;
coinex

با این قابلیت های افشا شده اندروید 13 آشنا شوید

گوگل در حال آزمایش منوی امنیتی و حریم خصوصی جدید در اندروید 13 است. این نوآوری در نسخه توسعه دوم سیستم ‌عامل وجود دارد و اسکرین‌شات‌های منتشر شده نیز نتیجه نهایی را نشان می‌دهند. با این خبر همراه ما باشید تا با قابلیت های اندروید 13 آشنا شویم.

منوی جدید که از قابلیت های اندروید 13 است، امنیت را برای استفاده از دوربین و میکروفون آسان‌تر خواهد کرد. همچنین در این منو، امکان پیدا کردن اطلاعات در مورد مجوزهای اعطا شده به برنامه‌ها نیز وجود خواهد داشت. همچنین انتظار داریم که شرکت، مرحله پیش‌نمایش توسعه‌دهنده را به پایان برساند و اجرای به روزرسانی‌های بتا را برای گوشی‌های هوشمند پیکسل واجد شرایط، آغاز کند.

قابلیت های اندروید 13

منوی جدید در اندروید 13، منوی «امنیت و حریم خصوصی» نامیده خواهد شد. این نامی است که گوگل برای ذخیره‌سازی و صرفه‌جویی در فضا و خراب نکردن تنظیمات اندروید با منوهای فرعی انتخاب کرده است، زیرا گاهی منوهای فرعی گیج کننده هستند.

قابلیت های افشا شده اندروید 13

از طریق منوهای جدید کاربران قادر خواهند بود، بررسی کنند که آیا به روزرسانی امنیتی وجود دارد یا نه؟ علاوه بر این، اطلاعاتی در مورد Google Play Protect نیز به نمایش گذاشته می‌شود. به گفته Mishaal Rahman از شرکت اسپریو، این منو هنوز به طور کامل فعال نیست. منوی جدید گزینه‌هایی برای امنیت برنامه، پیدا کردن دستگاه من، و به روز رسانی‌های امنیت، به ارمغان می‌آورد. با این حال، هیچ گزینه‌ای برای باز کردن مستقیم در داشبورد حریم خصوصی وجود ندارد.

 

بنابراین، این شرکت هنوز هم ممکن است در چند ماه آینده تغییراتی را اعمال کند. او خاطر نشان می‌کند که این امکان وجود دارد که افزونه‌های بعدی مانند تنظیمات حریم خصوصی نزدیک به بالای صفحه تنظیمات، در دسترس باشد. او همچنین انتظار دارد که منوی جدید برای ارائه اولین نسخه بتا عمومی در اندروید 13 آماده باشد. گوگل ممکن است اولین بتا را در چند روز آینده منتشر کند. با توجه به نقشه راه شرکت، حتی ممکن است هم‌اکنون هم این اتفاق بیفتد.

در حالی که گوگل به سرعت در حال پیشرفت با انتشار اندروید 13 است، بسیاری از شرکت‌ها در حال تلاش برای ارائه اندروید 12 هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد قابلیت های اندروید 13 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر