 با گلکسی A71

مقایسه شیائومی 11T با Galaxy A52s A52 از نظر نرم‌افزار

شیائومی 11 تی در زمان عرضه از اندروید ۱۱ با MIUI 12.5 بهره می‌برد که طبق انتظارات جزو اولین گوشی‌های شیائومی خواهد بود که MIUI 13 را دریافت می‌کند.

همچنین هنگام عرضه‌ی سری 11T، شیائومی قول داد که ۳ به‌روزسانی اندروید و ۴ سال به‌روزرسانی امنیتی را برای این گوشی در نظر گرفته است.

مقایسه شیائومی 11 تی و گلکسی A52s

گوشی گلکسی A52s سامسونگ نیز با اندروید 11 و با رابط کاربری OneUI 3.1 به بازار عرضه شده است. در جدیدترین نسخه از رابط کاربری سامسونگ شاهد بروز تغییرات مثبتی در منوها و صفحه‌های گوشی هستیم.

در OneUI 3.0 منوی تنظیمات سریع که باکشیدن انگشت از بالای نمایشگر به سمت پایین ظاهر می‌شود، نسبت به نسل قبل کمی تغییر کرده و حالت تمام صفحه به خود گرفته است و تغییراتی دیگر نیز اعمال شده است.

بیشتر بخوانید:

مقایسه هوآوی پی 50 با گلکسی اس 21 اولترا

مقایسه وان پلاس 9 پرو با گلکسی اس 21 اولترا

مقایسه شیائومی 11 تی و گلکسی A52s از نظر سخت‌افزار

یکی از بخش‌هایی که گلکسی A52s و شیائومی 11T شانه به شانه یکدیگر حرکت کرده‌اند، مشخصات سخت افزاری است.

مقایسه شیائومی 11 تی و گلکسی A52s از لحاظ پردازنده نشان می‌دهد هر دو به پردازنده ۶ نانومتری مجهز شده‌اند اما پردازنده اسنپدراگون 778G در گلکسی نسبت به پردازنده دیمنسیتی ۱۲۰۰ در گوشی شیائومی حدود ۲۰ درصد ضعیف‌تر است.

مقایسه شیائومی 11 تی و گلکسی A52s
مقایسه شیائومی 11 تی و گلکسی A52s

اگر عاشق گیم هستید و تمایل دارید قدرت پردازشی گوشی شما بالا باشد، هر دو گوشی این انتظار را به خوبی مرتفع خواهد کرد اما دیمنسیتی ۱۲۰۰ اپ‌های سنگین و بازی‌های گرافیکی را به شکلی روانتر اجرا خواهد کرد.

به خاطر داشته باشید که قابلیت ارتقای حافظه در شیائومی 11T وجود ندارد، و بهتر است از همان ابتدا نسخه ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی را بخرید.

مقایسه سامسونگ A52s با شیائومی 11 تی از نظر کیفیت صدا

اسپیکرهای قدرتمند هارمان کاردن، بدون شک یکی از نقاط قوت گوشی شیائومی ۱۱ تی پرو به شمار می‌آید. حجم صدای اسپیکرهای ۱۱ تی پرو فوق‌العاده‌ است؛ به‌طوری‌که می‌توانید در فضای خانه و برای چند نفر موسیقی پخش کنید.

بیشتر بخوانید:

گوشی سامسونگ گلکسی A12 ناچو (Galaxy A12 Nacho)

مقایسه هوآوی پی 50 با شیائومی می 11 اولترا

در مقابل باید گفت که سامسونگ رسم خوبی را در گوشی‌های میان‎‌رده خود بنا نهاده و آن استفاده از بلندگوهای استریو است. گلکسی A52s هم از امکان پخش صدای استریو توسط بلندگوی اصلی (لبه پایینی) و بلندگوی مکالمه (فاصله میان نمایشگر و لبه بالایی) بهره می‎برد.

می‌توان گفت که قدرت بلندگوی پایینی دستگاه بیشتر است و صدایی که از این ناحیه خارج می‌شود سطح بالاتری دارد.

مقایسه شیائومی 11 تی و گلکسی A52s

نکته مثبت درخصوص صدای این گوشی، فناوری از Dolby Atmos است که جدا از امکان تنظیم اکولایزر، حالت‌های پیش‌فرضی برای موسیقی، صدا و فیلم نیز دارد.

در این مطلب به بررسی و مقایسه شیائومی 11 تی و گلکسی A52s پرداختیم. هر دو مدل گوشی قدرتمند هستند و قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص خود را دارند. اکنون شما باید تصمیم بگیرید که کدام مدل را می‌خواهید خریداری کنید.

سوالات متداول

گلکسی A52s بهتر است یا شیائومی 11T؟

در این مطلب به بررسی و مقایسه شیائومی 11 تی و گلکسی A52s پرداختیم و ویژگی‌ها و قابلیت‌ها آنها را بررسی کردیم. هر دو گوشی در کل عملکردی مناسب دارند و برابرند اما موردی که باید به آن اشاره کرد دوربین گوشی است که در این بخش شیائومی قدرتمندتر ظاهر شده است. البته انتخاب نهایی با شماست که قصد خرید کدام مدل را دارید.

بهتر است با خواندن دقیق این مطلب با ویژگی‌های هر دو گوشی آشنا شوید و در ادامه نسبت به خرید گوشی مورد نظر خود اقدام کنید.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در مورد مقایسه شیائومی 11 تی و گلکسی A52s چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (9 نظر)

    من خودم الان گوشیم mi11t و خیلی خیلی عالی سابقه a52 هم داشتم
    تنها بدی شیامی اینه که ضد آب نیست
    وگرنه همه چیز شیامی از سامسونگ بهتره
    شارژ،صفحه نمایش،دوربین،زیبایی و…

    پاسخ

    من کلا تو سال چندین گوشی عوض میکنم و با اکثر گوشیهای سامسونگ و شیائومی کار کردم.
    من هم با شیائومی ۱۱تی کار کردم هم با گلکسی آ۵۲ اس.
    بایستی بگم که از نظر کیفیت دوربین و صدا و جنس بدنه و قدرت پردازنده و… شیائومی ۱۱تی خیلییییی عالیه👍

    گلکسی A52s از لحاظ ضدآب بودنش بهتره.
    البته درسته که شیائومی ۱۱تی ضد آب نیست ولی ضد پاشش آب و ضد گردو غباره

    از لحاظ شارژ دهی و مدت شارژ نگه داشتن شیائومی بهتره و مهمتر اینکه سارژرش ۶۷ واتیه و این خیلی عالیه

    کسانی هم که اهل بازی هستن شیائومی بهترین گزینست

    سامسونگ خوبیش فقط سبک‌بودن وزنشه بعلاوه اینکه ضدآبه

    مطالبایی که گفتم فقط گوشی بازها میدونن و کسایی که تو کار گوشی اند

    پاسخ

    گوشی موبایل a52s خیلی بهتر ۸میلیون ۹۷۰ هزار تومان میخوام بدیم فقط برای شارژ سریع دوربین a52s خیلی بهتر حتی ۳ رنگ بیشتر نداره رنگ زرد ، آبی ، خاکستری حتی مشکی و سفیدم نداره

    پاسخ

    سلام من شیامی 11تی پرو 256 رم 12خریدم تایم شارژ از 5 درصد تا 100 درصد 10 دقیقس و یک روز کامل باهاش فیلم دیدم.فوق العاده باتریه قوی داره و بخاطر زود شارژ شدنش نیازی نیست توی شارژ باهاش کار کنید فقط کافیه 10 دقیقه شارژ بشه چون شارژرش 120 واتی هست در مقابل بالا ترین شارژز سامسونگ 30 یا 25 وات هست (s21)
    خلاصه فوق العاده راضیم ازش چون برادرم اس21 داره و من شیائومی 11تی و توی مقایسه ی دوربین و باتری و صدا و کیفیت صفحه و هر چیز دیگه ای برسی کردیم شیائومی 11تی از هر لحاظ سر تره.البته سلیقس من خودم اولین باره از گوشی ای غیر از سامسونگ استفاده میکنم و خیلی زودم راه افتاد دستم و حال میکنم. خلاصه ی داستانو گفتم دیگه بقیش با خودتون

    پاسخ

    سلام به نظر من افت گوشی های شیایومی چه در قسمت پردازنده چه در قسمت دوربین زیاده

    پاسخ

    سامسونگ با داشتن لرزشگیر دوربین قعطا عکس های بهتری میگیره. از لحاظ ساپورت نرم افزاری سامسونگ تا اندروید 14 رو پشتیبانی میکنه. مصرف باتری سامسونگ هم بهینه تر هست.
    از لحاظ سرعت کلی گوشی و سرعت اتصال جی پی اس شیائومی گزینه بهتری هست

    پاسخ

    چرت ترین مقاله ای که خوندم
    11t یه گوشی از رده خارجه که تو تمام بخش های دوربین و صفحه نمایش و مقاومت بدنه و اسپیکر (هارمن نیست. مدل پرو هارمنه) از A52s ضعیفتره
    خجالت بکشید

    پاسخ

    من تجربه کار با هر دو گوشی رو دارم و باید بگم که،اگر گوشی با دوربین بهتر،سرعت بازی بهتر،صفحه نمایش بهتر،محکمتر گورینا گلاس۶،شارژ دهی بهتر،شارژر رویایی،mi 11 t
    اگر گوشی ضد آب میخاین a 52 s

    پاسخ

    دمت گرم عالی گفتی
    شیائومی اگه چندتا کوشی ضد آب هم بزنه خیلی عالی میشه

    پاسخ