;
coinex

قابلیت ویرایش توییت تنها یک ساعت پس از انتشار ممکن است

با توجه به فاش شدن یک سری اطلاعات، مشخص شد که قابلیت ویرایش توییت تنها یک ساعت پس از انتشار در این پلتفرم اجتماعی فراهم خواهد شد. با تکراتو همراه باشید.

پس از سال ها درخواست و تقاضای کاربران توییتر برای اضافه شدن دکمه ویرایش، چند هفته پیش مدیرعامل این پلتفرم اجتماعی تایید کرد که قابلیت ویرایش توییت به‌زودی اضافه خواهد شد. ما قبلا تیزرهایی را در مورد ظاهر این دکمه و نحوه عملکرد آن در نسخه وب و گوشی‌های هوشمند دیده بودیم. حال به لطف یک افشاگر پر نفوذ، ممکن است اطلاعات بیشتری در مورد نحوه عملکرد این دکمه در عمل ببینیم.

قابلیت ویرایش توییت تنها یک ساعت پس از انتشار

الساندرو پالوزی، یکی از کارمندان توییتر توضیح می‌دهد که به‌نظر می‌رسد این پلتفرم اجتماعی جهت جلوگیری از سوء استفاده کاربران از دکمه ویرایش و فقط به‌منظور رفع اشتباهات تایپی در یک رشته توییت، قابلیت ویرایش توییت را تنها یک ساعت پس از انتشار در دسترس کاربران قرار خواهد داد. به‌طور مثال این ویژگی باعث می‌شود که ماهیت یک توییت پنج ساله تغییری نکند و ثابت باقی بماند.

آقای پالوزی به‌دنبال به‌روزرسانی توییت قبلی خود، اسکرین‌ شات‌هایی از ظاهر یک توییت ویرایش شده را به اشتراک گذاشت. بر طبق تصاویری که توسط پالوزی در این پلتفرم اجتماعی آپلود شده، می‌توان به این نتیجه رسید که قابلیت ویرایش توییت‌ها با آیکون قلم نمایش داده می‌شود. همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، توییت‌های ویرایش شده در صفحه اصلی با یک قلم بی‌رنگ در کنار نام کاربری شخص و تاریخ توییت قرار می‌گیرد، اما در رشته توییت‌ها در پایین و بعد از ساعت و تاریخ توییت قرار خواهد گرفت.

قابلیت ویرایش توییت تنها یک ساعت پس از انتشار ممکن است [+آموزش]

قابلیت ویرایش توییت تنها یک ساعت پس از انتشار ممکن است [+آموزش]

 

همچنین با توجه به تصویر دیگری که توسط آقای پالوزی منتشر شده آیکون قلم آبی رنگی مشاهده می‌شود که احتمالا با کلیک بر روی آن می‌توان به صفحه تاریخچه ویرایش رجوع کرد. هرچند در خصوص قابلیت ویرایش توییت اطلاعات بیشتری ذکر نشده است، اما این قابلیت باید نگرانی‌هایی که در مورد تغییر توییت‌ها پس از وایرال شدن اتفاق می‌افتد را تا حد زیادی برطرف کند. همچنین باید توجه داشت که تصاویر منتشر شده همه این ویژگی را تحت نسخه وب توییتر نشان می‌دهند، اما بعید است که ساز و کار این قابلیت در گوشی‌های هوشمند تفاوتی داشته باشد.

جدای از پیشنهاد تهاجمی ایلان ماسک برای تصاحب توییتر، قابلیت ویرایش توییت یکی از بزرگترین اخبار توییتر در سال‌های اخیر به‌حساب می‌آید. و این اخباری که به بیرون درز پیدا می‌کنند به ما دید بهتری نسبت به نحوه عملکرد این ویژگی بسیار مهم و جنجالی می‌دهند.

 

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد قابلیت جدیدی که قرار است به توییتر اضافه شود چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر