;
coinex

ویوو S15 Pro با باتری 66 وات تاییدیه FCC را دریافت کرد

گوشی میان‌رده ویوو S15 Pro (شماره مدل V2203A) با قابلیت فوق‌العاده پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی، در لیست دارندگان گواهی FCC قرار گرفت. در حالی که شرکت ویوو پرچم‌دار سری Vivo X80 را برای عرضه رسمی آماده می‌کند، در همین حین، گوشی میان‌رده ویوو S15 Pro نیز توسط این شرکت در حال توسعه و بهبود است. به تازگی Vivo S15 Pro به دلیل بهره‌مندی از شارژ سریع، گواهی FCC را دریافت کرده و در وب‌سایت گواهی 3C چین نیز مشاهده شده است. در ادامه قصد داریم به مشخصات و ویژگی‌های این گوشی میان‌رده بپردازیم. پس با تکراتو همراه باشید.

مشخصات ویوو S15 Pro با تاییدیه FCC

گوشی ویوو S15 Pro با سیستم شارژ 11 ولت و 6 آمپر، از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می‌کند و توانست با این مشخصات، تاییدیه FCC را دریافت کند. این یک ارتقاء بزرگ نسبت به نسخه ویوو S12 Pro محسوب می‌شود که از شارژ سریع 44 واتی پشتیبانی می‌کند.

مشخصات ویوو S15 Pro با تاییدیه FCC
Vivo S15e

 

گزارشات اخیری که توسط TENAA منتشر شده، نشان می‌دهند که گوشی Vivo S15 Pro انرژی خود را از طریق یک باتری 4400 میلی‌آمپر‌ساعتی تامین می‌کند که این باتری با وجود پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی، در حدود یک ساعت به طور کامل شارژ می‌شود. این بدان معناست که 0 تا 100 شارژ باتری تنها در کم‌تر از یک ساعت انجام می‌شود.

از دیگر مشخصات گوشی S15 پرو می‌توان به صفحه‌نمایش 6.62 اینچی AMOLED با رزولوشن +FHD اشاره کرد که این صفحه‌نمایش از نرخ نوسازی 90 و 120 هرتز پشتیبانی می‌کند.

در پنل پشتی این گوشی یک ماژول دوربین تعبیه شده که دارای دوربین سه‌گانه است. این دوربین سه‌گانه شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و در نهایت یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی می‌شود. همچنین این دستگاه مجهز به تراشه هشت هسته‌ای مدیاتک Dimensity 8100 به همراه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. ویوو اس 15 پرو با سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری OriginOS ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ویوو S15 Pro و ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت برای تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر