;
coinex

قابلیت جدید اینستاگرام برای نمایش هشتگ‌های مرتبط‌تر آزمایش می‌شود

قابلیت جدید اینستاگرام به کاربران این امکان را می‌دهد که به هشتگ‌های مرتبط‌ با موضوع جستجوی خود، دسترسی آسان‌تر داشته باشند. پس از اضافه شدن ویژگی‌ پاسخ به پیام‌ها از فید اصلی و اشتراک‌گذاری راحت‌تر محتوا با مخاطبین، حال اینستاگرام بر روی توسعه قابلیت هشتگ‌های مرتبط کار می‌کند که این قابلیت، به منظور جستجوی راحت‌تر در رابطه با موضوع مورد نظر کاربر، ارائه شده است. در حال حاظر تنها تعداد محدودی از کاربران این پلتفرم، می‌توانند به ویژگی هشتگ‌های مرتبط، دسترسی داشته باشند و مشخص نیست که چه زمانی این ویژگی، برای تمام کاربران اینستاگرام فعال خواهد شد. در ادامه قصد داریم به جزئیات قابلیت جدید اینستاگرام بپردازیم؛ پس با تکراتو همراه باشید.

ویژگی‌های قابلیت جدید اینستاگرام

هشتگ‌ها هنگامی‌که برای نخستین بار به پلتفرم اینستاگرام اضافه شدند، تغییرات گسترده‌ای را با خود به همراه داشتند. در ابتدا از این هشتگ‌ها به عنوان روشی سرگرم‌کننده برای نمایش عکس‌های مختلف، به کار برده می‌شد؛ اما به مرور زمان هشتگ‌ها توانستند برای گرفتن بازدید بیش‌تر عکس‌ها که نتیجه آن لایک بیش‌تر از طرف کاربران بود، مورد استفاده قرار بگیرند.

قابلیت جدید اینستاگرام

حال اینستاگرام در جهت توسعه کاربرد هشتگ‌ها، قابلیت جدیدی را ارائه داده و در پی آن توضیحاتی از طریق حساب کاربری خود در توییتر داده است. با توجه به این توضیحات، می‌توان نتیجه گرفت که قابلیت هشتگ‌های مرتبط، در جستجوی سریع و هدفمند درمورد موضوع مورد نظر کاربران، کاربرد دارد. همچنین می‌تواند اتفاقات مربوط به آن هشتگ را نمایش دهد؛ اما باید بگوییم که در این ویژگی جدید، تنها پست‌هایی با بیش‌ترین تعداد لایک و همچنین ویدیوهای کوتاه (Reels) مربوط به هشتگ جستجو شده، قابل نمایش هستند. حتی عکس‌ها و ویدیوهایی که شامل یک هشتگ خاص هستند، در بین پست‌های مرتبط قرار نمی‌گیرند.

گفتنیست که در کنار بهبود قابلیت جدید اینستاگرام، این پلتفرم سعی در توسعه قابلیت ریلز یا همان ویدیوهای کوتاه خود دارد تا بتواند با تیک‌ تاک که در حال حاضر محبوبیت این پلتفرم، از یوتیوب نیز فراتر رفته است، رقابت کند. از جمله اقداماتی که اینستاگرام به منظور توسعه ویدیوهای کوتاه یا ریلز انجام داده است، می‌توان به افزودن قابلیت جمع‌آوری کمک مالی توسط این ویدیوها اشاره کرد که هم‌اکنون تنها کاربران تعداد محدودی از کشورها به این قابلیت دسترسی دارند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد قابلیت‌هایی که اخیرا به اینستاگرام اضافه شده است، چیست؟ به نظر شما قابلیت هشتگ‌های مرتبط می‌تواند در دیده شدن عکس‌ها تاثیر قابل توجهی داشته باشد؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر