;
coinex

تاریخ اکران فیلم مادام وب (Madame Web) مشخص شد؛ اسپین آف اسپایدرمن با حضور داکوتا جانسون

شرکت سونی، تاریخ اکران فیلم مادام وب «Madame Web» با بازی «داکوتا جانسون» را اعلام کرد. فیلم مادام وب در تاریخ 7 جولای 2023 (16 تیر 1402)، درست یک ماه بعد از اکران «Spider Verse 2» در سینماها اکران خواهد شد.

شخصیت مادام وب توسط «دنیس اونیل» و «جان رومیتا جونیور» خلق شده است و این شخصیت برای اولین بار در کمیک بوک مرد عنکبوتی جلد 210 حضور یافته بود. نام واقعی مادام وب، کاساندرا وب است. هرچند قدرت‌های او به درستی تشخیص داده نشده‌اند، ولی اغلب به عنوان یک زن پیر نابینا و فلج به تصویر کشیده می‌شود که توسط سیستم حفظ حیات که توسط شوهرش ساخته شده، احاطه شده‌ است. با ادامه این خبر همراه ما باشید تا در مورد تاریخ اکران فیلم مادام وب بیشتر بدانیم.

تاریخ اکران فیلم مادام وب

مادام وب اولین ابرقهرمان زن در دنیای مرد عنکبوتی، احتمال دارد که با شخصیتی متفاوت‌تر از کمیک‌ها ظاهر شود. اگرچه اطلاعات زیادی از این پروژه در دسترس نیست ولی شخصیت او شبیه به شخصیت دکتر استرنج توصیف شده‌ است. او توانایی‌هایی مانند دورآگاهی و روشن‌بینی نیز دارد. داکوتا جانسون و سیدنی سوینی قرار است به عنوان نقش‌های اصلی این فیلم ایفای نقش کنند. به نظر می‌رسد که داکوتا جانسون به عنوان ورژن جوان‌تر مادام وب در این فیلم ظاهر خواهد شد.

تاریخ اکران فیلم مادام وب

مادام وب که به عنوان یک شخصیت مکمل در دنیای مرد عنکبوتی شناخته شده، تاکنون در « Venom: Let There Be Carnage» و «Morbius» حضور یافته‌ است. این کمپانی اس جی کلارکسون را به عنوان کارگردان این پروژه انتخاب کرد و فیلم‌نامه مادام وب را «مت سازاما» و «برک شارلپس» برعهده گرفته‌اند.

سونی دقیقاً همان تاریخ اکران فیلم Spider-Man: Homecoming در سال 2017 را برای فیلم مادام وب تعیین کرده است. این فیلم در سراسر جهان به فروش 880.2 میلیون دلاری دست یافته بود.

مادام وب، به هنگام اکران با رقابت سختی رو‌به‌رو خواهد شد، چرا که یک هفته بعد از «Indiana Jones 5» و یک هفته قبل از «Mission: Impossible 7» اکران می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تاریخ اکران فیلم مادام وب چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر