;
coinex

پوستر رسمی Thor 4 ناتالی پورتمن را در نقش مایتی ثور نشان می‌دهد

پس از انتشار اولین تریلر از فیلم Thor: Love and Thunder، حال پوستر رسمی Thor 4 منتشر شده که نشان‌ می‌دهد ناتالی پورتمن در نقش مایتی ثور ایفای نقش کرده است. زمان اکران رسمی فیلم Thor: Love and Thunder در تاریخ 8 جولای (17 تیر ماه) خواهد بود. با آنکه کمتر از سه ماه تا رسیدن تاریخ مذکور باقی مانده، اما پوستر رسمی Thor 4 که به تازگی در توییتر مارول منتشر شده، نشان‌دهنده ثور جدید دنیای مارول با نقش‌آفرینی ناتالی پورتمن (Natalie Portman) است. در ادامه با تکراتو همراه باشید.

پوستر رسمی Thor 4 منتشر شد

فیلم Thor: Love and Thunder با نقش‌آفرینی بازیگران/صداپیشگانی همچون کریس همسورث، ناتالی پورتمن، کریستین بیل، تسا تامپسون، راسل کرو، جیمی الکساندر، تایکا وایتیتی، کریس پرت، وین دیزل، کارن گیلان، بردلی کوپر، پام کلمنتیئف، دیو باتیستا و همچنین جف گلدبلوم در تاریخ 8 جولای 2022 (17 تیر ماه 1401) اکران خواهد شد.

تیزر و پوسترهای جدید Thor: Love and Thunder منتشر شد

در پوستر دیگری که از این فیلم منتشر شده، تصویر کریس همسورث (Chris Hemsworth) را در نقش همیشگی خود مشاهده می‌کنیم که سلاح استورم بریکر را در دست گرفته است. تفاوتی که در این دو پوستر به چشم می‌خورد این است که در پوستر همسورث، شاهد عبارت «The one and only» هستیم که بیانگر ثور اصلی است؛ اما در پوستر پورتمن شاهد جمله «The one is not the only» هستیم که این جمله احتمالا به این معناست که ثور جدیدی در راه است.

همانطور که در نخستین تریلر منتشر شده از فیلم Love and Thunder مشاهده کردیم، «کریس همسورث» با گفتن جمله‌ی «این دست‌ها زمانی برای مبارزه استفاده می‌شدند. حالا ابزارهای بی‌خاصیتی برای صلح هستند. باید دقیقا بفهمم چه کسی هستم» به فرم اصلی خود بر می‌گردد و پس از آن ماجراجویی جدیدی را همراه با نگهبانان کهکشان (Guardians of the Galaxy) آغاز می‌کند. همچنین ثور در تلاش است که پس از  وقوع Endgame به صلح و آرامش برسد و جایگاه خود را در دنیا پیدا کند، اما در همین حین، کریستین بیل (Christian Bale) در نقش قصاب خدایان، که عهد کرده است تمام خدایان را نابود کند، آرامش و صلح را بر هم می‌زند. جین فاستر بازیگر فیلم The Dark World با همراهی میولنیر به جنگ با قصاب خدایان که تهدید بزرگی برای ثور به حساب می‌آید نیز می‌رود.

در فیلم چهارم ثور نه تنها گروه Guardians of the Galaxy حضور خواهد داشت، بلکه شاهد راسل کرو (Russell Crowe) در نقش زئوس، خدای جدید MCU خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد پوستر رسمی Thor 4 چیست؟ لطفا نظرات خود را با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر