;
coinex

دانلود قسمت یازدهم سریال جیران با ترافیک نیم بها

سریال جیران یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های عاشقانه ایرانی این روزهاست. برای دانلود قسمت یازدهم سریال جیران با ترافیک نیم بها با تکراتو همراه باشید.

سریال جیران یک مجموعه تاریخی و عاشقانه بوده که سروصدای بسیاری به پاکرده و توانسته است در کوتاه‌ترین زمان، نظر طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کند. این مجموعه دوست داشتنی به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه ساخته شده است.

در سریال جریان بازیگران محبوبی همچون بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری و رویا تیموریان به ایفای نقش می‌پردازند. داستان سریال درباره عشق در یک نگاه است که پستی و بلندی‌های بسیاری را طی می‌کند.

پادشاه ایران، ناصرالدین شاه در یک سفری که به یک روستا رفته بود عاشق یک دختر جوان و جسوری به نام خدیجه می‌شود و همانجا به او دل می‌بندد. اما دختر داستان عاشق پسر دیگری به نام سیاوش است.

این سریال بیشتر جنبه داستانی عاشقانه دارد و از نظر تاریخی نمی‌توان آن را به عنوان منبعی معتبر دانست و همانطور که سازندگان نیز اشاره کردند، داستان این سریال نسبت به تاریخ، تغییرات زیادی دارد.

با این حال، از نظر زمانی این اتفاقات روایتگر روزهایی است که ناصرالدین شاه جوان، به تازگی فرمان قتل صدراعظم محبوبش امیرکبیر را صادر کرده و به واسطه‌ی این فرمان، دربار و حرم و دولت و مملکت دچار تحولات مهمی شده‌اند. در ادامه برای دانلود سریال جیران قسمت 11 همراه ما باشید.

دانلود قسمت یازدهم  سریال جیران با ترافیک نیم بها

در قسمت‌های قیبل دیدیم که شاه برای به جای آوردن رسم عاشقی، خلعتی قرمز به جیران می‌دهد تا نشانه‌ای برای عشق میان آن ها باشد. اما جیران تمایلی به سر کردن آن خلعت ندارد و این موضوع موجب ایجاد دردسرهایی برای خانواده و اهالی روستای وی می‌شود.

سربازان شاه جیران را با مرگ سیاوش تهدید کردند به همین علت جیران خلعت قرمز را به سر می‌کند تا با شاه هم‌بستر شود و جان معشوق خود را نجات دهد.

سیاوش برای انتقام و نزدیکی به شاه به سربازان شاه می‌پیوندد و خدیجه با دیدین او بسیار نگران می‌شود. خدیجه با طلعت روزگارش کنار آمده به همین علت به سراغ سیاوش می‌رود و از او می‌خواد گذشته را به فراموشی بسپارد و برای خود زندگی جدیدی بسازد.

مادر شاه در تمام این ماجرا‌ها دخترش را وادار می‌کند تا به همسری قاتل شوهر دربیاید. خواهر شاه هم که هنوز داغ دار شوهرش یعنی امیر کبیر است به سراغ جیران می‌رود تا از او کمک بخواهد. این مجموعه عاشقانه پستی و بلندی‌های بسیاری دارد. اگر به این سبک فیلم و سریال‌ها علاقمند هستید این سریال دیدنی را از دست ندهید.

دانلود سریال جیران قسمت یازدهم با ترافیک نیم بها
دانلود قسمت جدید سریال جیران / سریال تاریخی جیران / دانلود سریال عاشقانه جیران

به طور کلی، مجموع قسمت‌های این سریال تا حدود ۶ سال از زندگی ناصرالدین شاه و جیران را برای مخاطب به تصویر می‌کشد. در این سریال، بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشارنژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی و دیگر بازیگران به هنرمندی پرداخته‌اند.

پریناز ایزدیار نقش جیران یا همان خدیجه را بازی می‌کند و بهرام رادان نیز در نقش ناصرالدین‌شاه به هنرنمایی می‌پردازد. برای آشنایی بیشتر با هنرمندان این سریال، مطلب بازیگران سریال جیران را در تکراتو مطالعه کنید.

عوامل و بازیگران سریال جیران

  • کارگردان: حسن فتحی
  • تهیه کننده: اسماعیل عفیفه
  • نویسندگان: احسان جوانمرد، حسن فتحی
  • بازیگران: بهرام رادان، پریناز ایزدیار، امیرحسین فتحی، امیرجعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ور، کتانه افشاری نژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل‌کاشی، هومن برق‌نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن‌پور، فاطمه مسعودی‌فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی‌پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن موذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، عباس توفیقی، فرشید صمدی‌پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی و مریلا زارعی (در نقش مهدعلیا)
  • خواننده تیتراژ سریال عاشقانه جیران: همایون شجریان

بیشتر بخوانید:

دانلود قسمت نهم سریال جیران

دانلود قسمت دهم سریال جیران

دانلود سریال جیران قسمت یازدهم

دانلود قسمت پنجم سریال جیران
دانلود سریال جیران قسمت یازدهم

در ادامه لینک دانلود سریال جیران قسمت 11 را قرار داده‌ایم:

دانلود قسمت 11 سریال جیران با کیفیت 480p : لینک

دانلود قسمت یازدهم سریال جیران با کیفیت 720p : لینک

دانلود قسمت 11 سریال جیران با کیفیت 1080p : لینک

دانلود قسمت یازدهم سریال جیران با کیفیت 1080hq : لینک

دانلود سریال جیران قسمت 11 با کیفیت BLURAY : لینک

دانلود سریال جیران قسمت یازدهم همه کیفیت‌ها به صورت یکجا : لینک

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما درباره دانلود قسمت یازدهم سریال جیران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌های تکراتو با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر