;
coinex

سامسونگ گلکسی کوانتوم 3 (Quantum 3) رسما رونمایی شد، اما با چه مشخصاتی؟

سامسونگ رسما از گلکسی کوانتوم 3 (Quantum 3) رونمایی کرد. این دستگاه درواقع نسخه‌ای از گلکسی M53 است که از تکنولوژی کریپتوگرافی بهره می‌برد.

سامسونگ به تازگی یک دستگاه جدید از سری گلکسی کوانتوم را در کره جنوبی عرضه کرده است. این دستگاه با اسم رسمی گلکسی کوانتوم 3 معرفی شده که از تکنولوژی کریپتوگرافی کوانتوم و تراشه میان‌رده 5G برخوردار است. در ادامه قصد داریم به مشخصات و ویژگی‌های این دستگاه هوشمند بپردازیم. پس با تکراتو همراه باشید.

مشخصات گلکسی کوانتوم 3 (Quantum 3)

طبق گزارشات رسمی اخیر، چیپست رمزنگاری کوانتومی (QRNG) به کار رفته در این گوشی هوشمند، ویژگی‌های امنیتی پیشرفته‌ای را برای فعالیت‌های دیجیتال به کاربران ارائه می‌دهد. این ویژگی‌ها برنامه‌های پیشرفته‌ای هستند که شامل بانکداری تلفن همراه، پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی و حتی بازی‌های موبایلی می‌شوند. گلکسی کوانتوم 3 (Quantum 3)

این قابلیت همچنین به ایمن‌سازی ذخیره اطلاعات خارجی کاربران نیز کمک می‌کند. در تراکنش‌های مالی نیز سامسونگ گلکسی کوانتوم 3 را قابل اعتمادترین دستگاه در این زمینه معرفی می‌کند. گفتنیست که آخرین نسخه از سری گلکسی کوانتومی با یک «نشانگر کوانتومی» ارائه می‌شود که به کاربران نشان می‌دهد آیا رمزنگاری کوانتومی در حال اجرا است یا خیر.

با توجه به گفته یکی از اپراتورهای مخابراتی کره جنوبی، به نام SK Telecom، انتظار می‌رود که گلکسی کوانتوم 3 (Quantum 3) در 26 آوریل (6 اردیبهشت) عرضه شود. قیمت این گوشی هوشمند از حدود 500 دلار آغاز می‌شود و در حال حاضر تنها در کره جنوبی در دسترس است.

همان‌طور که اشاره کردیم، این تلفن هوشمند نسخه مشابه گلکسی M53 5G بوده، با این تفاوت که گلکسی کوانتوم 3 (Quantum 3) به فناوری رمزنگاری کوانتومی مجهز است. پس با توجه به شباهت این دستگاه به گلکسی M53 5G می‌توان گفت این گوشی نیز دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی 120 هرتز است. همچنین در زیر پنل پشتی این گوشی یک پردازنده Dimensity 900 وجود دارد. این گوشی تنها در یک نسخه به همراه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود؛ اما ناگفته نماند که با وجود اسلات کارت microSD قابلیت افزایش ظرفیت حافظه را دارد.

همچنین این گوشی به یک دوربین چهارگانه مجهز بوده و از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، بهره می‌برد. این دستگاه انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی می‌گیرد. این باتری از شارژسریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند. در آخر باید بگوییم که گلکسی کوانتوم 3 (Quantum 3) دارای سیستم عامل اندروید 12 است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد گلکسی کوانتوم 3 (Quantum 3) چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر