;
coinex

سامسونگ Galaxy M13 نخستین گواهینامه خود را دریافت کرد

به‌نظر می‌رسد گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy M13 که از خانواده سری M این شرکت به‌حساب می‌آید، نخستین گواهینامه خود را دریافت کرده است. با تکراتو همراه باشید.

گوشی‌های برند سامسونگ در سری‌های متنوعی تولید می‌شوند که هرکدام از آن‌ها، از ظاهر، نام‌گذاری، نرم‌افزار و سخت‌افزار خاصی برخوردار هستند. سامسونگ برای اولین بار سری گلکسی M خود را در فوریه سال 2019 به‌جای سری J معرفی کرد. جالب است بدانید که این شرکت برای نامگذاری خانواده جدید خود از کلمه‌ی Millennial (نسل هزاره) الهام گرفته است. یکی از مشخصه‌های اصلی خانواده گلکس M سامسونگ داشتن طول عمر باتری این سری است. این سری از نظر طراحی بسیار شبیه به خانواده گلکسی A است اما به‌دلیل داشتن قابلیت‌ها و امکانات کمتر با قیمت ارزان‌تری به‌فروش می‌رسند.

سامسونگ Galaxy M13 جانشینی برای برادر خود

سامسونگ در فوریه سال گذشته گلکسی M12 را معرفی کرد که از یک صفحه نمایش 6.5 اینچی با وضوح تصویر 720 در 1600 پیکسل و نرخ نوسازی تصویر 90 هرتز برخوردار بود. با توجه به مشخصات این گوشی، مانند برخورداری از 4 گیگابایت رم، یک تراشه Exynos 850 (هشت نانومتر)، 8 هسته پردازنده مرکزی و یک پردازنده گرافیکی Mali-G52 می‌توان این گوشی را در رده متوسط در نظر گرفت.

به‌نظر می‌رسد شرکت سامسونگ جانشینی را برای گلکسی M12 در نظر گرفته باشد. این شرکت هنوز چیزی در مورد جدیدترین عضو از خانواده M خود یعنی سامسونگ Galaxy M13 فاش نکرده است، اما با توجه به اینکه این گوشی هوشمند به تازگی گواهی بلوتوث خود را دریافت کرده است، انتظار می‌رود که به زودی و به‌صورت رسمی معرفی شود.

سامسونگ Galaxy M13 نخستین گواهینامه خود را دریافت کرد

مرجع صدور گواهینامه‌های گوشی‌های هوشمند، مشخصات سامسونگ Galaxy M13 که با کد مدل SM-M135F_DSN فهرست شده است را فاش نکرده است. همچنین با توجه به نام این گوشی هوشمند می‌توان فهمید که جدیدترین عضو خانواده M سامسونگ دارای برچسب 5G نیست، اما ممکن است از شبکه های 5G پشتیبانی کند. زیرا گزارشی در اوایل ماه جاری ادعا کرد که نوع 5G این گوشی دارای نام مدل SM-M135F است. پیش‌بینی می‌شود جزئیات بیشتری در مورد سامسونگ گلکسی M13 5G در روزهای آینده منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد خانواده M سامسونگ چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر