;
coinex

اسکین شخصیت Moon Knight به فورتنایت اضافه شد

طرفداران بازی محبوب و بتل رویال فورتنایت هم اکنون می‌توانند اسکین شخصیت Moon Knight که به‌تازگی به این عنوان اضافه شده را از فروشگاه داخل بازی تهیه کنند. با تکراتو همراه باشید.

بازی «فورتنایت» یکی از عناوین محبوبی است که تا به امروز اپیک گیمز ساپورت بسیار قوی از آن کرده و شخصیت‌های مختلفی چه از فیلم‌های معروف و یا بازی‌های دیگر را وارد این بتل رویال دوست داشتنی کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی تکراتو این‌بار اپیک گیمز دوباره به سراغ یکی از شخصیت‌های معروف مارول استودیو یعنی «شوالیه ماه» رفته که این روزها طرفداران بی‌شماری را برای خود پیدا کرده است.

اسکین شخصیت Moon Knight وارد می‌شود

Moon Knight در حال حاضر ستاره سریالی است که از دیزنی پلاس پخش می‌شود. این مجموعه شش قسمتی تا به امروز چهارمین قسمت خود را منتشر کرده است و تنها چند هفته تا پایان داستان این شخصیت محبوب باقی‌مانده است.

اپیک گیمز اعلام کرد اسکین شخصیت Moon knight با یک لباس مستقل که شامل Cloak Back Bling و کلنگ Crescent Darts می‌شود، در دسترس قرار گرفته که هرکدام را به‌صورت جداگانه می‌توان از فروشگاه بازی تهیه کرد. با خرید این شخصیت به کاراکتر «شوالیه ماه» و همین‌طور ظاهر Mr. Knight دسترسی پیدا خواهید کرد.

اسکین شخصیت Moon Knight به فورتنایت اضافه شد

این اسکین جدید، شخصیت Moon Knight را به جدیدترین محتوای اضافه شده مارول به فورتنایت تبدیل می‌کند. پیش از این تعداد زیادی شخصیت دیگر از مارول استودیو به فورتنایت اضافه شده بود که عمدتاً از طریق بتل پس قابل دریافت بودند.

اسکین شخصیت Moon Knight در فروشگاه بازی 1500 وی‌باکس قیمت گذاری شده و در مقابل کلنگ Crescent Darts را می‌توانید به‌صورت جداگانه با 500 وی‌باکس تهیه کنید.

بیشتر بخوانید:

شما هم تجربه خرید شخصیتی را در بازی فورتنایت داشته‌اید؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر