;
coinex

کمپانی تسلا سه ماه است دست به ذخایر بیت کوین خود نزده، اما چرا؟

کمپانی تسلا سه ماه است که به ذخایر بیت کوین خود دست نزده است. این شرکت سازنده خودروهای برقی، طی سال گذشته بیت کوین‌های موجود در ترازنامه خود را حفظ کرده و خرید یا فروش جدیدی انجام نداده است.

شرکت تسلا در گزارش سود سه ماهه خود در روز چهارشنبه اعلام نمود ارزش دارایی بیت کوین تسلا (TSLA) برای دومین سه ماهه متوالی بدون تغییر با میزان 1.26 میلیارد دلار باقی مانده است.

به گزارش کوین دسک، در فصل اخیر و همچنین در فصل انتهایی سال میلادی گذشته، شرکت تسلا هیچ بیت کوینی خرید و فروش نکرده است. در میزان ارزش دارایی‌های این شرکت تغییری ایجاد نشده است؛ به این دلیل اینکه قیمت بیت کوین نسبت به فصل گذشته ثابت مانده است.

قوانین حسابداری دارایی‌های دیجیتال

در سه ماهه سوم میلادی سال گذشته، شرکت تسلا در میزان ذخایر بیت کوین خود تغییری به وجود نیاورده است. این بدان معناست که تسلا هیچ گونه خرید جدیدی نداشته و همچنین ذخایر خود را نیز در این بازه زمانی به فروشی نرسانده است، با این وجود به دلیل کاهش قیمت این ارز دیجیتال، تسلا موظف است 51 میلیون دلار کاهش قیمت را گزارش کند.

کمپانی تسلا سه ماه است دست به ذخایر بیت کوین خود نزده، اما چرا؟ ذخایر بیت کویت کمپانی تسلا

با توجه به قوانین حسابداری دارایی‌های دیجیتال، در صورتی که قیمت یک دارایی در طول فصل کاهش پیدا کند، شرکت موظف به گزارش میزان ارزش کاهشی است، اما اگر قیمت افزایش یابد، تا پیش از فروش دارایی نیاز به گزارش در ترازنامه وجود نخواهد داشت.

آمار دارایی و ذخایر بیت کوین کمپانی تسلا

شرکت تسلا در ماه فوریه سال گذشته اعلام کرد به میزان 1.5 میلیارد دلار بیت کوین خریداری کرده است. در سه ماهه بعدی این شرکت حجم ذخایر بیت کوین خود را 10 درصد کاهش داد. با فروش این میزان بیت کوین درآمد فصل شرکت تسلا 272 میلیون دلار افزایش یافت. در این بازه زمانی سه ماهه تسلا هیچ بیت کوینی خرید و فروش نکرد.

در مجموع، سود تعدیل شده هر سهم تسلا در 3 ماهه ابتدایی سال میلادی به 3.22 دلار رسید، در حالی که به نقل از  FactSet تحلیل‌گران انتظار داشتند این مقدار 2.26 دلار باشد. درآمد سالیانه تسلا بر خلاف تخمین‌هایی که میزان 17.85 میلیارد دلار را نشان می‌داد، 18.8 میلیارد دلار اعلام شد.

کمپانی تسلا سه ماه است دست به ذخایر بیت کوین خود نزده، اما چرا؟ ذخایر بیت کویت کمپانی تسلا

قیمت سهام تسلا در معاملات پس از ساعت کاری چهارشنبه با 3.6 درصد افزایش به 1012.01 دلار رسید. ارزش سهام این شرکت  از ابتدای سال تا کنون نزدیک به 3 درصد کاهش یافته است.

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا، اخیراً با پیشنهاد 43 میلیارد دلاری و ناگهانی خود برای تصاحب کامل توییتر خبرساز شد. ذخایر بیت کوین تسلا در 3 ماهه ابتدایی سال 2022 ثابت مانده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ذخایر بیت کوین کمپانی تسلا چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: coindesk

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر